2014. június 30.

Az enyém leszel (Louis) +18

Ezt a sztorit Kriszti kérte. Remélem tetszik! :) Ne haragudj, hogy ennyit kellett rá várnod, de még mindig nincsen internetem és így nem tudok olyan gyakorisággal hozni sztorikat! :(

Fázósan húztam magamon össze a rajtam lévő kis kabátkát. Miért nem vettem fel egy sokkal melegebb kabátot? Lehetett volna ennyi eszem, mikor láttam, hogy be van borulva, most meg itt állok bőrig ázva, és majd megfagyok.
Legjobb barátnőmnek a bulijából tartottam éppen hazafelé. Ma tartottuk meg a 18. születésnapját. Úgy volt, hogy nála alszom, de teljesen kiütötte magát, és így úgy határoztam, hogy inkább hazafelé veszem az irányt. Úgyse lett volna értelme ott aludnom. Ráadásul ott maradt még az a srác is, aki nagyon tetszik nekem, de sajnos Louis-nak a legjobb barátnőm tetszik. Mikor rákérdeztem L/B-nél akkor persze mindent tagadott, de én láttam rajtuk. Ma este is egyfolytában sutyorogtak és mikor én a közelükbe értem, mindig elhallgattak. Azt hiszem egyértelmű, hogy nem akarják előttem felfedni a kapcsolatukat. Pedig L/B tisztában van vele mennyire, oda vagyok Louis-ért.
Ebben a pillanatban fura zajt hallottam a hátam mögül. Reflexből megpördültem, és meglepetten pislogtam a fölém magasodó fiúra.
- Hát te mit keresel itt? – néztem rá kikerekedett szemekkel. Mikor elindultam L/B-től akkor éppen aludni készült. Miért jött utánam. Olyan fira tekintettel kezdett el méregetni. Mintha dühös lenne. Ijedten hátráltam, de mielőtt messzebb kerülhettem volna Louis megragadta a karomat és durván magához rántott.
- Miért jöttél el a buliból? Úgy volt, hogy ott alszol. Teljesen tönkre tetted a terveimet – értetlenül húztam fel a szemöldökömet, miközben megpróbáltam kiszabadítani a kezemet, sikertelenül.
- Milyen terveidet? – kérdeztem, mire Louis megint rám emelte gyönyörű szemeit, de nem válaszolt. Épp meg akartam kérdezni még egyszer mikor durván ajkait az enyémekre tapasztotta. El akartam lökni magamtól, de aztán a kezem önálló életet kezdett el élni és kezeimmel átkaroltam a nyakát és beletúrtam dús barna hajába.
Egy idő után levegőhiány miatt el kellett válnunk, de továbbra is egymást átölve álltunk. Louis homlokát az enyémnek döntötte és úgy nézett bele mélyen a szemembe.
- Úgy volt, hogy veled alszom egy szobában. Már minden el volt tervezve, erre te meglépsz. Nagyon rossz kislány vagy. Ezért megbüntetlek – még arra sem volt időm, hogy meglepődjek és máris a falnak lökve találtam magamat. Louis nem kegyelmezett. Durván nekiesett ajkaimnak, szívta és harapta, majd mikor ezt megunta átdugta nyelvét az én számba, és nyelvein bárbajt vívtak egymással. Eközben mindkét kezével keményen belemarkolt a fenekembe. Felugrottam a derekára mire egy elégedett nyögés hagyta el Louis ajkát.
- Miért nem szoknya van rajtad? – kérdezte, miközben elkezdte pólón keresztül a melleimet csókolgatni. Jóleső borzongás szaladt végig az egész testemen. Louis nem szórakozott tovább az övemhez kapta a kezét, kikapcsolta és lehúzta a cipzárt. Rögtön benyúlt a bugyimba és elkezdte nőiességemet simogatni.
- Milyen nedves valaki – lihegte mikor belém, csúsztatta egy, majd két ujját és erőteljesen pumpálni kezdett. Ekkor tudatosult bennem hol is vagyunk. Az utca kellős közepén estünk egymásnak. Bárki megláthatott volna. Nagy nehezen ellöktem Louis kezét, aki sértődötten nézett rám.
- Most miért? Éreztem, hogy milyen nedves vagy. Élvezted. Ne próbáld letagadni – emelte fel a hangját, mikor látta, hogy mondani akarok valamit.
- Én csak azt akartam mondani, hogy az utca kellős közepén vagyunk, és nem akarom, hogy meglássanak. Ráadásul szerintem megint esni fog az eső. Így is már úgy nézek ki, mint egy ázott veréb – mutattam végig magamon, mire Louis hangosan felnevetett. Elégedetten végigmért, majd egy perverz mosolyt küldött felém. Figyelmesen körbenézett, majd mikor megbizonyosodott róla, hogy senki nincs ilyen tájban a környéken, ismét felém fordult.
- Nem fognak meglátni – mikor látta, hogy tiltakozni akarok védelmezően felemelte a kezét – Bocs bébi, de nem bírom ki valamelyikünk házáig. Nem hagyott több időt a tiltakozásra, ismét magához húzott és megcsókolt. Kezét ismét levezette a nadrágomhoz és elégedetten hümmögött mikor látta, hogy közben begomboltam. Gyorsan megoldotta ezt a problémát, és ott folytatta, ahol az előbb abbahagyta, de ezúttal három ujját dugta be. Fájdalmasan felnyögtem. Tiltakozni akartam mikor durván elkezdte mozgatni az ujjait, de megcsókolt, így elfelejtetem mindent. Kis idő múlva a kellemetlen érzés átváltozott egy sokkal intenzívebb érzésre. Próbáltam visszafojtani a sikolyaimat ezért az ajkaimba haraptam. Amint ezt Louis észrevette elmosolyodott.
- Engedd ki. Hadd halljam mennyire, élvezed. Ne fogd vissza magad. – lihegte, miközben fokozta a tempót. Hallgattam Louis-ra és hangosan, felnyögtem. Éreztem, hogy már nem kell sok. Jelezni akartam Louis-nak, de ebben a pillanatban egy sikoly kíséretében elélveztem. Zihálva vettem a levegőt, miközben Louis mellkasának dőltem. Éreztem milyen kemény ott alul, ezért nagyon meglepődtem mikor magához ölelt és nem követelte, hogy elégítsem ki.
- Nagyon szép vagy miközben elmész. Már ezért érdemes volt. Remélem több ilyenben lesz még velem részed – kacsintott rám, miközben gyengéden simogatta a hátamat. Mikor már nem kapkodva vetem a levegőt gyengéden, elhúzódtam és letérdeltem Louis elé.
- Nem kell, ha nem akarod.- tiltakozott erőtlenül, miközben kigomboltam a nadrágját. Nem volt rajta alsónadrág, így a farka felcsapott egészen a hasáig. Kicsit megrettentem méretétől, de aztán gyorsan bevetettem magam. Először csak a kezemet kezdtem húzogatni rajta, majd mikor ezt meguntam bekaptam, de csak a végét.
- Ohh… T/N, kérlek – nézett rám esdeklőn. Mikor nem gyorsítottam és nem vettem be többet, megragadott a hajamnál fogva és keményen beledöfött a számba. Alig kaptam levegőt, de most ez érdekelt a legkevésbé. Örömet akartam szerezni Louis-nak. Durván kezdte mozgatni fejemet a farkán. Nem kellett neki sok és kilövellt a számba. Engedelmesen lenyeltem, amivel elégedett mosolyt csaltam az arcára. Felhúzott magához és gyengéden megcsókolt.
- Nem kellett volna lenyelned – simogatta meg a hajamat – Nagyon jó voltál – húzott magához. Elkezdte rólam lehúzni a nadrágot, mire elhúzódtam.
- Louis – pirultam el, majd körül nézem, de nem láttam senkit.
- Nyugi bébi. Hajnali fél négy van. Ilyenkor senki sem jár errefelé – kacsintott rám, majd ismét magához húzott. – Amúgy se engedném, hogy más meglesse ezt a csodálatos seggedet – az utolsó szónál keményen a fenekembe markolt, mire hangosan felnyögtem. Beleegyezően bólintottam, mire elkezdte lehúzni a nadrágomat. Most már alulról egy szál tangabugyi volt rajtam, míg felülről teljesen fel voltam öltözve. Louis mosolyogva átkarolt és úgy suttogott bele a fülembe.
- Kulcsold át a derekamat a lábaddal – engedelmesen fölugrottam rá. Louis durván megcsókolt, majd ezzel egy időben félre rántotta a bugyimat és belém hatolt. Mind a ketten nagyot nyögtünk a hirtelen jött élvezetre. Louis meg sem várta, míg megszokom méretét, rögtön nagy tempóban kezdett el lökni.
- Imádok benned lenni – zihálta Louis az ajkaimba. Szavait hallva hangosan felnyögtem. Egyre gyorsabb iramot diktált, amit én megpróbáltam felvenni. Nem kellett sok és már az orgazmus határán voltam.
- Louis… mindjárt – nyögtem ki nagy nehezen, de amint elhallgattam Louis szájába sikoltottam és Louis farkára, élveztem. Mikor Louis megérezte a nedvemet, rögtön utána ő is egy férfias nyögés kíséretében elélvezett.
Nagy nehezen lemásztam róla és összeszedtem a nadrágomat, majd felhúztam. Louis csillogó tekintettel nézte végig, ahogyan a nedves nadrágommal szenvedek.
- Nem jössz át hozzám éjszakára? – kérdezte, mikor nagy nehezen befejeztem a műveletet.

- Szívesen átmegyek hozzád – léptem hozzá és adtam a szájára egy gyengéd csókot.

2 megjegyzés:

  1. Szia kérhetek egyet én is Liammel ? :) nagyon jó lett ez a KE *story mint mindig !;) örömel nézem a blogot és vàrom a következõ storykat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszenek a sztoriaim! Igyekszem! :) Rendben van, téged is felírtalak! :)

      Törlés