2014. május 7.

Anyám barátnőjének a fia (Harry) +18

Ezt a sztorit Kitty kérte! Remélem tetszik :)

Hangos csattanással vágódik ki a szobám ajtaja. Értetlenkedve nézek anyámra aki izgatottan néz körül, majd tekintete megállapodik rajtam.
- Képzeld el mi történt - ült le mellém az ágyra - Most beszéltem a legjobb barátnőmmel akivel évek óta nem tartottam a kapcsolatot. Átjön ebédre a fiával, szóval viselkedj rendesen. Jó? - nézett rám szigorúan. Feltartottam a kezemet, mintha megadnám magamat neki. Anya mosolyogva felállt és elhagyta a szobámat. - Kezdj el készülődni - kiállt még vissza a földszintről. Nagyot sóhajtva álltam fel az ágyamról és indultam meg a szekrényem felé.
Fél órán belül teljesen kész voltam és úgy döntöttem, hogy lemegyek anyának segíteni, hisz már csak egy óra van a vendégek érkezéséig. Amint leértem, máris megbántam a döntésemet. Anya össze-vissza rohangált mint egy őrült és a házban mindent rendezgetett. Már meg volt terítve, így fel akartam slisszolni a szobámba, de anyám észrevett és befogott takarítani.
Hamar eltelt az egy óra és csengettek. Elindultam kinyitni az ajtót, de anyám megfogta a karomat és a kanapéra nyomott és már rohant is kinyitni az ajtót. Értetlenkedve néztem utána. még sosem láttam ilyen izgatottnak, mint amilyen most volt. Kikészülök tőle. Felálltam a kanapéról és én is a bejárati ajtó felé vettem az irányt. Akkor értem oda mikor anyám éppen magához ölelt egy számomra idegen nőt, gondolom ő a barátnője. Miután szétváltak maga mellé mutatott, ahol türelmesen egy srác állt, akit eddig észre sem vettem.
- Ő itt Harry, a fiam - tolta előre. Így közelebbről megnézve nagyon helyes. Göndör haja, helyes arca és gyönyörű szép zöld szeme volt. Azt hittem ott helyben elájulok. Nem mindennap találkozom egy ilyen fél istennel.
- Szia - nyögtem ki nagy nehezen. Anyám barátságosan odalépett és mintha régi barátok lennének magához ölelte, amit a fiú készségesen viszonzott.
- Ő itt a lányom - mutatott most rám - T/N - zavartan intettem mind a kettőjüknek, ők pedig mosolyogva viszonozták. Ezután anyám bevezette őket a konyhába és leültünk ebédelni. Anyám és a barátnője egész végig beszélt, míg mi Harryvel csak csendben ültünk egymás mellett. Szerettem volna beszélgetni vele, de hirtelen minden értelmes gondolat kiszállt a fejemből és csak Harry gyönyörű szép szemeire tudtam gondolni. A francba. Miért pont most hagy cserben a beszélőkém? Mikor már a másodikat ettük, hirtelen megéreztem egy kezet a csupasz combomon. Harryre néztem, de ő folytatta tovább az evést, mintha mi sem történt volna. mivel nem akartam felhívni magunkra a figyelmet, így én is folytattam a makaróni elpusztítását. Azt hittem Harry megelégszik ennyivel, de tévednem kellett. Lassú mozdulatokkal egyre feljebb tolta a kezét, amitől nagyon beindultam. idegesen mocorogni kezdtem és ekkor elérte Harry keze a bejáratomat. legszívesebben hangosan felnyögtem volna, de türtőztettem magamat. Mivel anyáék úgysem figyeltek ránk, így a számra szorítottam a kezemet, miközben Harry elkezdett simogatni. Éppen el akartam tolni a kezét mikor félrehúzta a bugyimat és egy hirtelen mozdulattal felnyomott nekem két ujját. Számba haraptam, hoyg visszafojtsam a feltörni kívánkozó nyögéseimet, de ez nehezebben sikerült mint azt gondoltam, mivel Harry elkezdte mozgatni bennem az ujjait.
- T/N, mi a baj? - felkaptam a fejemet anyám kérdésére. Épp válaszolni akartam, mikor Harry begyorsított. nem bírtam visszatartani és felnyögtem. Minden szempár felém fordult. Anyám és a barátnője értetlenkedve, míg Harry huncut tekintettel nézett rám.
- Minden rendben? - kérdezte most Harry anyukája. Éreztem, hogy az arcom színe kezd más színt felvenni, ezért a pohárhoz nyúltam, a combomat pedig megpróbáltam összezárni, bár úgy elég nehéz, hoyg Harry keze közben ott van, ugyanis még mindig nem vette el. Ittam egy kortyot, majd magamra erőltettem egy műmosolyt és úgy válaszoltam.
- Minden rendben van. ne aggódjatok. Kimegyek a mosdóba - álltam föl, így Harrynek ki kellett húznia a kezét a szoknyám alól. Az előbbi ténykedésétől nagyon beindultam és csurom nedves vagyok ott lent. Most kéne a vibrátorom. Miután mindenkitől elnézést kértem felszaladtam a szobámba és az éjjeliszekrényem fiókjából előhúztam azt a kis pillangós vibrátort. Akkor vettem mikor az egyik osztálytársammal összejöttem. valamiért vele sosem tudtam elélvezni, így mindig rásegítettem a vibrátorommal. Nem szórakoztam tovább, lehúztam a bugyimat, hanyatt feküdtem az ágyamon és szétettem a lábamat. Felnyomtam magamnak a vibrátort és bekapcsoltam. Elégedetten felsóhajtottam mikor elkezdett belülről masszírozni. Harry szemére és a huncutkodó kezére gondoltam. Kéjesen nyögdécseltem, nem sok hiányzott már az orgazmushoz.
- Ez aztán a szép látvány - ijedten ugrottam egyet Harry férfias hangjára. Gyorsan puncimhoz kaptam, hoyg eltakarjam és eltávolítsam magamból a vibráló tárgyat, de Harry gyorsabb volt. Megfogta a kezemet és a testem mellé szorította, a lábamat pedig nem engedte összezárni. - Izgató látvány - nyalta meg ajkait, majd feje eltűnt a két combom tövénél. nem sokkal később megéreztem a nyelvét a csiklómon, amitől hangosan felnyögtem. Harry elengedte a kezeimet, így bele tudtam túrni sűrű, göndör hajába. - Hú, de finom vagy - mondta ziháltan. Még közelebb húztam a fejét és ekkor öntött el az orgazmus. hangosan felsikoltottam, miközben egyre erősebben húztam Harry haját. Azt hiszem még soha nem volt részem ilyen orgazmusban. Harry lefejtette ujjait a hajáról és mosolyogva nézett fel rám, miközben kezeivel eltávolította belőlem a vibráló tárgyat. Mosolyogva mászott fölém és szenvedélyesen megcsókolt.
- Gyönyörű vagy - mért végig. Felültem és levettem magamról a felsőmet, a melltartómat és a szoknyámat, bár az nem takart valami sokat. Harry hasonlóképpen tett a ruházatával. A hátára feküdt és a reakciómat figyelte. Rávillantottam egy csábos pillantást és a férfissága fölé hajoltam. Végig nyaltam hosszúságán, majd csak a végét benyálaztam és bekaptam.
- Elég a játékból - zihálta Harry, majd megfogta a tarkómat és eltüntette a számba az egész férfiasságát. Öklendeztem, próbáltam kitolni a számból, de nem hagyta. Erőszakosan elkezdte mozgatni a fejemet, míg meg nem éreztem, hogy megremeg és a számba élvez. Megvárta, míg lenyelem és csak aztán engedte el a fejemet.
- Sajnálom - csókolt meg - Elvesztettem a fejemet.
- Semmi baj - bújtam hozzá. Harry erre belemarkolt a fenekembe és a hátamra fordított. Mielőtt feleszméltem volna már bennem is volt. gyors tempóban kezdett el lökni. Mind a kettőnk ajkait kéjes nyögések hagyták el, bár próbáltuk visszafogni magunkat, hisz mind a kettőnk anyja odalent van és minket vár. Nem sokkal később már éreztem az alhasamban azt a remegést.
- Harry - sikítottam fel, mikor felértem a csúcsra.
- T/N - nyögte Harry mikor ő is követett. Kimerülten feküdtünk le az ágyra, majd Harry szorosan magához ölelt. Ebben a pillanatban kivágódott a szoba és anyáink léptek be rajta. Villámgyorsan felültünk és magunkra rántottuk a takarót. Ijedten néztem a két belépőre.
- Mi folyik itt gyerekek? - nézett ránk szigorúan anyám. kétségbeesetten néztem Harryre, aki szélesen elvigyorodott és úgy válaszolt.
- Csak egy kis meghittségre vágytam a barátnőmmel - tátott szájjal néztem rá, de nem csak én. Anyámék még egy ideig papoltak arról, hoyg nem ez a megfelelő viselkedés, majd szerencsére elhagyták a szobát. Szégyenkezve bújtam oda Harry mellkasához.
- Ez olyan ciki volt.
- Az, de én komolyan gondoltam amit mondtam. Szeretném, ha a barátnőm lennél - felemeltem a fejemet és széles mosollyal néztem rá.
- Ezer örömmel leszek a barátnőd - csókoltam meg gyengéden.
Azóta már két év telt el és még mindig együtt vagyunk Harryvel, bár azt a napot egyikünk sem tudja elfelejteni és nem csak azért, mert a szüleink ránk nyitottak, hanem mert akkor kezdődött ez a boldog párkapcsolat.

3 megjegyzés:

  1. joooo lett hamar hozd a kövi sztorikat.... :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, örülök h tetszik! :)
    Igen van facebookom, az elérhetőségeimnél megtalálod a linket ah érdekel :)

    VálaszTörlés