2014. május 30.

Gengszterek 2.rész

Ez a sztori Gengszterek a folytatása! Remélem ez is elnyeri a tetszéseteket! :) Szerintem nem lett valami jó, de azért kíváncsian várom a véleményeteket. Még annyit szeretnék, hogy nekem most pillanatnyilag nincsen internetem, ezért lehet, hogy kissé sokára fognak jönni a részek, de igyekszem. Most hétvégén mindenképpen bele szeretnék húzni, amíg internet közelben vagyok. Puszi! .) Jó olvasást! :)
Reggel mikor felkeltem, hirtelen azt sem tudtam hol vagyok. Kellett egy kis idő, mire eszembe jutottak a tegnap történtek. Ahogyan a fiúk kegyetlenségére gondoltam könnyek szöktek a szemembe. Miért pont én? Ez a kérdés járt folyton az agyamban, de ekkor egy hatalmas alak mozdult meg mellettem. Ijedten ugrottam egyet, mire halkan felkacagott az illető.
- Megijedtél? - hajolt felém Harry. Ekkor ugrott be amit az este folyamán mondott. Szélesen elmosolyodtam és a mellkasához bújtam.
- Hirtelen nem tudtam hol vagyok - ahogyan megpróbáltam kényelembe helyezni magamat, hirtelen éles fájdalom nyilallt a puncimba mire felszisszentem. Harry aggódva nézett rám.
- Mi a baj? Jól vagy? - éreztem, hoyg a szemembe könnyek gyűlnek ennyi kedvesség és aggódás miatt. Nem válaszoltam inkább feltettem neki azt a kérdést ami azóta foglalkoztatott, hoyg felkeltem.
- Nem fognak elengedni ugye? - Harry tekintete elsötétült. Vett egy mély levegőt és épp válaszolt volna, mikor kivágódott az ajtó.
- Fent vagytok már? - robogott oda Niall az ágyhoz. Ijedten bújtam Harryhez még közelebb, ő pedig védelmezően átölelt és úgy nézett a belépő barátaira.
- Attól tartok most nem éppen alkalmas - amint ezek a szavak elhagyták ajkait több tiltakozó hang is jelentkezett. Mintha valami játékszer volnék és nem pedig egy élő ember.
- Miért nem alkalmas? - lépett Zayn még közelebb, majd mikor meglátta, hogy fönt vagyok megkerülte az ágyat és lefeküdt mellém. Harry szúrós tekintettel nézett a barátjára.
- Hagyd békén Zayn. Nem látod mennyire fél? - amint kimondta minden fej rám szegeződött, amitől kényelmetlenül feszengtem az ágyon. Harry védelmezően közre fogott erős karjaival, de még ez sem védett meg a fiúk szúrós pillantásaitól.
- Szerintem csak megjátssza - vont vállat Zayn, majd megpróbált felém nyúlni, de Harry indulatosan félreütötte a kezét. Mérgesen méregették egymást.
- Ez nem igazság - nyafogott Niall, mire Harry rá emelte szúrós tekintetét. A sobában érezhetően megfagyott a levegő.
- Harry - szólaltam meg halkan mire minden szem felém fordult. Kényelmetlenül fészkelődtem. Harry megértően rám mosolygott, majd megint a két morcos barátjának szentelte a figyelmét.
- Adjatok egy percet - egy másodperc töredékéig mind a két fiú engem méregetett, majd morogva elhagyták a szobát. Amint becsukódott mögöttük az ajtó Harry felém fordult.
- Figyelj rám - nézett mélyen a szemembe - Nem fognak innen elengedni, ha nem hagyom, hogy hozzád érjenek. Ezt meg kell értened. Ha megígérem, hogy ezúttal gyengédek leszünk akkor úgy könnyebb lesz neked?  - szavai hallatán kibuggyantak a könnyeim, mire szorosan magához ölelt és gyengéd szavakkal csitítgatott.
- Félek - nyögtem ki végül, mire Harry sóhajtott egy nagyot és méyl dörmögő hangján megszólalt.
- Most az egyszer és utána soha többet nem nyúlhatnak hozzád. Csak te leszel és én. Rendben? - félve néztem rá, majd vonakodva bólintottam. Harry adott egy megnyugtatónak szánt puszit a homlokomra, majd felállt és elhagyta a szobát. Gondolom ment szólni a fiúknak. Egy perc sem telt bele és mind az öten megjelentek a szobába. Remegve vártam, hogy mi fog következni, de ők csak meredten néztek rám.
- Tényleg megijesztettük - szólalt meg Zayn, miközben élvezetesen végigmustrált - Pedig a többi csak általában élvezte - kacagott fel.
- De vele ég ilyen nem történt - vett a védelmébe rögtön Harry, mire Zayn rögtön elhallgatott és elkomorodott.
- Igaz - ezzel megindult felém és letelepedett mellém az ágyra. Kinyújtotta felém a kezét, mire összerezzentem. Zayn keze megállt a levegőben, vett egy mély lélegzetet és megszólalt - nem kel félned, ezúttal gyengédebbek leszünk, hogy neked is legyen élvezeted benne - kacsintott rám, majd gyengéden maga felé húzott - Viszont azt elvárom, hoyg viszonozd a csókom - suttogta még mielőtt ajkaival lecsapott az enyémekre. Először el akartam magamtól tolni, de aztán észbe kaptam és inkább átkulcsoltam a nyakát. Nem akartam megint úgy járni mint tegnap. A csókja nem esett oly jól mint Harryé, de azért Zayn sem csókolt rosszul, sőt, ha őszinte akarok lenni egészen jól csókol, még ha nehezemre esik ezt beismernem. Ebben a pillanatban megéreztem egy kezet a derekamon ami egy rántással hanyatt fektetett az ágyon. El akartam válni Zayntól, hogy lássam ki az, de nem engedte. Szorosabban tartotta a fejemet, így esélyem sem volt elfordulni. Valamelyik fiú széles terpeszbe tette lábaimat és rögtön bevetette magát. Gyengéden nyalogatni kezdte még mindig fájó csiklómat, majd miután ezt megunta felnyomta két ujját és erőteljesen elkezdett ujjazni. Akaratlanul is sóhajok szöktek ki a számon, elengedtem Zayn nyakát és kezemmel a lábam között kutakodó fej után tapogattam. Ekkor Zayn elengedett, hogy le tudjon vetkőzni, így most már szabad kilátásom nyílt. Rögtön Harry csodaszép szemével találtam szemben magamat, aki épp kihúzta ujjat és élvezettel lenyalta róla a rá kerülő nedvet.
- Most én jövök - tolta félre Niall, aki megismételte ugyanazt a műveletet. Addig nyalogatta a csiklómat, míg már az orgazmus határán voltam, de ekkor abbahagyta és átadta Zaynnek a terepet.
- Mindjárt elmegy - tájékoztatta a barátját Niall, aki elégedetten elmosolyodott és folytatta amit a barátja félbehagyott. Hangos sikollyal az ajkamon mentem el, mire mind az öt fiú elégedetten elmosolyodtak. Liam mellém telepedett és elkezdte nyalogatni a jobb mellbimbómat, míg Louis a bal mellbimbómat kezdte el kényeztetni. Hangosan felnyögtem tetteikre, mire még jobban kínozták mind a két mellemet. Eközben Harry gyengéden belém tolta férfiasságát, mire ismét felsikoltottam. Gyors tempóban kezdett el lökni. Niall mellé térdelt és hüvelykujjával elkezdte dörzsölni a csiklómat a másik kezével, pedig magát kényeztette. Nagyon erotikus volt a látvány. Liam és Louis követte a példáját és önmagukat kezdték ők is kényeztetni. Zayn a fejemhez ült le ajkai8t az enyémekre nyomta é szenvedélyesen megcsókolt, majd mikor ezt megunta nyitott ajkaim közé tolta férfiasságát. Egyik kezemmel elkezdtem simogatni a golyóit, a nyelvemmel pedig mindenféle trükköt kipróbáltam, hoyg ezzel is növeljem Zayn élvezetét. Ebben a pillanatban utolért az orgazmus. Zayn farkára síkítottam, aki ennek hatására szintén elélvezett. Ki akartam köpni a spermáját, de Zayn nem engedte. befogta a számat, majd mikor látta, hogy még így sem vagyok hajlandó lenyelni, befogta az orromat is. Nagy nehezen lenyeltem, mire végre hagyott lélegzethez jutni. Harry amint megérezte, hoyg elmentem ő is követett, majd még tolt párat rajtam és elkezdett lassan kihúzódni belőlem. Liam és Louis egyszerre mentek el, feltérdeltek és a hasamra élveztek, majd belemerítették ujjukat és a számhoz emelték. Leszopogattam mind a két fiúnak az ujjáról a spermájukat és minden szem Niallre tévedt, aki még mindig kényeztette magát. Fel akartam kelni, hogy segítsek neki, de mielőtt megmozdultam volna hangosan felnyögött és egyenesen a csiklómra élvezett. Mind a hatan kimerülten hanyatlottunk az ágyra, majd felkelt Niall, Louis, Liam és Zayn és elhagyták a szobát. Én ott feküdtem ernyedten, tele a fiúk nedveivel. Harry odasétált hozzám, feleelt és bevitrt a fürdőszobába.
- Másodszorra nem is volt olyan borzalmas - szólaltam meg, miután megnyitotta a csapöot a zuhanyzóban és mindketten beálltunk.
- Megígértem, hogy gyengédek leszünk - adott egy szeretetteljes csókot a homlokomra. Lemosott rólam minden nedvet, amjd visszakjísért a szobába és befeküdtünk az ágyba.
- Holnap van kedved velem moziba jönni? - hatolt át Harry hangja mikor ár majdnem átléptem ayz álmok birodalmába.
- Nagyon szívesen megyek veled moziba, ha most hagysz aludni - kacsintottam rá, mire hangosan felkacagott.
- Jól van. Aludj szerelmem. Biztonságban van - adott egy puszit a homlokomra és ezzel már ély álomba is merültem.

4 megjegyzés: