2017. július 1.

Játékország vár még, éjjel nappal játék

Sziasztok Drágáim. Tudom, régen nem jártam erre és azt is, hogy az iskola nem kifogás Most is a Gundeles nyári gyakorlatom ebéd szünetéből írok nektek.
Most viszont arra gondoltam, hogy játszhatnánk valamit. Még pedig egy tesztet fogtok kapni, de nem is akármilyet, 10-20 kérdést kaptok a bloggal és a bandával kapcsolatban, a válaszokat nekem kell elküldenetek a gwendolyn.tussaud@gmail.com-ra. 2-3 embert fogok kisorsolni annak alapján eldöntve, hogy hány válasz érkezik be.
És, hogy miért játszunk? Nem nagy dolog, de szerintem van aki örülni fog neki.
Ha összejön 10-15 komment a poszt alá, kirakom a kérdéseket is és indulhat a játék. És akkor fény derül az ajándékra is.
Őszintén remélem, hogy sokan fogtok velem játszani :)
Hamarosan találkozunk
Vagy így vagy úgy
Puszi
Gwen.xx
Ui.: Azt meg elfelejtettem, hogy facebook-on akár közös chat csopit is csinálhatunk, ahol ha nem is 0-24-ben de elég sűrűn kérdezhettek majdnem bármiről és válaszolok is.


3 megjegyzés: