2014. április 9.

Új srác (Liam) +18

Ezt a sztorit Kim kérte! Remélem tetszik! Ne haragudj, hogy ennyit kellet rá várnod :)
Reggel egy kissé elaludtam, ezért kapkodva kellett elkészülnöm, így elég ziláltam néztem ki mikor az utolsó pillanatban beestem a tanterem ajtaján. Természetesen minden fej felém fordult és rögtön elkezdtek mosolyogni. El tudtam képzelni, hogyan nézhetek most ki. Szó nélkül sétáltam oda a padomhoz és ültem le a helyemre, ebben a pillanatban toppant be az osztályfőnök, de legnagyobb meglepetésemre vele együtt belépett egy számomra teljesen idegen fiú.
- Osztály, bemutatom az új osztálytársatokat Liam-et – mutatott a mellette álló fiúra, aki zavartan nézett végig az osztályon – T/N körbevezetnéd az iskolában? – nézett egyenesen rám.  Lemondóan bólintottam. Most aztán tényleg ne volt erre szükségem. Semmi energiám egy új srácot kísérgetni az iskolában. Liam elvigyorodott és leült mellém. Hangosan felsóhajtottam, mire odakapta a fejét és megint elmosolyodott. mintha tudta volna, mi bajom van.
- Minden rendben? – hangja bársonyosan selymes volt. zavartan bólintottam, mire felém nyújtotta a kezét. – Liam vagyok.
- T/N – bólintottam felé, majd minden figyelmemet az órának szenteltem. Körülbelül az óra felénél egy kezet éreztem a combomnál, mire ijedtemben ugrottam egyet.
- Valami gond van? – fordult felém a tanár. Zavartan Liam felé néztem, aki szélesen vigyorgott, de a kezét még véletlenül sem vette volna le a combomról.
- Nincs semmi gond – válaszoltam végül csendesen, mire a tanár bólintott egyet és visszafordult a tábla felé. Liam lassú mozdulatokkal kezdte el a combomat simogatni. Próbáltam eltolni a kezét, de ő jóval erősebb volt nálam. Semmi esélyem nem volt.
- Hagyd abba – suttogtam olyan halkan, ahogyan csak tudtam. Szerencsére senki nem hallotta csak Liam, aki megint szélesen elvigyorodott.
- Ne mond, hogy nem élvezed – kacsintott rám. Addig markolta a combomat, míg el nem engedtem a kezét. Diadalittasan elmosolyodott, majd kezét egyre feljebb vezette. Mivel szoknya volt rajtam, így rögtön a csupasz bőrömet érintette és semmi sem akadályozhatta, hogy benyúljon a szoknyám alá. Minél feljebb tolta a kezét, én annál nedvesebb lettem. Mire Liam a bugyimhoz ért, már annyira felizgultam, hogy teljesen átnedvesedett a bugyim, amit persze Liam is észrevett. Egy pillanatra abba hagyta a simogatást, és amikor már azt hittem, hogy végre abbahagyta a kínzásomat, megéreztem, ahogyan egy hirtelen mozdulattal belém nyom egy ujját. A számra kellett tapasztanom a kezemet, nehogy hangosan felnyögjek. Isteni érzés volt, ahogyan lassan mozgatta bennem az ujját. Éreztem, hogy egyre közelebb vagyok, mikor megszólalt a csengő. Ekkor ébredtem csak rá, hogy hol is vagyunk. Éreztem, hogy egyre jobban kezdek elvörösödni. felpattantam a helyemről, felkaptam a cuccomat és kimenekültem a teremből, mielőtt még Liam bármit is reagálhatott volna. Szememet forró könnyek csípték, de gyorsan letöröltem őket. Nem akartam, hogy az egész iskola a kiborulásomnak legyen a szemtanúja. Mikor odaértem a szekrényemhez egy kezet éreztem a csuklómon, ami megállított. Ugyanolyan barna szempárba néztem vissza, mint aki az órán is előszeretettel nézte minden reakciómat.
- Ne haragudj T/N – pont ezt a mondatot nem akartam hallani, mert bármennyire is furcsa volt, de én egyáltalán nem bántam a történteket.
- Sajnálod? – kérdeztem vissza, mire Liam szeme zavartan villant egyet.
- Nem akartalak megríkatni – törölt ki a szememből egy könnycseppet – nem kellett volna nyilvános helyen hozzád nyúlnom, de mikor megláttalak nem bírtam magammal. Egyszerűen muszáj volt hozzád nyúlnom valamilyen módon – amint elhangzott az utolsó szó a pólójánál fogva magamhoz rántottam és szenvedélyesen megcsókoltam. Liam egy pillanatra megdermedt, de aztán viszonozta a csókomat. Egy idő után zihálva húzódott el.
- Keressünk valami kevésbé nyilvános helyet – mutatott a fejével a körülöttünk álló diákok felé, akik előszeretettel nézelődtek. Halkan elkezdtem kuncogni, mikor Liam megfogta a kezemet és a lépcső felé kezdett húzni. Ekkor hallottam meg a szünet végét jelző csengőt. Minden diák elindult az osztályterem felé, de Liam ahelyett, hogy irányt változtatott volna behúzott egy sötét raktárhelyiségbe.
- Akkor fedeztem fel, mikor jöttünk beiratkozni – suttogta bele a fülembe. Nem is váratott tovább, rögtön neki esett a nyakamnak. Gyengéden végig csókolt a fülemtől, egészen a nyakamig. Eközben kezét egyre lejjebb vezette, míg bele nem markolt a fenekembe. Kéjesen felnyögtem, mire elvigyorodott. Kezét a pólóm aljára tette és egy mozdulattal lerántotta rólam. Rögtön a legtávolabbi helyre dobta, majd azon nyomban követte a melltartóm. Liam előszeretettel nézte meg magának mind a két mellemet, majd fejét lehajtva az egyik mellbimbómat a szájába vette, míg a másikat a kezével vette kezelésbe. Mikor már elég csúcsosnak ítélte őket lejjebb haladt ajkaival a szoknyám pereméig. Egy másodperc alatt lehúzta rólam a bugyival együtt. Egyik lábamat feltette a térdére és ezzel teljesen kitárulkoztam előtte. Rögtön bevetette magát. Erősen szívta a csiklómat, mire egyszerre három ujját dugta belém. Az élvezettől már eszeveszettül sikoltoztam, mikor éreztem, hogy közeleg a csúcs.
- Liam – jeleztem neki, mire gyorsabb tempóra kapcsolt. Nekem sem kellett több, elélveztem. Liam elégedetten nyalt tisztára, majd fölegyenesedett hozzám. Csak most vettem észre, hogy ő még teljesen fel van öltözve. gyorsan lekaptam róla a pólóját, majd letérdeltem elé és megszabadítottam a nadrágjától és az alsógatyájától. éppen be akartam vetni magam, de ekkor Liam felhúzott magához.
- Nem bírom tovább – ezzel egy időben felemelt és egy erőtelje lökéssel már bennem is volt. Lábaimat a dereka köré kulcsoltam. Liam egyre gyorsabban lökött. Minden egyes tolásnál éreztem, hogy a g pontomat érinti és ettől sikoltoznom kellett, de visszatartottam. Éreztem, hogy egyre közelebb vagyok a csúcshoz.
- Liam – nyögtem megint a nevét és ebben egy időben el is élveztem. Liam rögtön követett. Lihegve dőltünk egymásnak. Egy idő után lassan szétváltunk és felöltöztünk.
- Imádtam, ahogyan kimondtad a nevemet – kacsintott rám, miközben megfogta a kezemet. Erre a megjegyzésre elpirultam. – Leszel a barátnőm? – kérdezte széles mosoly kíséretében, mire mosolyra húztam ajkaimat és úgy válaszoltam.

- Boldogan – ezzel gyengéden megcsókoltam és úgy mentünk be órára.

4 megjegyzés:

  1. Szia. Kerhetnek egy Liames sztorit, ami romantikus es ilyen elso talalkozos? Elore os nagyon megkoszonnem.:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Kerhetnek egy Louisosat, romantikus es baratnojekent egy hotelban. Elore is koszi!

    VálaszTörlés