2014. május 16.

Új szomszéd 3. rész (Harry) +18

Ennek a sztorinak (ha valaki nem olvasta volna még), itt van a második része: Új szomszéd 2.rész
Amint a szüleim megérkeztek, szinte rögtön kiszúrták, hogy valami baj van, de hiába kérdezgettek, én csak egy vállrándítással elrendeztem az egészet. Nem akartam elmondani nekik milyen szánalmas vagyok. Miért dobtam ki Harryt? Nekem teljesen elment az eszem? Valahol örültem, hogy nem volt Harrynek ideje elutasítani ismét, valahol viszont nagyon fájt, ahogyan az arcára gondoltam. Teltek a hetek és senki más nem járt a fejemben csak ő. Kétszer még randizni is voltam, hoyg legalább egy kis időre eltereljem a gondolataimat, de nem nagyon jött be. Egyik este egyedül ültem otthon. Érdekes módon a szüleim egyre többet járnak el otthonról, így egyre többet vagyok otthon. Ismét felhangzott a csengő, mire nagy nehezen feltápászkodtam a kanapéról és megindultam az ajtó felé. Ki lehet az ilyenkor? Amint kitártam az ajtót egy futárral találtam szemben magamat aki egy hatalmas vörös rózsa csokrot tartott a kezében. Mosolyogva nyújtotta felém és intett, hoyg írjam alá. Amint aláírtam és adtam neki borravalót, becsuktam az ajtót és rögtön a virág közé betűzött cetli felé nyúltam. Valld be, hoyg hiányzom! Harry Amint elolvastam azt hittem ott helyben elájulok. Ezt nem hiszem el. Kétségem sem volt afelől, hogy ki küldte. Csak egy ember lehet ilyen arcátlan, hisz Harry mielőtt elment, már közölte, hoyg meg fogom bánni a döntésemet. Ideje megmutatnom neki, hogy ez nem így van és tökéletesen is megvagyok nélküle. Mit képzel magáról ez a beképzelt fráter? Majd most megkapja a magáét. Ezt biztosan nem fogom annyiban hagyni. Mérgesen robogok fel a szobámba, felöltözöm valami normális ruhába és már rohanok is a szomszéd házához. Éppen bekopogtatnék, mikor bekanyarodik a garázshoz Harry. Mosollyal az arcán száll ki a kocsiból és indul meg felém. Mielőtt bármit tehettem, vagy mondhattam volna, magához húzott és megcsókolt.
- Beléd meg mi ütött? - löktem el rögtön magamtól. Harry arcáról rögtön lehervadt a mosoly. Csodálkozva nézett bele  a szemembe, majd tekintetével végigpásztázta az egész testemet, amibe belepirultam.
- Azt hittem ezért jöttél ide - mielőtt meggondolhattam volna magamat a tenyerem egy hatalmas csattanós kíséretében érkezett meg az arcán.
- Nem vagyok a kurvád. Mégis mit gondoltál? Azt hitted, hogy egy csokor virággal minden el van intézve? - harry tekintetében harag gyúlt, de nem foglalkoztam vele. Úgy éreztem ki kell magamból adnom az elmúlt hetek feszültségét különben felrobbanok. - És mi van azzal, hogy letartóztatnak, ha kikezdesz velem? Vagy esetleg titkos kapcsolatra gondoltál? - vontam fel gúnyosan a szemöldökömet. El akartam menni mellette, de Harry elkapta a karomat és bevonszolt a házba. Sikítani akartam, de befogta a számat, így esélyem sem volt. Becsapta magunk mögött az ajtót és nekitaszított a falnak. Dühös tekintettel nézett bele a szemembe. Még sosem láttam ilyen dühösnek és ettől megrémültem.
- Már mondtam neked a múltkor is, hogy az csak kifogás volt. 15 éves vagy, majdnem felnőtt. Ki az aki letartóztat ilyenért? - húzta fel a szemöldökét. Zavartan lesütöttem a szememet. Tényleg mondta múltkor, hogy csak kifogás volt az egész, de annyira dühös voltam, hoyg belelovaltam magam és már nem tudtam leállni. Harry az állam alá nyúlt és mélyen belenézett a szemembe. Szerencsére már nem láttam zöld íriszeiben az előbb vad dühöt. - Miért nem kezdjük elölről? - meglepetten néztem rá, mire elmosolyodott - Már nagyon régóta tetszel, csak még magamnak sem akartam bevallani. - mivel nem válaszoltam Harry közelebb hajolt, míg ajkai az enyémeket nem érintette. Mielőtt meggondolhattam volna a cselekedetemet karjaimmal átöleltem a nyakát és szorosan magamhoz húztam. Szenvedélyesen csókolóztunk, míg el nem fogyott minden levegőnk. Harry zihálva vállt el ajkaimtól és suttogva megkérdezte.
- Akkor ezt vehetem igennek? - tekintete tele volt reménységgel.
- Igen. Veheted egy határozott igennek - amint ezt kimondtam kezeivel a térdem alá nyúlt és felkapott. nevetve fogtam át a nyakát, miközben ő elindult velem a hálószobája felé. Amint felértünk gyengéden lefektetett az ágyra, majd felállt és elkezdett levetkőzni. Immáron csak egy alsógatyában ált előttem. Felültem az ágyon és kinyújtottam felé a kezemet. Gyengéden végigsimítottam a mellkasán, majd hosszan eljátszadoztam a mellbimbójával, mire felnyögött. Elmosolyodtam. Feltérdeltem az ágyon és ajkaimat a mellbimbójára tapasztottam, mire még egy hatalmas nyögés tört ki csodálatos ívű ajkai közül. Megfogta a tarkómnál a hajamat és szorosan tartotta, hoyg ne vegyem el onnan a fejemet és folytassam. Miután ezt meguntam kiszabadítottam a hajamat a fogságából és egyre lejjebb haladtam, míg el nem értem az alsónadrágja szélét. Letérdeltem elé és csábosan rámosolyogtam. Ajkaim közé vettem az alsónadrágja szegélylét és lassan elkezdtem lehúzni róla, ami nem volt egyszerű művelet, mivel Harry eléggé felizgult állapotban volt már. Amint lekerült róla az alsógatya, bevetettem magamat. Végignyaltam hatalmas férfiasságán, majd ráérősen elkezdtem szopogatni a végét. Harry egyre nagyobbakat nyögött, majd megfogta a tarkómnál a hajamat, hogy egy helyben tartsa, majd egy hirtelen lökéssel egész férfiasságát eltüntette a számban. Éreztem, hoyg a torkomnak ütközik, nem kaptam levegőt, de próbáltam nem fuldokolni, mert azt szerettem volna, ha Harry élvezi minden egyes mozdulatomat. Harry lassú tempóban kezdte el mozgatni a fejemet. Nem sokkal később éreztem, hogy megremeg a számba, majd rögtön utána bele is élvezett. Automatikusan lenyeltem a ragacsos anyagot és mosolyogva néztem föl Harryre, aki már le is ült az ágy szélére.
- Te vagy az első lány, aki kibírta öklendezés nélkül - kacsintott rám és felhúzott magához egy gyengéd csókra - Hol tanultad? - nem vagyok benne biztos, de mintha féltékenységet véltem volna kicsengeni a hangjából.
- Sehol. Majdnem öklendeztem, de a te kedvedért kíbírtam - Harry arca felderült, majd egyetlen szó nélkül a hátamra döntött és fölém mászott. Szenvedélyesen megcsókolt, majd gyors iramban vetkőztetni kezdett. Most már teljesen meztelenül feküdtem előtte. Harry elégedetten mért végig, majd rám kacsintott. Elkezdte a nyakamat csókolgatni, amjd egyre lejjebb haladt, míg el nem érte a mellemet. Lassú mozdulatokkal kezdte el izgatni a mellbimbómat, majd mikor ezt megunta egyre lejjebb haladt. Amint elérte a puncimat felnézett rám, elmosolyodott és felnyomta két ujját. Rögtön utána megéreztem a nyelvét a csiklómon. Elégedetten nyögtem fel, mire Harry erősebben kényeztetett. Nem sokkal később éreztem az alhasamban azt az ismerős remegést, de ekkor Harry minden tevékenységét abbahagyta. csalódottan néztem rá.
- Ez nem ér - biggyesztettem le ajkaimat, mire ő mosolyogva mászott fölém és adott egy gyengéd puszit a szám sarkába.
- Nem akarom, hogy az ujjamtól menj el - amint ezt kimondta gyengéden belém nyomta férfiasságát. Harryvel egyszerre nyögtünk fel a gyönyörtől. Eleinte lassú tempóban, majd egyre gyorsabban kezdett el mozogni. minden egyes lökésnél súrolta a g pontomat, amitől az őrületbe kergetett.
- Harry.. kérlek - nyögtem ki két lökés között. Harry szenvedélyesen megcsókolt. A következő pillanatban éreztem az alhasamban azt a kellemes bizsergést. Ajkaimat egy sikoly hagyta el mikor felértem a csúcsra. Harry még lökött adtam egy párat, majd ő is felért. Kimerülten hanyatlott le mellém az ágyra. Mosolyogva húzott magához. Fejemet a mellkasára hajtottam és úgy hallgattam hevesen dobogó szívének hangját.
- Eljönnél velem egy randira? - csodálkozva kaptam fel a fejemet és mélyen Harry szemébe néztem.
- Komolyan? - nyögtem ki nagy nehezen.
- Igen - csókolt meg gyengéden - Szeretlek - suttogta.
- Én is szeretlek - mosolyogtam rá.
- Szóval akkor eljössz velem randizni?
- Nagyon szívesen - adtam neki még egy utolsó csókot, majd megnyugtató álomba merültem.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész így tovább! Kérhetek egy részt? Harry és niall legyen benne előre is Köszi!
    ui: nagyon jól írsz!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szio!:) mind a harmat elolvastam es....vao!:$ IMADTAM!♥ KOVIIIIIT!:3 es ha esetleg nem lenne nagy gond akkor kerhetnek en is egy sztorit?:) egy durva zaynes sztorit, ami szerelmes, es egyutt vannak 2 eve majd osszevesznek feltekenyseg miatt es ugymond egy durva bekulos szex lenne:D ha megirod akkor nagyon szepen koszonom!♥ am Rebeka Ramsay nevre kerhetem?:o koszonom!!:3♡♥

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett :3 kérhetek eggyet Louis-sal??*----*♥♥ D.Niki névre?? ^^

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök, hogy mindenkinek tetszett a sztori. Mindenkitfelírtam, hamarosan kirakom a várakozók listájához :)
    Sietek elkészíteni a sztorikat :)

    VálaszTörlés