2014. április 5.

Mikor is volt utoljára? (Harry) +18

Ezt a sztorit Emily Salvatore kérte. Remélem tetszik és ne haragudj a késés miatt! :)
Unottan kapcsolgattam a tévét, miközben arra vártam, hogy a férjem végre haza jöjjön a fiúktól. Eléggé pipa voltam rá, mert míg én itthon vagyok a gyerekekkel ő éli világát és egyáltalán nem érdekli mi van velük, vagy netán velem. Kezdem úgy érezni, hogy nagyon megromlott a kapcsolatunk. Muszáj lesz kitalálnom valamit, ha nem akarom, hogy én is tovább gyarapítsam az elvált nők sorait. Nem akartam, hogy Harry hétvégi apuka legyen. Meg akartam oldani a problémánkat, akármi is volt az. Nem is emlékszem már mikor nyúlt úgy hozzám, mint egy nőhöz szokás és már nagyon hiányzik a gyengédsége. Míg a gyerekek kisebbek voltak és velünk aludtak egy szobában az volt a kifogás, hogy nem akarja felkelteni őket, de Petrik a legfiatalabb gyerekünk, már fél éve külön szobában van és Harry még mindig nem közeledett felém. Ezért határoztam el végül, hogy megbeszélem vele a dolgokat. Nem akarok tovább őrlődni. Ha már nem kíván akkor jobb lesz, ha megmondja nekem és nem hagy tovább kétségek között őrlődni. Ebben a pillanatban hallottam meg, ahogyan a kulcs fordult el a zárban. Visszafojtott lélegzettel vártam, hogy Harry belépjen a nappaliba.
- Te még ébren vagy? - kérdezte félrebillentett fejjel. Vettem egy mély lélegzetet, majd felálltam a kanapéról és odaálltam Harry elé. Egy darabig csak néztem egy szó nélkül, amit Harry felhúzott tekintettel nézett, majd elvigyorodott - Jól vagy? - utalt a furcsa viselkedésemre, de nem válaszoltam neki. Lassan odahajoltam hozzá, hogy megcsókoljam. Meg kellett tudnom, hogy még mindig kíván-e. Ha nem, akkor már tényleg nincs miről beszélnünk, de mielőtt elérhettem volna ajkait, Harry kezével kicsit hátrébb tolt és onnan nézett le rám - Mit művelsz? - húzta fel a szemöldökét. Másodpercek alatt lepte el az egész testemet a düh. Szóval tényleg nem kíván. Már azt is el tudom hinni, hogy van valakije.
- Szóval ennyi volt ugye? - kérdeztem dühtől reszkető hangon. Harry értetlenkedve húzta fel a szemöldökét, de mielőtt megszólalhatott volna, folytattam. - Igazán elmondhattad volna, hogy már nem kívánsz. Akkor nem kéne a hátam mögött máshol keresned az élvezeteket - éreztem, hogy könnyek szöknek a szemembe, de nem érdekelt - Azt hiszem az lesz a legjobb, ha elválunk - ezzel ott hagytam a meglepetten pislogó Harryt, miközben én felrohantam a közös hálószobánkba. Levetettem magamat a kanapéra, majd csendesen sírdogáltam. Nem akartam felkelteni a gyerekeket. Magam sem tudom mennyi ideig ülhettem a kanapén, mikor meghallottam, hogy nyílik a hálószoba ajtó. Biztosan Harry, hogy lefeküdjön, mintha mi sem történt volna. Egy ideig hallgattam, ahogyan motoszkál, majd arra lettem figyelmes, hogy valaki megfogja a vállamat. Mielőtt bármit reagálhattam volna Harry felrántott a kanapéról és durván az ajkaimra tapadt. Először annyira meglepődtem, hogy nem is viszonoztam, de aztán gyorsan felocsúdtam. Engedtem a durva ostromnak. Végül elváltak ajkaink, mikor már egyikőnk sem kapott levegőt. Harry zihálva döntötte homlokát az enyémnek
- Most is úgy érzed, hogy nem kívánlak? - ezzel hozzám dörzsölte a csípőjét. Rögtön megéreztem, hoyg kezd valami odalenn növekedni. Válaszolni akartam neki, de Harry nem hagyta. Ismét durván nekem nyomult és mielőtt bármit felfoghattam volna az egészből, felkapott és ledobott az ágyunkra. Egy gyors mozdulattal letépte magáról az inget, majd rólam is a felsőt. Fel is jegyeztem magamnak, hogy holnap, majd lecseszem miatta, de rögtön utána ki is vertem minden gondolatot a fejemből. Harry durva mozdulatokkal kezdte el gyúrni a melleimet, majd seperc alatt megszabadított a melltartómtól és az egyik mellemet a szájával kényeztette tovább. Ajkaimat halk sóhajok hagyták el. Próbáltam csendben maradni, mielőtt még valamelyik gyerekünk meglepne minket. Ezen a gondolaton mosolyognom kellett, de Harry hamar elvette a jókedvemet. Ráharapott az egyik mellbimbómra, de olyan erősen, hogy a szememből kicsordultak a könnyek. Harry nem törődött vele. Helyette inkább elkezdte lerángatni rólam a farmert, majd rögtön utána a bugyimat is. Szétfeszítette a combjaimat, így immáron teljesen meztelenül és kitárulkozva fekszem előtte, miközben ő még mindig fel van öltözve, kivéve a pólóját amit leszakított magáról.
- Csendesen - figyelmezettet Harry közvetlenül azelőtt, hogy nekiesett a csiklómnak. Szívta és harapta, miközben feldugta egyszerre három ujját. Számat egy hangos nyögés hagyta el, mire Harry gyorsan felnyúlt és befogta a számat az egyik szabad kezével, miközben egyre gyorsabban szívta és harapta a csiklómat. Éreztem, hogy nem sok kell az orgazmushoz. Jelezni akartam Harrynek, de olyan erősen szorította a számat, hogy esélyem sem volt szólni neki. Amint felértem a csúcsra halk sikoly hallatszott. Most igazán hálás voltam Harrynek, hoyg befogta a számat, mert erre biztosan felkeltek volna a gyerekek. Harry vigyorogva mászott megint fölém, majd szenvedélyesen ajkaimra tapasztotta ajkait. Mielőtt feleszmélhettem volna, felpattant az ágyról, lekapta magáról a nadrágot és az alsógatyát és visszafeküdt mellém. Kezeit ismét melleimre vezette, mire ismét egy nyögés hagyta el ajkaimat. lentebb vezette a kezét és elégedetten kuncogott.
- Ilyen gyorsan benedvesedtél. Látszik mennyire ki voltál éhezve - ismét megcsókolt, de ezúttal gyengédebben, nem olyan erőszakosan. mint az előbb. Hátralöktem Harryt így én kerültem fölülre. Nem teketóriáztam tovább, egyből bekaptam hatalmas férfiasságát. Harry ajkai közül egy nagy nyögés szaladt ki, mire elmosolyodtam. Próbáltam visszatartani a hangokat, de nem nagyon jött össze neki. Ismét hangosan felnyögött. Megfogta a hajamat és egyre mélyebbre nyomult a számba, míg el nem kezdtem öklendezni. Harrynek nem kellett sok és ő is feljutott a csúcsra. Engedelmesen lenyeltem minden cseppet. Harry mosolyogva húzott fel magához. Gyengéden megcsókolt, majd lökött rajtam egyet, így megint ő került felülre.
- Mehet? - kérdezte csillogó tekintettel, miközben odapozicionálta magát a bejáratomhoz.
- Igen - nyögtem ki nagy nehezen, mire Harry egy erőteljes lökéssel már bennem is volt. Mind a ketten nagyot nyögtünk élvezetünkben. Harry várt egy kicsit, majd elkezdett mozogni. Eleinte lassan, de aztán egyre gyorsabban. Mikor éreztem, hoyg jön az orgazmus, ajkaira tapadtam, hogy elfojtsa valamelyest a sikolyomat. Nem nagyon jött össze, elég hangosra sikeredett. Harry rögtön utána követett, majd kimerülten hanyatlott le az ágyra. Egy ideig csendben feküdtünk összebújva, míg meg nem törte Harry a csendet.
- Sosem lennék képes megcsalni. Miből gondoltad ezt? - szégyenlősen emeltem rá a tekintetemet.
- Már nagyon régóta nem feküdtünk le egymással.
- Ez nem jelenti azt, hoyg rögtön más lányokkal bújok ágyba - Harry hangja sértettnek tűnt, ami miatt elszégyelltem magamat. talán tényleg nem kellett volna megvádolnom, de egyszerűen nem bírtam tovább tartani az indulataimat.
- Akkor, miért nem feküdtél le velem? - kissé nyersre sikeredett a kérdés, de Harry hál istennek nem vette magára, sőt elmosolyodott.
- Azért, mert az mondta az orvos, hogy a szülés után lehetőleg ne közösüljünk - gyengéden felemelte a fejemet és mélyen a szemembe nézett - Azt mondta nagyon nehéz szülés volt. Nem akartam, hogy valami bajod essék - éreztem, hogy a szemeimbe könnyek szöknek miközben Harry őszinte tekintetébe mélyedtem.
- Annyira szeretlek - Harry szélesen rám mosolygott.
- Én is mindennél jobban szeretlek - húzott még közelebb magához - Ráadásul mostantól nem kel amiatt aggódnom, hogy valami bajod lesz, nyugodtan kiélhetem a vágyaimat és nem kell többet maszturbálnom - hitetlenkedve emeltem rá a tekintetemet. Harry elnevette magát és én boldogan csatlakoztam hozzá. Pár órával ezelőtt még azt hittem el fogunk válni, most meg itt fekszünk egymást mellett és arról beszélgetünk, hogy Harry mikor verte ki magának legutoljára. Hát igen, az élet már nem is lehetne szebb.

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm. Nagyon tetszik. Megérte rá várni ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen. Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet :)

      Törlés
  2. Azta K*rva életbe! ! Ez kib*szott jó lett!! !! Komolyan mondom nóbel díjjat érdemelsz! ! :D nagyon jóóó! !! Írj egy olyan storyt aki a te kedvenced!! Kíváncsi vagyok rá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! nagyon örülök, hogy tetszik! Milyen névre írjam? Ehhez hasonló legyen a sztori?

      Törlés
  3. Mondom!! A TE KEDVENCEDDEL ÍRJ! !! ;)

    VálaszTörlés
  4. Helló:) Amúgy ezt már láttam egy másik oldalon is....gondoltam szólok!:) am nagyon jó:)

    VálaszTörlés
  5. DR szerencsés már lenyűgözött ahogy én láttam eredményeket mindazt, amit értem tett, gyakran elég gyors. Bár én már a másik helyesírás görgők, aki azt hiszem megpróbálta a legjobb; Dr. Szerencsés, egyszerűen a legjobb, hogy valóban tehetséges és megírta a könyvet is. Ezen kívül, ő integritását igazán megkülönbözteti őt a pályát, amikor azt mondta, többször nem kell egy varázslatot, amikor éppen olyan könnyen mondhatta volna tettem. Ő egy igazán kedves és nagylelkű ember, aki időt szakított arra a hétvégén a közelmúltban, hogy segítsen a nehéz folyamatban lévő ügy számomra, amely meghozta számára nincs személyes gyarapodás. Munkája eredményeként egy minden ki csodát egy férfi, akit már évek óta szerelmes két évig. ő e-mail: luckyspellhome@gmail.com

    VálaszTörlés