2014. április 8.

Fürdőzés (Liam) +18

Ezt a sztorit Bo Hale kérte! Remélem tetszik! Ne haragudj, hogy ennyit kellett rá várnod. :)
A barátommal Liammel, ma van az egy éves évfordulónk. ma van egy éve, hogy együtt vagyunk. Mosolyogva gondoltam arra a napra, mikor félénken megkérdezte, hoyg lennék-e a barátnője. Az a tény szomorított csak el, hogy ezen a különleges napon, nem lehetek együtt Liammel, mert turnéznak és csak egy hét múlva fog hazajönni. Már korán reggel felhívott, hogy "Boldog évfordulót" kívánjon nekem, de az egy cseppet sem kárpótolta a hiányát. Örültem, hoyg felhívott és gondolt rám, de az akkor sem olyan. Nagyot sóhajtva kapcsolgattam a tévét, mikor csöngettek. Unottan álltam föl és indultam meg az ajtó felé. Mikor kitártam az a személy állt az ajtóban, aki oly kedves a szívemnek és akinek több száz kilométerre kéne lennie. Boldogan ugrottam a nyakában.
- Liam - nem tudtam folytatni, mert elsírtam magam örömömben. El sem hiszem, hoyg itt van, pedig azt mondta, hoyg nem tudott elszabadulni és nem tud hazajönni. Mikor végre alább maradt a zokogásom, boldog mosollyal az arcomon néztem föl rá - Hogy kerülsz ide? - kérdésemet csak suttogva tudtam neki föltenni, mert még mindig alig hittem el, hogy itt van előttem.
- Gondoltam megleplek - kacsintott rám. mosolyogva próbáltam beljebb húzni a házba, de Liam megragadta a kezemet és ott maradt az ajtóban. Kíváncsian néztem fel rá, mire szélesen elmosolyodott. - Van egy kis meglepetésem a számodra. Gyere - húzott ki a házból, egyenesen az autójához. Még mindig értetlenkedve ültem be z autóba. Még mindig az otthoni ruhámban voltam, kicsit szégyenlősen fordultam Liam felé.
- Hova megyünk? Nem kéne átöltöznöm? - néztem végig magamon. Liam megint elmosolyodott és úgy válaszolt.
- Nem, úgyse lesz rajtad sokáig ruha - erre a kijelentésre teljesen elvörösödtem. Én is ki voltam már éhezve Liamra, de akkor sem teszek ilyen nyíltan célozgatásokat. Liam zavaromat látva hangosan felnevetett. Nem sokkal később leparkoltunk egy teljesen idegen ház előtt. Kérdő tekintettel néztem Liamra, de ő úgy tett mint aki nem veszi észre. Vigyorogva kiszállt az autóból, megkerülte, majd szélesen kitárta előttem az ajtót. Zavartan megfogtam a felém nyújtott kezet és kiemelkedtem az autóból. Csendesen indultunk meg a ház felé. Nyitottam a szám, hogy megkérdezzem Liamet, mit kerekedünk itt, mikor kinyitotta előttem az ajtót. Elállt a lélegzetem. Az egész házat gyertyák világították meg, így minden láttam. Rózsaszirmokból volt kirakva az út.
- Liam ez... - nem bírtam tovább folytatni. Egyszerűen nem találtam szavakat, olyan gyönyörű volt - Csodálatos - nyögtem ki végül. El sem hiszem, hogy mennyit fáradozott miatta. Liam megint egy lélegzetelállító mosolyt villantott rám, majd rám kacsintott.
- Ez még semmi, ahhoz képest amit ma estére terveztem - húzott tovább. Egy hosszú folyosón vezetett végig, míg egy ajtóhoz nem értünk. Ott még egyszer megfordult gyengéden magához húzott és ajkait az enyémekre tapasztotta. Gyengéden cirógatta az ajkamat, nyelvével selymesen simogatta, míg fel nem nyögtem. Mikor Liam meghallotta az elfojtott hangot, elhúzódott tőlem és kitárta előttem az ajtót. Ha az előbbi látvány csodálatos volt, akkor erre már tényleg nem találtam szavakat. A szobában volt egy hatalmas fürdő ami tele volt rózsaszirmokkal, körülötte tucatnyi gyertya, a falon szív alakban voltak kitéve a közös képeink. Éreztem, hogy könnyek gyűlnek a szemembe.
- Köszönöm - fordultam Liam felé.  Teljesen el is felejtettem milyen szomorú voltam még nemrég, hogy nem lehetünk együtt. Számomra most már csak Liam létezett. - Tényleg csodálatos - húztam szorosan magamhoz. Épp meg akartam csókolni mikor elhúzódott.
- Menjünk be a vízbe - kacsintott rám, majd ledobálta magáról a ruháit és belemászott a hatalmas medencébe ami a szoba közepén volt. Gyorsan követtem a példáját és mindent ledobáltam magamról, amit Liam mohó tekintettel nézett. Jókedvűen másztam be mellé, mire rögtön magához húzott.
- Még mindig gyönyörű vagy - mielőtt válaszolhattam volna, ismét gyengéden megcsókolt. Ebben a csókban benne volt minden érzelme, amitől megint könnyek szöktek a szemembe. Liam olyan gyengéden bánt velem és annyira szerettem ezért. Lovaglóülésben foglaltam rajta helyet, mire Liam szinte azonnal nőiességemhez vezette a kezét. Hangosan felsóhajtottam, ahogyan belém dugta két ujját, miközben hüvelykujjával masszírozta a csiklómat. Eközben én a egyik kezemmel a vállát markoltam, míg a másik kezemmel lenyúltam és elkezdtem a férfiasságát gyengéden húzogatni. Mind a kettőnk ajkait öblös nyögések hagyták el. Éreztem, hoyg egyre közelebb vagyok, ezért jeleztem Liamnek.
- Liam.. mindjárt - nyögtem ki nagy nehezen, mire gyorsabban kezdett el ujjazni és dörzsölni a csiklómat. Hatalmas sikoly kíséretében értem fel a csúcsra. Zihálva kapkodtam a levegőt, a fejemet pedig Liam mellkasára hajtottam. Aztán mosolyogva néztem bele a szemébe. Liam egy kicsit megemelte a csípőmet, majd nagy lendülettel belém hatolt. Ajkaimat megint egy kisebb sikoly hagyta el. Lassan kezdtem el rajta mozogni. Mind a ketten hangosan ziháltunk, míg nem értem, hogy megint közel vagyok. Szólni akartam Liamnek, de már elkéstem. Az orgazmus hatalmas erővel árasztotta el az egész testemet. Liam rögtön utánam elment. Kimerülten, összeölelkezve ültünk továbbra is a meleg medencében.
- Ez csodálatos volt - emeltem fel végül a fejemet. Liam elmosolyodott és nekidöntötte homlokát az enyémnek.
- Szerintem is - csókolt meg gyengéden - Szeretlek
- Én is szeretlek.

6 megjegyzés:

  1. szia:) irtam emailben egy kerest:o remelem elolvastad cc:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen, felírtalak. Már nem sokan vannak előtted :)

      Törlés
    2. ja rendben, koszonom!:))
      ui.:nagyon szeretem ahogy irsz,mert nem csak egy sima OLYAN tortenetet irsz hanem alapsztorit is:33

      Törlés
    3. Köszönöm, ennek nagyon örülök :)

      Törlés