2017. február 27.

Részeg tettek, józan vágyak 2/1



Sajnálom, amiért eddig nem hoztam semmi újat, de családi és egyéb személyes okokból mradtam távol a blogtól. Megpróbálok ezentúl aktívabb lenni. Most is egy régebbi történetemet hoztam el nektek, remélem tetszik nektek.
Kedves F.Erzsi! Remélem tetszik a történet.
Hamarosan Jövök
Puszi
Gwen.xx


Büszkén állíthatom, hogy Harry Styles a legjobb barátom. Sokan egy párnak néznek minket, a szokásaink miatt, pedig csak barátok vagyunk.
1. Furcsa szokásunk: Kicsimnek, Drágámnak, stb.-nek hívjuk egymást.
2. Furcsa szokásunk: szájra adunk egymásnak puszit. És a
3. Furcsa szokásunk: Mindenhova kézen fogva megyünk és sokat adunk a másik véleményére.

Ma van a szülinapom és a srácok elvisznek egy 5SOS koncertre. She looks so perfect-et énekelték, mikor Louis-ra pillantottam. Amint ránéztem mérgesen fordította el a fejét. Harry látta rajtam, hogy nem vagyok jól ezért magához szorított. Ebben a pillanatban tűnt fel a barátnőm Lina, Luke barátnője a színpadon és a fiúkkal együtt elénekelte nekem a Try Hard-ot. A boldogságtól könnyek csorogtak az arcomon, amikor is Harry levitt a színpadra, hogy énekeljek velük. A Don't stop mindig is a kedvenceim közé, de már volt kinek énekelni. Louis Tomlinson. Miközben énekeltem, végig rajta legeltettem a szemem. De ő még csak rám se pillantott. Ez nagyon rosszul esett, de nem volt időm gondolkodni ezen, mert a srácok boldog szülinapot kívántak és Linával együtt mentem hátra a backstage-be.
A koncert után az 1D bejelentette, hogy mindenkit meghív a szülinapi bulimra. Fél órával később, már mindenki elég sokat ivott és láttam Linát meg Luke-ot eltűnni egy hálószobában. Magamban mosolyogtam, azon, hogy mindenhol képesek egymásnak esni. Szemeimmel Harry-t kerestem, hogy merre van. Megláttam és boldogan felnevettem, egy lánnyal smárolt a sarokban, amire időtlen idők óta nem volt példa.

Én is becsiccsentettem és Louis-nak támaszkodtam, hogy ne essek el. Minden bátorságomat összeszedve megcsókoltam és én nem ellenkezett, sőt vissza is csókolt. A kezénél fogva húztam fel magam után a szobámba. Az emeletre felérve a falhoz taszítottam és szenvedélyesen megcsókoltam. A szobámba érve bezártam az ajtót és most ő szorított engem a falhoz. Vadul smároltunk, s közben meg szabadítottam a pólójától. Ő viszonozta a szívességet s a melltartómat is lekapta. Melleimmel kezdett foglalkozni szívta, harapta, gyúrta őket, miközben kicsatolta az övemet. Lerántotta a gatyámat, én meg megmarkoltam már így is kőkemény férfiasságát.
- Ne szórakozz, kérlek!
- Nos, mivel  ilyen szépen kéred. - mondtam, majd kicsatoltam az övét és boxerrel együtt lehúztam róla. A szoba másik felébe hajítottam, hogy biztos ne aggasson. Hirtelen mozdulattal hulltam térdre előtte, s kaptam be hatalmas férfiasságát. Gyorsan, könyörtelenül szoptam, mikor éreztem, hogy közel van kicsúsztattam a számból.
- Ezt most miért kellett?
- Mert nem ettől fogsz elmenni. - vigyorogtam fel rá.
Ő is elvigyorodott, majd az ágyra fektetett és meg szabadított az utolsó ruhadarabomtól. Melleimtől kezdve végig csókolta a hasamat, majd a szemérem dombomat vette célba. Nyalta és harapta a csiklómat, ami olyan élvezetes volt, mint még soha a korábbi partnereimmel. Nem sokára 1,2 majd 3 ujját tolta fel, mire egy hatalmasat sikítottam. - Louis.... mindjárt. -  Azt hittem, hogy abba hagyja, ahogy én tettem, de legnagyobb meglepetésemre még gyorsabb tempóra kapcsolt aminek következtében hamarosan a nevét nyögve élveztem el.  Lemászott rólam, majd felgörgetett egy óvszert, s bepozicionálta magát. Megcsókolt. Nyelve lassú táncot járt az enyémmel, miközben óvatosan belém hatolt. Lassan teljes hosszát magamban éreztem, jóleső érzés futott végig testemen ahogy teljesen kitöltött, kéjesen felnyögtem amikor először mozdult meg bennem. Csípője szex istenhez méltóan ráérős mozgásba kezdett, miközben hol egymás ajkait, nyakát  csókolgattuk.
Igyekeztem visszafogni magam, ajkamba harapva, vagy ép a vállába fojtottam el nyögéseimet, de Ő nem igazán törődött ezzel. Mély nyögései teljesen belém ivódtak, csak arra tudtam koncentrálni mennyire csodálatosan is néz ki. Kuncogtam, de mihelyt gyorsítani kezdett torkomra forrt a szó. Mindketten szaporábban vettük a levegőt, a szoba teljesen felforrósodott, izzadt testünk egymáshoz tapadt, és ez kezdett nagyon sokká válni. Éreztem, ahogy megfeszülnek izmaim körülötte, de meg sem próbáltam kontrollálni magam, csak hagytam, hogy elvigyen az ár. Pillanatok múlva Louis is követett, remegve omlott rám fáradt teste míg belém élvezett.


Másnap reggel boldogan, ébredtem, de azonnal el is múlt  mikor Louis-nak hűlt helyét talált.
Felöltöztem,meg mosakodtam és elindultam megkeresni.  Meg is találtam, épp Harry-vel beszélgetett a nappaliban.
- Hé haver, valamit el kell mondanom. - Kezdte Louis.
- Tudod, hogy nekem bármit el mondhatsz.
- Szóval... lefeküdtem a... a barátnőddel.
- Kivel?
- T/N-nel. Tegnap este. De esküszöm, hogy nem jelentett semmit. Megbántam a tegnapi éjszakát.
- Miért lenne ez baj?
- Mert veled jár.
-Ez nem igaz, csak barátok vagyunk. Azért megkérdezhetem, hogy milyen volt? Úgy emlékszem, nagyon jó.
- Volt már rosszabb is, de jobb is, már amennyire emlékszem. De egész jó volt, ahhoz képest, hogy nem is akartam.
- Most már legalább tudod, hogy miből maradtál ki eddig. - villant egy perverz vigyort Harry.
- Igen, tudom. Egy olcsó kurvából.  - Itt volt az a pillanat, mikor beléptem a szobába.
- Úgy? Szóval olcsó kurva? Ha jól emlékszem, már pedig jól emlékszem, nem ellenkeztél, pedig megtehetted volna. Ehelyett nagyon is készséges voltál.
- Csak azért, mert nem ellenkeztem nem biztos, hogy akartam is. Ha simogatsz egy fiút akkor feláll neki, ez is  csak egy természetes reakció. - mintha arcul ütött volna, és egyből elöntött a szégyen. Nem csakhogy nem akarta, még egy egy éjszakás kalandnak se kellettem neki, mert megbánta az egészet. Hirtelen lefagytam, de tudtam, mit kell tennem. Kirohantam a nappaliból, egyenesen fel a
- T/N. Kérlek, had magyarázzam meg. - szaladt utánam Louis. - Ne haragudj nem gondoltam komolyan.
- Hát persze, hogy nem. Soha nem gondolják komolyan - érezhető volt a keserűség a hangomban, majd mentem tovább a már nem túl sokáig enyémnek nevezett szobába. Minden cuccomat belehajigáltam egy táskába és a könnyeimmel küszködve szaladtam le a lépcsőn a bejárathoz. Ott várt rám Harry és Louis is. Odaléptem Harry-hez.
-  Szia Hazz. Remélem nem most találkoztunk utoljára. - öleltem magamhoz.
- Kicsim, ugye tudod, hogy nem kell elmenned.
- Tudom. De jobb lesz így. - már léptem ki az ajtón, mikor Lou visszarántott.
- Kérlek T/N hadd magyarázzam meg. Én nem akartalak megbántani, kérlek bocsáss meg.
- Képzeld Louis, nagylány vagyok, el tudom fogadni a visszautasítást. Nem te tehetsz arról, hogy én egy olcsó kurva vagyok. - vágtam hozzá durván, de igazából nem vethettem volna a szemére hisz igaza volt. Mindenben igaza volt. - Viszlát,  Lou! - majd kiléptem az ajtón, ami hatalmas csapódással zárult be mögöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése