2016. augusztus 3.

Mocskos +18 Niall

Kedves Emily, itt a történet amit kértél Szofi jóvoltából. Már régebben átküldte, de nem volt időm kirakni, utána meg elpakoltam az asztalról, de végre meg van, így hoztam is, remélem tetszik.

Ideiglenesen NEM LEHET tőlem kérni, kérlek vegyétek figyelembe! 

Hamarosan jövök, 
Puszi,
Gwen.xx

Már a második hete, hogy Niall újra itthon van. Az első pár napban nem igazán foglalkoztunk mással magunkon kívül azonban nekem vissza kellett mennem dolgozni, így a fiú nagyjából egyedül maradt délelőttre, mert én csak kettő körül végeztem. Viszont ez nem jelentette azt, hogy unatkozik. Azt hiszem még egy kicsit élvezte is a nagy „magányát” főleg, hogy délig ki sem kelt az ágyból. Azonban mire háromra a lakásához érek képes a világ legnagyobb rumliját összehozni. És most nem viccelek. Ruhák, üres tányérok és telefirkált papírgalacsinok mindenhol. Ha be akarunk lépni a konyhába akkor előtte ajánlatos baleset biztosítást kötni. Tegnap este itt aludtam, így ma innen indultam munkába. Sikerült úgy kibújnom az ágyból, hogy a nagy horkolómester egy hangot se halljon. Még az én korgó gyomromat sem, ugyanis a hűtője teljesen üres volt. Így gyorsan letusoltam, magamra kapkodtam a ruhámat, írtam neki pár sort, hogy később jövök mert bevásárlok neki és elrohantam munkába. A napom az irodába szerencsére hamar eltelt, és még a bevásárlással is képes voltam végezni egy órán belül, szóval igazán nem lehetett okom panaszra, amikor hangosan becsaptam magam után az autóm ajtaját és megrakodva igyekeztem ajtót nyitni. - Niall, megjöttem! - Kiáltottam be az előszobából, ahol hegyekben álltak a cipői – jesszusom! - A nappaliban! - Kiáltott vissza, majd hangos örömködésbe kezdett. Azt hiszem focimeccset nézhetett, és meg merem kockáztatni, hogy az a csapat akinek szurkolt, gólt lőtt. - Szia, bébi – dobtam neki egy csókot, de túlságosan lekötötte a tévé. Felkuncogtam és a konyhába siettem, hogy lepakolhassak. Tele volt a mosogató. És mintha valami odaégett volna az egyik edényben, ami még mindig a gáztűzhelyen volt hagyva. Szemeimet forgatva sétáltam be a nappaliba, úgy döntöttem későbbre hagyom a pakolást, és inkább csípőre tett kézzel álltam meg a fiú előtt. - Ne haragudj amiért nem köszöntem – pillantott fel rám – már mindjárt vége! Erre felkaptam egy díszpárnát a kanapéról és megütöttem vele. - Ezt most miért kellett? - hüledezett, de újból csapást mértem rá - mondtam, hogy sajnálom! - Nem az! Láttad mi van a konyhában? És itt is? Ezt a sok sört, mid neked sikerült elpusztítanod? - Igen, anyuci – gúnyolódott – tényleg már csak egy pár perc van a játékból, kicsim! Utána ha akarod az egész házat tisztára nyalom! Nem válaszoltam csak felsóhajtottam. Arcomon egy cinkos vigyorral másztam az ölébe, tudtam hol érdemes támadnom, így nyakát kezdtem el finoman csókolgatni. A szőke srác persze erre mocorogni kezdett alattam. Elvigyorodtam. - Mit csinálsz? - Nagyon érdekel az ajánlatod – suttogtam a fülébe – különösen a tisztára nyalás része – harapdáltam meg a fülcimpáját játékosan. Kezem az nadrágjához csúszott és mivel melegítőt viselt, könnyűszerrel kúsztak ujjaim a boxerébe. - A picsába – szitkozódott ahogy egyre keményebb erekciója köré fontam ujjaimat, fejét hátravetette, majd tarkómra csúsztatta ujjait – ne csináld ezt velem! - Miért? - Folytattam tovább édes elfoglaltságomat – téged nem érdekelnek az én ajánlataim? Erre a srác felmordult, én pedig felsikkantottam ugyanis egy hirtelen mozdulattal maga alá rántott, és most Ő volt az aki engem kínozhatott. Kemény férfiasságát a felgyűrődött szoknyám miatt, a fehérneműmhöz dörgölte. Felnyögtem az érzésre. Alig várom, hogy bennem legyen. - De igen – suttogta a fülembe, és végignyalt a nyakamon – mocskosul érdekelnek az ajánlataid, bébi! Azzal már csókolt is. Nyelvünk édes táncot járt ahogy hevesen téptük egymás ajkait. Közben letornáztam róla a nadrágját, és a felsője is túlontúl gyorsan követte, ám az enyémtől sem könnyes búcsúval köszöntünk el. Valahol a szoba másik végében landoltak a ruhadarabjaink, amíg mindketten tökéletesen meztelenek voltunk. Niall végigcsókolta a nyakamat, és úgy haladt lejjebb a mellkasomon, kiemelt figyelemmel kitüntetve a melleimet. Nyelvét végighúzta az alhasam vonalán, én pedig egy hangos nyögés kíséretében vájtam körmeimet hátába amikor végre nyelvét végigvezette nedves résemen.Niall felkuncogott, és elmerült bennem, szőke hajába túrtam. Ahogy folytatta áldásos tevékenységét, hátam ívbe feszült, az egyik kezemmel egy párnába kapaszkodtam és egy pillanatra elhúzódtam a fiútól. Még csak most kezdett bele, de már most is annyira soknak éreztem. Túl soknak, minden egyes nyelvcsapása közelebb vitt az orgazmusomhoz. De nem akartam még elmenni. - Viselkedj – csitított határozottan, megragadta combjaimat és visszarántott szájához. Amikor egyik ujja belém hatolt, ajkaimba kellett harapnom, hogy ne kiáltsák fel hangosan. Azt hiszem örökké el tudtam volna viselni ezt a fokú kényeztetést azonban nem csak erre vágytam. Érezni akartam magamban, Őt. - Niall kérlek – könyörögtem, igyekeztem magamhoz felhúzni fiút, aki pár pillanat múlva már előttem vigyorgott. Felkuncogtam kipirult arcának látványára. Sietve csókoltam meg, körmeit a csípőmbe mélyesztette amikor belém hatolt. Mindketten elégedetten nyögtünk fel. Tarkójánál fogva húztam magamhoz közelebb, mellkasa az enyémnek tapadt amikor mozogni kezdett. Gyorsított a tempón, úgy tűnik ez nem a leghosszabb kis játékunk lesz. Mocskos szavakat suttogott a fülembe, imádtam amikor így beszélt velem, és azt hiszem ennek nagyon is a tudatában volt. Ismerős, jóleső érzés kerített hatalmába, tudtam, hogy pillanatok kérdése és a kemény farka köré élvezek. - Gyerünk bébi, élvezz el nekem – suttogta még utoljára, én pedig tettem amit kért. Nevét sóhajtozva mentem el, izmaim megfeszültek körülötte aminek hatására belém élvezett. Nagyokat lihegve, szaporán lélegezve igyekeztük visszanyerni a lélekjelenlétünket. A szőke, ír srác felnézett rám. Kék szemei pajkosan csillogtak, pont amikor megkordult a gyomra. Ujjamat végigsimítottam ajkán, majd kinevettem. - Hoztam neked enni! Üres volt a hűtőd, és egy romhalmaz a házad! - Köszönöm – villantott meg egy harminckettes vigyort – és ha már itt járunk, nem lenne kedved hozzám költözni? - Ha megígéred, hogy minden nap megismételjük ezt, akkor igen! - Ha kell minden órában megduglak, bébi! - Kacsintott rám, mire jól oldalba csíptem, de én sem állhattam meg mosoly nélkül. Micsoda perverz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése