2014. március 9.

Idegen (Zayn) +18

Ezt a sztorit Katona Brigitta kérte! Remélem tetszik és nem okoztam csalódást! :)
 Egyik este két órával tovább bent kellett maradnom a munkahelyemen, mert túl sokan voltak, így nem engedett el a főnököm időben. Ennek köszönhetően le késtem az utolsó busz és a legközelebbi csak négy óra múlva fog jönni. Ez a hátránya, ha valaki nem a belvárosba, hanem a külvárosban lakik és nincsen kocsija. Elhatároztam, hogy amint lehetőségem nyílik leteszem a jogsit és veszek magamnak egy kocsit. Akkor legalább nem kéne a busz miatt aggódnom, akkor közlekednék amikor csak én akarok. Éppen ezen gondolkodtam, mikor a hátam mögül lépteket hallottam, ami egyre jobban közeledett felém. Egész testemben megfeszültem. Ezen a környéken ilyenkor nem szoktak mászkálni az emberek. Egyre gyorsabban szedtem a lábaimat, de amint ezt az idegen észrevette ő is gyorsított. Elkezdtem szaladni. A sarkon voltam, mikor egy test nekem csapódott és leestünk a földre. Az idegen terpeszben rám ült és onnan nézett le rám. Tekintetét elégedetten vezette végig rajtam, majd elégedett mosolyra görbült a szája.
- Megijedtél bébi? - egész testemben elkezdtem remegni. Féltem. Mit akarhat tőlem?
- Kérem engedjen el - erre a mondatomra elsötétül a tekintete. Lehajolt. Megpróbált megcsókolni, de elfordítottam a tekintetemet, így inkább lejjebb vezette ajkait a nyakamra. Nem reagáltam semmit. Dühösen megfogta az államat és maga felé fordította.
- Ne merj elfordulni, különben megbánod - ezzel lecsapott ajkaimra. Eleinte el akartam fordítani a fejemet, de idővel elkezdtem élvezni a csókot. Szenvedélyesen viszonoztam, mire az idegen elégedetten elvigyorodott. Felállt, majd engem is felrángatott a földről. Megpróbáltam kiszabadítani magamat, de egyre erősebben szorított. Biztos voltam benne, hogy holnapra tiszta lila lesz a csuklóm. Berángatott egy raktárszerűségbe, felkapcsolta a lámpát és kulcsra zárta az ajtót, majd nekidőlt.
- Vetkőzz le - intett fejével a ruhám felé. Ismét éreztem azt a félelmet, mint mikor meghallottam, hogy jön valaki utánam. Gyorsan megráztam a fejemet, mire az idegen tekintete elsötétült. Odalépett hozzám és megragadta a pólómat. - Megmondtam, velem ne ellenkezz - ezzel egy határozott mozdulattal kettétépte a felsőmet, majd rögtön utána a melltartóm is követte.
- Ne - próbáltam eltolni magamtól, de ezzel ismét csak az ellenkezőjét értem el. Megszabadított a nadrágomtól és a bugyimtól is. Immár teljesen meztelenül álltam előtte, míg ő még teljesen fel volt öltözve. Megalázva éreztem magam. Megpróbáltam eltakarni a puncimat és a mellemet, de elkapta a csuklómat és elvette onnan a kezemet. Hátra lökött, mire egy puha kanapéra este. Elsötétült tekintettel nézett végig rajtam.
- Most pedig elégítsd ki magadat.
- Micsoda? - nyögtem ki döbbenten. Komolyan azt mondta amit hallottam, hogy mondott? Az idegen tekintete megint elsötétült.
- Ne mondjam még egyszer - mivel még mindig nem mozdultam leguggolta, így velem egy szintbe volt. Megfogta a combomat, majd egy durva mozdulattal szétfeszítette a lábaimat. Megfogta a csuklómat és a puncimra helyezte. Mivel még mindig nem csináltam semmit, így elkezdte a kezemet belém tolni. Iszonyúan fájt.
- Inkább én - mondtam sírva mire bólintott egy aprót. Tekintetét középpontomhoz vezette és várta, hogy folytassam. Lassan elkezdtem simogatni a csiklómat, majd mikor éreztem, hogy eléggé benedvesedtem, betoltam két ujjamat. Gyorsan pumpálni kezdtem magamat. Az idegen elégedetten nézte, ahogyan egyre közelebb kerülök az orgazmushoz. Egy hatalmas sikoly kíséretében elértem a csúcsot. Zayn kihúzta az ujjaimat, majd nyelvével lenyalogatta a rá kerülő nedvet. Ezután fejét lehajtotta és egyenesen a középpontomhoz illesztette a nyelvét. Csiklómat egy ideig nyalogatta, majd erősen megszívta aminek hatására egy nagyot nyögtem. Az idegen elégedetten elmosolyodott. Addig folytatta ezt míg el nem juttatott a csúcsra. Miután csillapodott a szenvedélyem, belenéztem az idegen tekintetébe, aki bűntudatosan nézett vissza rám.
- Ne haragudj - ezen mindennél jobban meglepődtem. Most komolyan bocsánatot kért? - Olyan régóta néztelek már és el sem tudom mondani mennyire tetszel nekem. Amikor megláttalak, hogy itt sétálsz egyedül, elborult az agyam. Meg tudsz nekem valaha bocsátani? - mivel nem szóltam semmit felállt és épp el akart menni, de gyorsan megfogtam a kezét.
- Mi a neved? - kérdeztem, miközben mélyen belenéztem a szemébe, ami most csodálkozva tágult ki.
- Zaynnek hívnak.
- Engem T/N. Kezdjünk minden elölről - mosolyogtam rá, mire még jobban elkerekedtek a szemei, de csak egy pillanatig tartott. Gyorsan ledobálta magáról a ruháit és mellém feküdt. Szenvedélyesen megcsókolt amit én készségesen viszonoztam. Kezeimet férfiasságára helyeztem, mire elhúzódott.
- Nem, most ez csak rólad szól. Valahogy jóvá kell tennem, amit ellened elkövettem - ezzel elhelyezkedett a lábaim között. - Mehet? - megvárta míg bólintok és csak azután hatolt belém. Mind a kettőnk száját egy hatalmas nyögés hagyta el. Zayn rögtön nagy tempóban kezdett el lökni.
- Zayn - nyögtem mikor már éreztem az alhasamban, hogy nemsokára elélvezek. Zayn erre még gyorsabban kezdett el lökni. Hatalmas sikollyal élveztem el és rögtön utánam Zayn is követett. Kimerülten hanyatlott le mellém.
- Köszönöm, hogy megbocsátottál - adott az ajkamra egy lágy csókot.
- Igazán nincs mit.
- Leszel a barátnőm? - kérdezte kicsit félve, mire elmosolyodtam.
- Ezer örömmel - csókoltam meg még egyszer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése