2014. március 18.

Képes voltál megcsalni? (Harry) +18

Ezt a sztorit Cs. Viktória kérte. remélem tetszik! :)
Egy hangos csattanással csapódott be az ajtó, miközben Harry villámló tekintettel közeledett felém. Ijedten ugrottam lábra. Nem értettem mi baja lehet. Mikor elment még nem volt semmi baja.
- Mi a baj Harry? – szaladtam oda hozzá. Karjára tettem a kezemet, de dühösen lesöpörte onnan. Értetlenkedve néztem rá, mire gúnyos félmosolyra húzta ajkait.
- Komolyan nem tudod? – hirtelen elkapta a csuklómat, és erősen megszorította, mire összerándultam a fájdalomtól. Megráztam a fejemet, mire még erősebben szorított. Mi van vele? Még sosem viselkedett így velem. Még sosem volt ilyen erőszakos. – Akkor had világosítsam fel az emlékezetedet - ezzel egy nagyot lökött rajtam, így a kanapéra estem. Harry villámló tekintettel nézett végig a testemen. Szemeimbe könnyek gyűltek miközben fájó csuklómat, dörzsölgettem. Harry dühösen belekapott a hajamba, mire hangosan felsírtam.
- Mi bajod van? – szememből már patakokban folytak a könnyek, de Harryt nem érdekelte. A hajamnál fogva felrángatott és úgy nézett bele a szemembe.
- Te mit éreznél, ha én megcsalnálak? – azt hittem rosszul hallok. Miről beszél? Én még sosem csaltam meg.
- Nem csaltalak meg – nyögtem ki nagy nehezen. A tenyere egy hatalmas csattanás kíséretében érkezett meg az arcomon. Olyan gyorsan történt minden, hogy mire felfogtam mi történt, már a földön voltam Harry lábai előtt.
- Ne hazudj nekem. Mindenről tudok – ezzel ismét belemarkolt a hajamba és felrángatott, de most nem engedett el. Végigvonszolt az egész nappalin keresztül be a hálószobába. Egyáltalán nem érdekelte, hogy zokogok a fájdalomtól. Amint beértünk a szobába szembefordult velem.
- Harry… - szólaltam meg ismét erőtlen hangon. Gyilkos tekintettel fordult felém, de nem szólt egy szót sem. Várta a folytatást – Esküszöm, hogy soha az életben nem csal.. – ismét lekevert egy hatalmas pofont.
- Már mondtam, hogy ne hazudj. Nem vagy más csak egy mocskos kis kurva – ezzel a kezemnél fogva felrángatott a földről. Szememből patakokban folytak a könnyek, mire Harrytől kaptam egy megvető pillantást. Erőteljesen meglökött mire az ágyon kötöttem ki. Harry lassan odasétált az éjjeliszekrényhez és kivett valamit. Azt nem láttam, hogy mi volt a kezében. Megfogta a csuklómat, és addig feszegette és húzta, míg a fejem fölé nem tudtam rakni. Ott elővette azt a valamit, amit az előbb kivett a szekrényből és rögzítette a csuklómat. Most vettem csak észre, hogy a kezében egy bilincs van. Megpróbáltam elrántani a kezemet, de már késő volt. Harry odabilincselt az ágyhoz.
- Most megtanulod, hogy rajtam kívül mást nem engedhetsz be az ágyadba – ezzel ismét ott hagyott. Próbáltam kiszabadítani a kezemet, de esélytelen volt. Épp ezzel voltam elfoglalva mikor Harry visszatért a szobába egy szál alsógatyában.
- Kérlek, ne csináld ezt - suttogtam sírva, de tisztában voltam vele, hogy hallotta. Egyszerűen csak nem érdekli. Harry ajkai körül egy kegyetlen mosoly ült ki, majd odajött mellém. Most vettem csak észre, hogy a kezében egy olló volt. Félelmemben kitágultak a szemeim, mire Harry gúnyosan felnevetett.
- Nyugi, nem akarok semmi morbid dolgot csinálni. Nem fogok miattad börtönbe kerülni – ezzel odaillesztette a nyakamhoz az ollót, és lassú mozdulatokkal elkezdte rólam levágni a felsőmet. Miközben Harry minden figyelmét lekötötte, hogy megszabadítson a ruhámtól, ismét megeredtek a könnyeim. Harry tekintetét felvezette arcomhoz, majd ismét minden figyelmét a testemnek szentelte. Amint eltávolította a felsőtestemről a ruhákat durván, elkezdte markolászni a melleimet, mire fájdalmasan felnyögtem. Próbáltam csendben maradni, de durva mozdulatai miatt nagyon nehéz volt. Harry feltérdelt az ágyra és sietve lehúzta rólam a nadrágot és a bugyit. Szétfeszítette a combjaimat majd egy erőteljes lökéssel már bennem is volt. Fájdalmamban felüvöltöttem, majd rögtön zokogásban törtem ki. Harrynek amúgy is nagyobb volt az átlagnál és akkor is nehezen fért belém, mikor fel voltam izgulva, de most még rosszabb volt. Mivel nem voltam benedvesedve ezért úgy éreztem, menten szétrepedek. Olyan iszonyú fájdalom áradt szét bennem, hogy nem bírtam visszatartani a fájdalomkiáltást és a zokogást. Harry egy pillanatra megdermedt, majd rám hanyatlott, de nagy szerencsémre nem mozdult meg bennem többször. Azt már biztosan nem bírtam volna ki. Egy idő után éreztem, hogy a mellkasom nedves lesz. Könnyeimen át lenéztem Harryre, aki zokogva borult rám.
- Ne haragudj – emelte rám végül a tekintetét. – Nem akartam ilyen durva lenni, de mikor meghallottam, hogy megcsaltál nem bírtam uralkodni magamon.
- Esküszöm, hogy nem csaltalak meg – Harry szavaim hallatán lehajtotta a fejét, mire még jobban zokogtam, már ha ez lehetséges – Hinned kell nekem – kétségbeesett szavaimra megint fölkapta a fejét.
- Tudom, hogy későn mondom ezt, de hiszek neked – ezzel egy hirtelen mozdulattal eltávolodott belőlem, mire megkönnyebbülten sóhajtottam. Harry megtörten nézett rám – Remélem, egyszer még meg tudsz bocsátani – azzal felállt az ágyról. Épp ki akart lépni a szobából mikor utána kiáltottam.
- Miért nem kezdjük elölről? – Harry hitetlenkedve fordult vissza. Tekintete hatalmasra tágult és úgy nézett rám.
- Képes lennél újra kezdeni velem? – hangja hitetlenkedésről és örömről árulkodott, amitől az egész bensőmben öröm töltött el.
- Még mindig szeretlek – mosolyogtam rá a könnyeimen keresztül – és nincs aki kiszabadítson – rántottam meg a bilincset. Harry erre gyors léptekkel visszajött az ágyhoz. Azt hittem, hogy ki fog szabadítani, de nagyot tévedtem.
- Jóvá fogom tenni azt, amit ellened elkövettem – adott a homlokomra egy puszit, majd lentebb kúszott, míg meg nem állapodott megint a két combomnál. Most gyengéden, de határozottan szétfeszítette a lábamat, majd nem sokkal később megéreztem nőiességemen Harry nyelvét. Nem sokkal később Harry az ujjat is társította, mire ajkaimon egy nagy nyögés szakadt ki. Harry elégedetten emelte fel a fejét, majd fojtatta munkálkodását. Nem sok kellett hozzá és egy hatalmas sikoly kíséretében el is élveztem. Harry elégedetten hümmögött, majd tisztára nyalt. Miután ezzel végzett feljött hozzám és egy gyengéd csókot nyomott ajkaimra.
- Mehet? – kérdezte vigyorogva. Megvárta, míg bólintok, majd lassan belém tolta férfiasságát. Amint megszoktam méretét először lassan, majd egyre gyorsabban kezdett e döngetni. Mind a ketten nagyokat nyögtünk az élvezettől.
- Harry… mindjárt – ebben a pillanatban ért utol az orgazmus. Nem sokkal utánam Harry is követett, majd kimerülten hanyatlott rám. Miután már lecsillapodott a szenvedélyünk Harry szemébe néztem.
- Kioldoznál? – Harry úgy pattant fel mellőlem, mintha darázs csípte volna meg.
- Sajnálom – mondta miután elengedett, és fájó kezemet dörzsöltem. Visszafeküdt mellém, majd szorosan hozzám bújt.
- Harry – emeltem föl a tekintetemet a válláról.
- Igen?
- Soha többet ne üss meg – Harry tekintetében bűntudat csillant meg, amitől összeszorult a szívem, de muszáj volt szóba hoznom.

- Nem foglak. Megígérem – adott egy gyengéd csókot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése