2016. március 31.

Bocsánat és sztori kérések

Sziasztok!
Elöször is szeretnék bocsánatot kérni amiért illyen sok időre eltűntem, de sok gondom volt és egyszerűen se időm, se pedig lelkierőm nem volt a bloggal foglalkozni, de most már újra itt vagyok és szeretnék nektek minél több új sztorit hozni.
Viszont véletlenül kitöröltem a sztori kéréseket ( fogalmam sincsen hogyan csináltam) ezért ha valaki szeretne sztorit az írjon megjegyzést vagy pedig e-mailt a akecskemeti54@gmail.hu e-mail címre.
Még egyszer elnézést kérek mindenkitől!!!

13 megjegyzés:

  1. Szia!😊
    Egy ideje mar olvasom a blogodat es utolag mar a regebbi reszeket is sikerult bepotolnom es azt kell mondjan nagyon tehetseges vagy😄
    Most jutottam el arra a pontra, hogy en is szeretnék egy történetet kérni!
    Egy Harryset ha lehet😊💚

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon örülök neki, hogy tetszenek az írásaim :)
      Természetesen felírtalak és minél előbb igyekszem hozni a sztorit! :)

      Törlés
  2. Én is egy Harryset szeretnék kérni, aminek lehetőleg happy end a vége!.
    �� És csak így tovább az írással !! Van hozzá tehetséged.��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, felírtalak!
      Köszönöm, nagyon jól esik a dicséreted. A továbbiakban is igyekszem az igényaiteknek megfelelő sztorikat hozni :)

      Törlés
  3. Én is egy Harryset szeretnék kérni, aminek lehetőleg happy end a vége!.
    �� És csak így tovább az írással !! Van hozzá tehetséged.��

    VálaszTörlés
  4. Szia! Van egy olyan sztoritok ami Liames es az a cime higy tul keso. Az lenne a kerdesem/keresem hogy lecci folytatnad?? Kivancsi vagyok a folytatasara. Kerlek szepen!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ha szeretnéd természetesen megírom a második részét :) Fel is írtalak, amint tudom hozom :)

      Törlés
    2. Aaaa....koszonom szepen. Mar nagyin varom. De lehet higy happy end legyen a vege??

      Törlés
    3. Szívesen :) Persze, ha ez a kérésed akkor happy end lesz a vége :)

      Törlés
  5. Szia. En is egy sztorit szeretnek Louis-rol ha lehet☺ es amugy nagyon jol iraz, igy tovabb😉

    VálaszTörlés
  6. Szia.Én is kérhetnék egy sztorit ha lehet akkor Harryset előre is nagyon köszönöm. Amúgy nagyon szeretem a blogodat jók sztorik így tovább!!

    VálaszTörlés
  7. Szia!! Imádom az írásaidat!! Csak így tovább.ha lehet szeretnék kérni egy Niallosat ami olyasmi amiben van rossz is és jo is de happy end legyen a vége.
    KÖSZII
    VIKI

    VálaszTörlés
  8. Szia!! Imádom az írásaidat!! Csak így tovább.ha lehet szeretnék kérni egy Niallosat ami olyasmi amiben van rossz is és jo is de happy end legyen a vége.
    KÖSZII
    VIKI

    VálaszTörlés