2014. április 15.

Házavató (Harry) +18

Ezt a sztorit Orsi kérte! remélem tetszik :)
A barátom Harry most lett nemrég 19 éves és elhatározta, hogy külön házba költözik, így nem kell tovább a szüleivel élnie. Ennek alkalmából a fél sulit meghívta, hogy rendes házavatót tartson. Örültem neki, hogy végre a saját lábára áll, viszont egy kicsit tartottam is tőle, főleg, hogy Harry mielőtt velem összejött minden héten más lánnyal volt. Mi van akkor, ha csak azért akar külön lakásba költözni, hogy nyugodtan hordhassa oda az alkalmi partnereit, míg én ezekről semmit sem tudok, hisz én idén fogok érettségizni, és nem lehetek ott minden percben, hogy ellenőrizzem. Nem akartam még magamnak sem bevallani, de nem tudtam ilyen szempontból megbízni Harryben. Nagyon szeretem, de nehéz elfelejteni, hogyan élt mielőtt velem összejött volna. Mikor este már a ház felé tartottam, még mindig rengeteg kétség volt bennem, de megpróbáltam elnyomni magamban. Felesleges a falra festeni az ördögöt. Ma este csak jól szeretném érezni magam a pasim társaságában, és nem akarok arra gondolni, hogy ő esetleg nem így érez. Amint beléptem a házba Harry szinte rögtön kiszúrt és odajött hozzám. Szenvedélyesen szájon csókolt.
- Úgy örülök, hogy végre megérkeztél – mosolygott rám, miközben megfogta a kezemet és az ajkához emelte – Gyere, igyál valamit – húzott át a tömegen a konyha felé. Akárhova néztem, mindenhol féltékeny és irigy szempárba ütköztem. Harryre sandítottam, hogy ő is észrevette-e, de ő nem foglalkozott semmivel. Büszkén kalauzolt a házban nem foglalkozva senkivel. Jóleső érzés kerített hatalmába. Ha tényleg nem úgy érezne, ahogyan én akkor nem lenne ilyen figyelmes velem és akkor biztosan más lányokat is alaposabban, megnézne, de szinte még csak egy pillantásra sem méltatta őket. Miközben a tömegen haladtunk át egy szőke nő elénk szambázott és elkezdte riszálni a fenekét Harrynek. Legszívesebben ott helyben kikapartam volna a szemét, de Harry nem foglalkozott vele. Óvatosan arrébb lökte, és ott hagyta a meglepetten pislogó lányt. Halkan felnevettem, mire Harry lélegzetelállító mosolyt villantott rám.
- Mit kérsz inni? – nézett végig a kínálaton, mire szorosan hozzá bújtam. Gyengéd csókot leheltem ajkaira, és úgy súgtam.
- Téged – Harry tekintete kikerekedett. Még sosem tettem neki ilyen nyíltan ajánlatot, de az arcára ülő mosolyból ítélve tetszett neki. Szenvedélyesen ajkaimra tapadt. Kezeit lejjebb vezette a fenekemre és belemarkolt. Az élvezettől belenyögtem a szájába, mire elmosolyodott. Megfogta a kezemet és az emelet felé biccentett.
- Azt hiszem neked inkább a hálószobámat, mutatom meg neked – kacsintott rám, majd elkezdett húzni az emelet felé. Ismételten minden női fej felénk fordult és irigykedve nézték összekulcsolt kezünket. Akaratlanul is elmosolyodtam, amit Harry is észrevett – Min mosolyogsz? – kérdezte, miközben bevezetett egy kék hálószobába.
- Semmin – ráztam meg a fejem, majd lehuppantam az ágyára. Harry egy darabig az ajtónak támaszkodva figyelt, majd lassú mozdulatokkal odajött hozzám és leült mellém.
- Mondtam már milyen gyönyörű vagy – lehelt egy csókot a nyakamra – Imádom mikor miniszoknyát, veszel fel – amint ezt kimondta kezét, felcsúsztatta egészen a bugyimig.
- Tudom, azért vettem fel – nyögtem, mikor megéreztem ujjait bejáratom körül. Óvatosan lehúzta rólam a bugyit, majd úgy ültetett, hogy háttal legyek neki. Nekidőltem a mellkasának.
Harry kezeit a melleimre tette, elkezdte őket masszírozni, majd mikor ezt megunta, lejjebb vezette. Felhúzta a szoknyámat egészen addig, míg nőiességem ki nem látszott. Harry elégedetten hümmögött. Terpeszbe tette lábaimat, majd tenyerével simogatni kezdte nőiességemet.
- Milyen nedves valaki – zihálta, miközben belém nyomott egy ujját, majd még egyet. Erősen kezdett el ujjazni. Akaratlanul is tapogatni kezdtem Harry férfiasságát. Nagy nehezen lehúztam róla a cipzárt. Harry elégedetten dörmögött a hátam mögött. Meg akartam fordulni, de megakadályozott benne. – Maradj így – egyre gyorsabban mozgatta bennem az ujjait. Éreztem, hogy az alhasam összerándul. Hatalmas sikoly kíséretében elélveztem. Harry elégedetten fordított maga felé, majd szenvedélyesen megcsókolt.
- Szeretlek – suttogtam bele a fülébe, majd ajkaimat egyre lejjebb vezettem. A nyakától indultam, lerántottam róla a felsőt és végig pusziltam az egész felsőtestét. Mikor elértem a nadrágjához hirtelen lendülettel levettem róla. Rögtön utána követte az alsógatyája. Amint előbukkant férfiassága bekaptam a feléig, sajnos több nem fért a számba. Ütemesen mozgattam rajta a fejemet, de arra nagyon ügyeltem, hogy lassan. tisztában voltam vele, hogy ezzel Harry idegeire megyek, de azt szerettem volna, ha utánam sóvárog. Azt szerettem volna, hogy még csak soha eszébe se jusson megcsalni, gondoljon mindig rám. Harry egy idő után megunta a játszadozásaimat, megfogta a tarkómnál a hajamat és ő maga kezdte el diktálni az ütemet. A farkát belökte egészen a torkomig, amitől elkezdtem fulladni, de őt ez egy cseppet sem érdekelte. Gondolom, ezzel vág vissza, hogy az előbb olyan gonosz voltam vele és egyre lassabban csináltam. Mikor éreztem, hogy Harry közel van, ki akartam venni a számból, de ő nem engedte. Ott tartotta a fejemet egészen addig, míg a spermája végig nem folyta a torkomon. Mikor felegyenesedtem elégedetten nézett rám. Ismét elkezdtem simogatni férfiasságát, így nem telt bele sok idő és már állt is, mint a cövek. Elégedetten felkuncogtam, majd lovagló ülésbe helyezkedtem rá. Lassan ereszkedtem rá hatalmas férfiasságára, mire Harry megint egy megrovó pillantást lövellt felém.
- Ne kísérts – kacsintott rám. Megragadta a csípőmet és egyetlen lökéssel már bennem is volt. Mind a kettőnk egyszerre nyögött fel a hirtelen támadt gyönyörtől. Gyorsan kezdtem el mozogni rajta, mire kiérdemeltem egy elégedett mosolyt. Mikor érezte, hogy kezdek fáradni testhelyzetet váltott. Így most én voltam alul Harry pedig fölöttem. Gyors tempóban kezdett el lökni. Minden egyes lökésnél érintette a g pontomat. tudtam, hogy nem sok kell az orgazmushoz, ezért jeleztem Harrynek.
- Harry… mind... mindjárt
- Várj meg – nehézkesen bólintottam. Nagyon nehezen tudtam már visszatartani, de ekkor megéreztem Harry meleg nedvét magamban, mire hatalmas sikollyal mentem el. Harry kimerülten hanyatlott rám. Egy ideig csendben feküdtünk egymás mellett mikor harry csendesen megszólalt.
- Gondolkodtam – a szívemet jeges rémület szorította össze. mindig is féltem az ilyen beszélgetésektől, hát még most mikor tele vagyok kétellyel. Próbáltam nem mutatni a feszengésemet, de azzal is tisztában voltam, hogy Harry minden rezdülésemet érezte.
- Min? – nyögtem ki száraz torokkal.
- Nem akarsz ideköltözni? – a döbbenettől nem tudtam megszólalni. felemeltem a fejemet és hitetlenkedve néztem rá. Harry félreértette a reakciómat és gyorsan magyarázkodni kezdett,a mitől csak még cukibbnak találtam – nem muszáj, ha nem akarsz, csak nagyon boldoggá tennél vele. Akkor sokkal több időt tölthetnénk együtt és… - mielőtt tovább folytathatta volna a szóáradatot szenvedélyesen megcsókoltam.
- Szívesen összeköltözöm veled – Harry ajakain egy széles vigyor terült el, majd boldogan magához húzott. fejemet a mellkasára hajtottam és így szenderültem álomba. most már tudtam, hogy Harry soha nem csalna meg, szeret engem, máskülönben soha nem ajánlotta volna föl, hogy költözzem össze vele. Végre valahára békesség költözött a szívembe is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése