2014. április 25.

Dögös tanár 2.rész (Harry) +18

Ez a sztori a Dögös tanár - nak a folytatása. Remélem tetszeni fog! Jó olvasást! :)
Aznap este alig bírtam elaludni. Folyton Harryn járt az eszem és azon mi történt ma. Alig bírtam elhinni. Tényleg lefeküdtem az irodalom tanárom fiával, aki jóval idősebb nálam? Ha ezt a szüleim megtudják biztosan kiakadnak, de nem bántam meg. Még mindig mosolyognom kellett a történteken. Nagyon régóta érdekel Harry és éppen ezért nem érdekel, hogy mit mondanak mások. Akarom őt és ez semmin nem változtat. nagy nehezen el tudtam aludni, de reggel szinte rögtön kipattantak a szemeim. Ma irodalommal kezdek, így találkozom Harryvel. Vajon, hogyan fog velem viselkedni? Elutasító lesz? Esetleg szívélyes? Vagy úgy csinál mintha mi sem történt volna? Ez lenne a legrosszabb. Ha tényleg ez lenne a helyzet soha többet nem bírnék a szemébe nézni. Nagyon remélem, hogy nem bánta meg azt ami kettőnk között történt.
Pont az utolsó pillanatban léptem be a terembe és már hallottam is, ahogyan megszólal a csengő. Majdnem elkéstem, annyit szórakoztam a tükör előtt. Most viszont már, hogy elkezdődött az óra visszafojtott lélegzettel vártam Harryt, aki kicsi késéssel, de megérkezett. Végignézett az osztályon, majd mint aki jól végezte dolgát odasétált a táblához és felírta azt a feladatot amit óra végéig el kell készíteni. Csalódottan állapítottam meg, hogy egy pillanatra sem rebbent felém a pillantása. Tényleg megbánta volna? Éreztem, hogy könnyek gyűlnek a szemembe, de gyorsan letöröltem őket mielőtt még bárki észrevette volna őket. Semmi ekdvem nem volt a hamis együttérzésekre és Harry szánakozó pillantására. Éppen ezért csendben nekiálltam a feladatnak és próbáltam rá koncentrálni, míg nem meg nem éreztem, hogy valaki megfogja a vállamat, majd közvetlen utána a kezembe nyom egy kis cetlit. Értetlenkedve néztem fel Harryre, de ő már ott sem volt. Odasétált az íróasztalhoz és mint egy jó tanár csendben pásztázta a diákokat. Hevesen dobogó szívvel nyitottam szét a kis fecnit. Este nyolcra gyere át hozzám. Harry Ennyi volt rajta és még a címe. Csodálkozva emeltem fel a fejemet és rögtön Harry tüzes pillantásával találtam szemben magamat. Felhúzta a szemöldökét, gondolom a válaszomra várt. Alig észrevehetően bólintottam, mire elégedett mosolyt villantott rám.
A nap további része olyan lassabban telt, hogy azt hittem már soha nem akar véget érni. Mire végre eljött a hat óra készülődni kezdtem. Felvettem a legrövidebb ruhámat, hozzá magassarkú fekete cipő. Percek alatt kisminkeltem magamat, de nem annyira mint a legtöbb lány. Úgy tudom Harry nem szereti a túlzott sminket, ezért maradtam a szolidnál. Igazság szerint az nem is az én stílusom, így örültem neki, hoyg nem az olyan lányok jönnek be neki, akiknek az arcukon több kilós smink van. Fél nyolcat ütött az óra, így ideje volt indulnom, de ebben a pillanatban betoppant anyám.
- Hát te hová készülsz? - kérdezte felhúzott szemöldökkel, amiből rögtön tudtam, hoyg ennek nem lesz jó vége.
- Az egyik barátnőmhöz - mondtam magabiztosságot színlelve, de belül már remegtem az idegességtől.
- Ilyen ruhában? Kislányom te teljesen hülyének nézel? - húzta fel számon kérően a szemöldökét - Ne viccelj velem - folytatta mielőtt még megszólalhattam volna - nem mész sehova. Jobb lesz ha leveszed ezt a ruhát és ágyba bújsz. Holnap iskola - ezzel kiment a szobámból. Mérgesen néztem utána. Most mit csináljak? Nem akarom lemondani Harryt, hisz alig vártam már, hoyg találkozzunk. Tekintetem az ablakra esett. Elégedetten elmosolyodtam. Még jó, hogy mikor ideköltöztünk a földszinti szobát választottam, így akadálytalanul kimászhattam az ablakon. Mire Harry házához értem már elmúlt fél kilenc is. Izgatottan kopogtattam be hozzá és türelmetlenül vártam, hogy ajtót nyisson. Nagy lendülettel vágódott ki az ajtó, majd amint meglátott rögtön beljebb rántott és szenvedélyesen megcsókolt.
- Azt hittem már nem is jössz - suttogta bele ajkaimba két csók között.
- Ne haragudj. Adódott egy kis probléma - kíváncsian tekintett rám, de nem foglalkoztam vele. Szenvedélyesen megcsókoltam, amit ő készségesen viszonzott. Egy idő után zihálva váltunk el egymás ajkaitól. Harry mosolyogva kézen fogott és bevezetett a konyhába, ahol szépen meg volt terítve és csodálatos illatok terjengtek. - Ezt nekem csináltad? - néztem rá csillogó tekintettel.
- Ki másnak? - mosolygott rám, majd kihúzta nekem a széket. Ezután rengeteget beszélgettünk, hülyéskedtünk. Remekül éreztem magamat a társaságában. Harry vagy ezerszer elmondtam milyen jól nézek ki, ami borzasztóan jól esett hallani tőle. Miután befejeztük a vacsorát átmentünk a nappaliba és beraktunk egy romantikus filmet. Úgy a film felénél felé fordultam és észrevettem, hogy engem néz a film helyett. Épp meg akartam kérdezni, hogy mit néz rajtam mikor magához húzott és megcsókolt. Ez a csók nem olyan volt mint mikor megjöttem. Ez gyengéd és egy szerelmes férfi csókja volt.
- Örülök, hogy eljöttél - mondta végül Harry mikor elváltunk egymástól.
- Örülök, hoyg hívtál - kacsintottam rá, majd lovaglóülésbe helyezkedtem el rajta és szenvedélyesen megcsókoltam. Harry egy kicsit tétovázott, de aztán hamar felengedett és a hátamra lökött. Kezeit lejjebb vezette a ruha szegélyemhez, majd lassan elkezdte feljebb húzni. Mikor lekerült rólam a ruha rögtön neki esett a melleimnek. Az egyiket a szájával, ímg a másikat a kezével kényeztette, majd megcserélte. Elégedetten nyögdécseltem, mire Harry ajkain elégedett mosoly játszott. Ajkaival egyre lejjebb haladt, míg szájával el nem érte a bugyim szegélyét. Azt egy rántással eltávolította. Azt hittem rögtön beveti magát, de tévedtem. Harry ráérősen csókolgatta a combom belsejét, míg már az őrületbe kergetett vele.
- Harry - nyögtem nagy nehezen, de ő még csak fel sem emelte a fejét. Tovább kínzott azzal, hogy a combomat csókolgatta - Kérlek - erre már felemelte a fejét és elégedetten elvigyorodott.
- Mire kérsz? - volt egy olyan érzésem, hogy addig nem megy tovább, míg nem mondom meg mit szeretnék.
- Csókolj meg ott is - suttogta tiszta vörös fejjel. reménykedtem, hogy ennyivel is megelégszik, de tévedtem.
- Hol? - megnyaltam kiszáradt számat és úgy válaszoltam.
- A puncimat - ahogyan ezt kimondtam Harry erőteljesen nyalni kezdett, majd rögtön utána felnyomott egyszerre három ujját. Eleinte egy kicsit fájt, de aztán hamar elmúlt és az élvezet vette át a helyét. Nem kellet sok és már is egy hatalmas sikoly kíséretében elélveztem. Azt hittem Harry rögtön visszahúzódik és elégedetten rám mosolyog, de tévedtem. Kétszer olyan gyorsan kezdett el ujjazni és nyalni. Erőteljesen beszívta a csiklómat, amitől hangosakat nyögtem. Ismét elélveztem. Harry felkúszott hozzám és egy gyengéd csókot lehelt ajkaimra. Kezemet levezettem a nadrágja öv részéhe, de ő eltolta a kezemet. felállt és ledobált magáról minden ruhadarabot. Mielőtt feleszméltem volna már bennem is volt. Gyors tempóban kezdett el lökni, mire mind a kettőnk száját nyögések hagyták el. Harry minden egyes lökésnél érintette a g pontomat, így biztos voltam benne, hogy hamar elérem a csúcsot.
- Harry - nyögtem és ahogyan kimondtam a nevét elélveztem. Harry még lökött rajtam párat és ő is elment. Kimerülten hanyatlott rám. Fejét a melleimre hajtotta. Egy ideig csendben voltunk, majd Harry szólalt meg.
- Holnap eljössz velem moziba?
- Attól tartok szobafogságban leszek - fintorodtam el. Harry értetlenkedve nézett rám, így hát folytattam - Anyám nem engedett el ma este - erre már elnevette magát és én is örömmel csatlakoztam hozzá.
- Mi lenne, ha beszélnék a szüleiddel?
- Mit mondanál nekik? - néztem rá rémülten.
- Azt, hoyg nagyon szeretem a lányukat és szeretnék vele járni - azt hiszem még a szám is tátva maradt meglepetésemben.
- Én is szeretlek - csókoltam meg gyengéden amit ő azonnal viszonzott - Viszont a szüleimmel nem lesz könnyű beszélned - kacsintottam rá.

6 megjegyzés:

  1. Szia :)
    ugye ennek lesz még egy része? :DD
    nagyon tetszett. :P
    puszi♥

    VálaszTörlés
  2. Folytaasd lecci! :) :$ annyira jo!..:3

    VálaszTörlés
  3. Kérlek folytasd!! Nagyon jó!! *.*

    VálaszTörlés
  4. Ennyi év után is csodálatos �� amikor a végén Harry mondja hogy szereti a lányukat, annyira elképzeltem az egészet.. Elsírtam magam
    minden vágyamnak testet öltött ez a történet, zseniális, kavarognak benne az érzelmek, nagyon életszerű emiatt. Igazán tetszett, remélem anno készűlt egy 3. Rész is :) mindjárt csekkolom.

    VálaszTörlés