2015. szeptember 22.

E-mailban érkezett

Ezt a sztorit Kovács Boglárka írta. Remélem elnyeri majd a tetszéseteket! :)


Lassú lélegzetvételeket vettem. Próbáltam lenyugtatni vágtázó szívemet, de az nem hallgatott rám. A könnyek égették a szemem, én meg gyors pislogásba kezdtem, nem akartam, hogy lecsorduljanak az arcomon. Az én életemből már nincs kiút… Túlságosan mélyre tapostak az emberek, itt már nincs létra, amin felmászhatnék… ember sincsen, aki ledobja nekem. Egyedül maradtam a sötétségben.
-          Léna, mindjárt jön a következő kuncsaft! – szólt be a zárt ajtó mögül a főnököm. Össze kellett szednem magam. Oda szaladtam a kis fürdőben lévő tükörhöz és megigazítottam a sminkemet, feltettem még egy kis vörös rúzst és fekete szemhéj tust. Végig néztem az öltözékemen, ami egy vörös csipke melltartóból és hozzá illő tangából, majd egy fekete platformos magas sarkúból állt. Kissé ribancos… de hát egy kurvától milyen más öltözéket vár az ember.
Oda mentem az ágyhoz, ami az egész szobámat kitölti. Vörös selyemből készült húzatott megigazítottam, majd a mellette lévő kis szekrényre kikészítettem a síkosítót, a bilincset, a vibrátort és még egy két játékszert… nem tudhattam, hogy a mostani vendégemnek mire fáj éppen a foga. Miután végeztem az előkészületekkel, rápillantottam az órára; féltizenegy. Pont időben.
Kinyitottam az ajtót és a recepciónál ülő munkatársamra – igen ez azt jelenti, hogy ő is kurva, mint ebben az épületben mindenki – néztem, jelezve ezzel, hogy várom a kliensemet. Ő bólintott, majd oda sétált két rendkívül helyes sráchoz, beléjük karolt és elkezdte felém vezetni őket. Az egyiknek fekete göndör haja volt, amit pontosan el tudtam képzelni a lábaim között, ahogy belé markolok az élvezettől. Zöld pillantását rám szegezte és pimaszul végig mért. A másik srácnak fekete haja és ezzel együtt barna bőre is volt. Fekete szemei már most csillogtak az izgatottságtól. Kicsit ugyan meglepődtem, hogy ketten vannak, hisz nekem senki nem szólt hogy gruppenről lesz szó, de mit tehettem volna… nekem ebbe az egészbe, még mindig semmi beleszólásom nincsen.
Mikor oda értek hozzám, a kezeiknél fogva húztam őket beljebb. Bezártam az ajtót, majd ismét feléjük fordultam.
-          Nos, srácok, mit szeretnétek ma? – kérdeztem kacéran, miközben mind kettőt, lenyomtam az ágyra.
-          Táncolj nekünk! – mondta perverz vigyorral a képén göndörke. Megadóan bólintottam, majd oda sétáltam a HiFi-hez hogy bekapcsoljak egy lassú, erotikus számot. Mikor ez megtörtént illegetni kezdtem magam. A fenekem a zene lágy ritmusára ringattam, miközben simogattam magam. Először csak a melleimmel játszottam, majd elkezdtem lefelé csúsztatni a kezem. Hátat fordítottam nekik és bepúcsítva simítottam végig a lábamon, egészen a popsimig, majd meg mindig előre hajolva nyúltam be a bugyimba és simítottam végig a szeméremajkamon, utána látványosan kezdtem szopogatni az ujjamat. Ismét feléjük fordultam és láttam, ahogy a gatyájuk egyre kisebb lesz rájuk. Feléjük vettem az irányt, és mind kettejüket megszabadítottam a nadrágjától és az alsó gatyájától is, a pólójukat mindketten levették maguknak e közben. Mindketten meredező szerszámmal álltak előttem és semelyikük se panaszkodhatott a mérete miatt… ezekkel a méretekkel lehet ám dugni.
-          Szopj le. – szólalt meg a fekete szemű srác. Szó nélkül vettem őt a számba és keményen szopni kezdtem őt és a kezemmel a heréit dörzsöltem, eközben a Göndörke férfiasságát a szabad kezemmel kezdtem el kényeztetni, ahogy erősen vertem neki. Mind ketten hangosan nyögtek az élvezettől és kapkodták a levegőt. Éreztem hogy a hangoktól kezdek benedvesedni… - Egyébként Zayn vagyok – nyögte ki egyszer a fekete szemű. A kuncsaftok, valamiért mindig késztetést éreznek arra, hogy elmondják a nevüket… talán azért, hogy az ő nevüket sikítsam az extázisban.
-          Én meg Harry. – nyögte ki szaggatottan Göndörke is. Éreztem, ahogy Zayn farka egy kissé megrándul a számba, így átváltottam mélytorokra.
-          Babe, min… mindjárt… - nem bírta befejezni, mert elment a számban. Készségesen lenyeltem a fehér váladékot, majd egyből Harry farkát vettem az ajkaim közé. A kezem miatt már ő is közel járt a csúcshoz, így pár begyakorolt nyelv mozdulat után ő is elment. Mikor kivettem őt a számból, apró csókokkal kezdtem el behinteni a heréit. Aztán megéreztem egy kíváncsi ujjat a középpontomon. Levegőért kaptam, majd szó nélkül az ujj tulajdonosa leborított a lábamról, így az ágyon hanyatt fekve találtam magam.
-          Most te jössz Babe. – mondta Harry, aki oda állt Zayn mellé, aki az ujjaival már elkezdte körbe járni a barlangomat a csipke tangán keresztül. Az igaz hogy nem ez a szokott menet… általában az ügyfeleket nem érdekli az én élvezetem, de a franc se fog ez miatt panaszt tenni. Hagytam, hogy lehúzzák rólam a bugyit, majd a melltartót. Harry elfeküdt mellettem, majd belém vezette az ujját és a melleimet kezdte csókolgatni, eközben Zayn nyelve meg táncra perdült a csiklómmal. Már ettől az összhangtól is majdnem elmentem. Egyre több nyögések hagyták el a számat, ahogy éreztem az összegyülemlő feszültséget az alhasamban. Harry felvezette belém még két ujját és egy sikítás kíséretében el is mentem. Kis csillagok táncoltak a szemem előtt az élvezettől. Utálom a munkámat, de ilyenkor megéri…
Nem várták meg hogy összeszedjem magam. Zayn ledőlt mellém és magára húzott. Lenyúltam a játékszeréért és magamba vezettem. Felnyögtem mikor megéreztem azt a jól eső feszítő érzést oda lent. Kicsit megmozgattam a csípőm, hogy megszokjam a méretét, majd Harryre néztem.
-          Beszállsz? – kérdeztem, majd előre nyúltam a síkosítóért és enyhén felé toltam a fenekem hogy vegye a célzást. Óh.. vette ő. Befurakodott mögém, alattam Zayn, enyhén mocorogni kezdett, így finoman ringatni kezdtem rajta a csípőmet pont annyira hogy ő élvezhesse, de Harry munkáját se nehezítsem meg vele. Göndörke tett egy kis síkosítót a fenekemre, majd a farkán is eldolgozta azt.
-          Sokszor csináltad már análisan? – kérdezte, mikor elhelyezkedett mögém.
-          Ez a dolgom… - mondtam majd egy kicsit felsikítottam, mikor keményen belém döfte magát hátulról. Most már Zaynen is rendesen kezdtem el mozogni, ahogy ő is keményen lökött engem alulról. Komolyan úgy éreztem, hogy szétszakít ez a két srác. Egyszerre még soha nem jártak bennem, de ennek a két pasinak még óriási szerszáma is van mellé. Megtaláltuk mindannyian a másik ritmusát, így már teljesen egyszerre mozogtunk mindannyian. Zayn lenyúlt és közben a csiklómat kezdte el izgatni. Egyre gyorsabban vettem a levegőt és a sok ingerléstől már kezdett elhomályosodni a látásom. A feszültség az alhasamban egy orgazmus kíséretében végre távozott, de a fiúk még nem végeztek rajtam és egyre gyorsabbak lettek a lökéseik. Hátra vetett fejjel élveztem, ahogy egyenlő gyorsasággal egyszerre járnak bennem. Az egyetlen különbség az volt, hogy amikor Zayn lökött, Harry visszahúzódott, így sosem maradtam legalább teljesen üresen. Éreztem, hogy úton van még egy orgazmusom, mikor hirtelen mind ketten leálltak.
-          Mi az? – nyögtem ki.
-          Helyet cserélünk. – mondták, majd mindketten kihúzódtak belőlem, amitől, furcsa ürességet éreztem. De szerencsére ez hamar elmúlt, mert Harry hamar bekerült alám és belém döfött. Majd Zayn a hátam mögött ügyeskedett és ő is belém került. Megint el kezdtek mozogni és én a nevüket sikítoztam, miközben éreztem, hogy ők is mindjárt elmennek. Ők az én nevemet nem tudhatták így mindketten a Babe-it ordítva spricceltek belém. Ezt megmosolyogtam, hisz végig ezt mondák rám.
Kihúztam magamból Harryt, majd éreztem, ahogy Zayn ki száll belőlem és eldől az ágyon.
-          Ez kurva jó volt Tündérke. – mondta, miközben felnézett rám. Rámosolyogtam majd vizes törlőkendővel megtisztogattam szerszámukat miközben csókolgattam őket. Még ekkor is sikerült pár nyögést kicsalnom belőlük…
-          Örülök, hogy a szolgálatotokra lehettem. – mondtam nekik, mikor végeztem velük. Felöltöztek, de az ajtóban megállva hátra néztek rám.
-          Még visszajövünk. Csak is hozzád. – lehelt egy apró csókot a számra Harry.
Legalább lesz kiket várnom rabságom alatt. A szex rabszolgaság ahova anyámék taszítottak nem a legjobb hely… de egy idő után az ember, meg tanulja értékelni az ilyen kis apróságokat, mint ez a két fél istent.

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Szüksége van egy hitel segítségével? Ha igen akkor lépjen kapcsolatba velünk:(georgeanderson.loanfirm255@gmail.com)

    Hitel ajánlat

    VálaszTörlés