2014. április 11.

Különleges este (Harry) +18

Ezt a sztorit V. Vivien kérte. Remélem tetszik :)
Fáradtan léptem be a lakásomba. Mint mindig ma is teljesen kimerültem a munkába. Fárasztó, hogy mennyi kibírhatatlan ember létezik.
- Megjöttem – kiáltottam el magam, hogy felhívjam jöttemre a figyelmet, de semmilyen visszajelzés nem érkezett. – Harry? – kérdeztem körülnézve a nappaliban. Még mindig semmi válasz. Biztosan elment itthonról. Fáradtan dobtam le a táskámat, majd levettem a kabátomat és a cipőmet. Jól esne egy meleg fürdő, míg Harry meg nem érkezik, de előtte iszom valamit, mert mindjárt szomjan halok. Mikor beléptem a konyhába azt hiszem még a szám is tátva maradt meglepetésemben. Harry ott állt a konyhaasztal mellett szmokingban, az asztalon pedig szív alakú gyertyák voltak meggyújtva. értetlenül néztem körül. mindenre számítottam, de erre nem.
- Mi folyik itt? – kérdeztem mosolyogva, miközben odasétáltam Harryhez, hogy egy csókkal köszöntsem.
- Egy kis meglepetés – intett az asztal felé – meg akartalak lepni. Hölgyem – húztam ki nekem a széket. Mosolyogva foglaltam helyet, majd Harry adott a homlokomra egy puszit és velem szemben foglalt helyet.
- Az már biztos, hogy sikerült meglepetést okoznod.
- Ennek nagyon örülök – villantotta rám azt a szexi mosolyt, amit úgy imádtam. Töltött mind a kettőnknek egy kis bort, majd felszolgálta a vacsorát. Egész este viccelődtünk, beszélgettünk és etettük egymást. Olyan jól éreztem magam, mint már régen nem. Az életemet többnyire munkából állt, így Harryvel nem sok időnk maradt egymásra, mert neki meg ott van a banda. Miután befejeztük a vacsorát, Harryvel kézen fogva mentünk be a nappaliba, beraktunk egy romantikus filmet és leültünk összebújva a kanapéra.
- Nagyon szeretlek Harry – emeltem fel a film felénél a fejemet a mellkasáról – köszönöm a ma estét. Nagyon jól érzem magamat – Harry egy szívdöglesztő mosolyt villantott rám.
- Megérdemled, hogy kényeztesselek. Én is nagyon szeretlek – ezzel egy gyengéd csókot lehelt ajkaimra. Ezután végignéztük a filmet. Amint vége lett ismét Harry felé fordultam és ajkaimat az övére tapasztottam. Mielőtt bármit tehetett volna belemásztam az ölébe és lovagló ülésbe helyezkedtem. Hatalmas szerszámához dörgöltem magam, ami igencsak megnőtt. Harry egy nagyot nyögött.
- Ne kínozz – döntött a hátamra, majd felém mászott. nem telt sok időbe és már lent is volt rólam a pólóm és a nadrágom. Harry elégedetten mért végig. Megnyalta ajkait, majd a nyakamhoz hajolt és gyengéd csókokat lehelt rá. Egyre lejjebb haladt, míg el nem érte a bugyim szélét. Gyorsan eltávolította rólam, majd rögtön bevetette magát. Erősen nyalni és ujjazni kezdett két ujjával. Az élvezettől hatalmasakat nyögtem. Éreztem, hogy egyre közelebb vagyok a csúcshoz ezért jeleztem Harrynek.
- Harry… mindjárt – amint ezt kimondtam minden tevékenységét abbahagyta. Csalódottan néztem rá, mire szélesen elmosolyodott.
- Nem akarom, hogy így menjél el – legszívesebben elsírtam volna magamat a kielégületlenségtől, miközben Harry még mindig elégedetten vigyorgott. Nem tétováztam tovább. A hátára löktem, majd rámásztam. Eltávolítottam róla minden ruhadarabot és a füle tövétől egészen a hasa aljáig gyengéd csókokkal kényeztettem. Harry elégedetten nyögdécselt alattam, mikor bevettem a számba a pénisze végét. Lassan kezdtem el rajta körözni, majd annyit bevettem a számba amennyit csak tudtam. Harry durván belemarkolt a hajamba és ő kezdte el diktálni a tempót. Nem kellett sok idő, hogy az orgazmus határára jusson, de ekkor abbahagytam. Harry mogorván nézett rám, mire halkan felnevettem.
- Kölcsön kenyér visszajár – kacsintottam rá. Harry is egy kissé elvigyorodott, majd ismét a hátamra fordított, így ő került felülre.
- Mehet? – kérdezte zihálva, miközben bepozícionálta magát a két combom közé. Megvárta, míg bólintok és csak utána hatolt belém. Tövig belém nyomta magát, majd várt egy kicsit, hogy megszokjam méretét. Már több éve együtt voltunk, de még mindig nem szoktam hozzá hatalmas farkához. Szerencsére ezt Harry megértette, így mindig várt egy kicsit, mielőtt elkezdett bennem mozogni. Most is így történt. Először lassan, majd egyre gyorsabban kezdett el mozogni. körmeimet a hátába mélyesztettem, ahogyan egyre gyorsabban száguldottunk az orgazmus felé. Éreztem, hogy egyre közelebb vagyok, de mielőtt elélvezhettem volna, Harry kihúzódott belőlem. Értetlenkedve néztem rá, de mielőtt megszólalhattam volna gyengéden megcsókolt, majd ismét belém hatolt, várt egy kicsit és lassú mozdulatokkal kezdett el döfködni. Mikor már majdnem elélveztem, megint kihúzódott. A kínzástól könnyek csillogtak a szemembe. kétségbeesetten próbáltam elélvezni, de Harry nem hagyta.
- Kérlek –esdekeltem könyörgő hangon – Hagyj elélvezni – Harry ajkaira ördögi mosoly ült ki, majd megint elkezdett gyors tempóba lökni. Mikor megéreztem az alhasamban azt a feszítő érzést, azt hittem Harry megint vissza fog húzódni, de tévedtem. Hatalmas sikoly kíséretében élveztem Harry farka köré. Harry egy nagy nyögéssel követett. Kimerülten hanyatlott rám.
- Köszönöm – suttogtam bele ajkaiba. Gyengéden megcsókoltam, majd odabújtam a mellkasához.

- Részemről az öröm.

2 megjegyzés: