2014. december 24.

Búcsú

Drága Olvasók!

Ezennel szeretnék elköszönni tőletek. Sajnálom, hogy kevés történetet raktam fel, amik ráadásul nem is lettek valami jók, de már nem lesz több. Nincsen ehhez ihletem, sem fantáziám. Remélem valamennyire szerettetek!:))
A félbehagyott történeteim remélem lesz aki folytassa és megkapjátok a sajátotokat. 
A többi írónak is köszönök mindent. Nagyon tehetségesek vagytok és csak így tovább! :)

További minden jót és Kellemes ünnepeket! ♥
Szeretlek titeket!:')

xx. Lia




UI.: Boldog szülinapotTommo! <3



10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. De miert hagyod abba??? Ne tedd ez velünk... kérlek ....

      Törlés
    2. Nincsen ihletem a sztorikhoz, és nem érzem magam idevalónak, de attól olvasni fogom az irományaitokat. ^^
      Pls ne haragudj :c

      xx.L.

      Törlés
    3. kérlek, ne hagyd abba! Ha kell még segítek is valahogyan csak ne hagyd el veszni a tehetségedet. Ne hagyd itt a blogger társaidat és olvasóidat. pls. :(

      Törlés
    4. Sajnos berozsdásodtam. Az egyik blogomat hamarosan befejezett FanFictionnak nyilváníthatom- büszkén -,a másikat pedig sajnos be kellett zárni. Tudom, hogy ez nem magyarázat, de számomra ez már sok. Nem akarlak itt hagyni titeket, de csak úgy nem maradhatok. Nagyon szeretlek Titeket is, író társak. Remélem a későbbiekben összefutunk! :)

      xx.L.

      Törlés
    5. Nem nagyon tetszik, amit teszel- de elfogadom. Ez a te döntésed, én próbáltalak meggyőzni, nem sikerült, így elfogadom.
      Ha adsz egy e-mail címet, akkor mindenképp. ;)
      Puszi Gin.xx

      Törlés
    6. Persze, hogy adok: kissjulianna01@gmail.com
      Várom, hogy írj majd! :)

      xx.L.

      Törlés
  2. Neeeeeeeee csak most talaltam de nagyontetszik NE HAGYD ABBA !!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kourtney! :)
      Először is; tetszik a neved! :D
      Másodszor pedig; nem a blog szűnik meg, hanem csak én lépek ki. A többi tehetséges író társam hozni fog még sztorikat. Ne aggódj! :)

      Fájó szívvel hagyom itt a blogot, de olvasó leszek!

      xx.L.

      Törlés