2014. június 16.

Rég nem látott barát (Liam) +18

Ezt a sztorit Picur kérte. Remélem tetszik :) Ne haragudj, hogy ennyit kellett rá várni :)
Egyik nap éppen az egyik kedvenc filmemet néztem, mikor csörgött a a telefonom. Szélesen elmosolyodtam, amint megláttam Liam nevét a kijelzőn. Több hónapja nem láttam, mivel a fiúk turnén vannak. Holnap jönnek haza és megbeszéltük, hogy kimegyek elé a reptérre és egész délután együtt leszünk.
- Szia - szóltam bele vidáman, mert már olyan izgatottan vártam a másnapot. Nem győztem kivárni, hogy végre újra lássam a legjobb barátomat.
- Attól tartok nem fogsz örülni annak amit mondani fogok - szavait hallva rögtön lehervadt az arcomról a mosoly. Rossz előérzetem támadt. Mikor Liam így kezd egy beszélgetést, annak sosem lesz jó vége.
- Igen? - próbáltam meg szólásra bírni. Liam a túloldalon vett egy mély lélegzetet és megszólalt dörmögő hangon.
- Nem megyek holnap haza - úgy éreztem, hogy erre a mondatra egy egész világ összeomlik bennem. Már annyira vártam, hogy találkozzunk.
- Miért nem? - kérdeztem sírós hangon, de a választ már nem hallottam. Gyorsan elköszöntem tőle és letettem a telefont. Nem akartam, hogy halljon sírni. Van neki éppen elég problémája, nincs még arra is szüksége, hogy miattam bűntudatot érezzen. Amint letettem a telefont zokogásban törtem ki. Így aludtam el a kanapén.

Másnap reggel arra ébredtem föl, hogy valaki dörömböl a bejárati ajtónkon. Szólni akartam anyának, hogy nyissa ki, de ekkor tekintetem az órára siklott és rájöttem, hoyg anya már bő két órája a munkahelyén van. Ilyen sokat aludtam volna? Vettem egy mély lélegzetet és felálltam a kanapéról. Amint kitártam az ajtót ledermedtem. Legnagyobb meglepetésemre Liam mosolygós arcát láttam magam előtt. Boldog kiáltással ugrottam bele a nyakába. Az örömtől megeredtek a könnyeim, amit Liam mosolyogva törölt le. Megfogtam a kezét és azon keresztül húztam be a házba.
- Mit keresel itt? Nem azt mondtad, hogy nem jössz haza? - záporoztam rá a kérdéseim hadát.
- Úgy volt, de aztán meghallottam azt a csalódott hangodat és muszáj volt hazajönnöm - ráncigálta meg viccesen az egyik hajtincsemet. Ezután órákon keresztül faggattam az élményeiről, ő pedig az itthon történtekről. Késő este éppen egy romantikus filmet néztünk, mikor megéreztem Liam kezét a derekamon. Először el akartam lökni, de aztán meggondoltam magamat. Olyan régóta tetszik Liam. Semmi okom nincs rá, hogy elutasítsam. Mikor Liam észrevette, hoyg nem ellenkezem szorosabban húzott magához. Egy ideig így néztük a filmet, de aztán megelégeltem, felé fordultam és szenvedélyesen megcsókoltam. Liam azonnal megdermedt, de aztán felengedett és szenvedélyesen viszonozta a csókomat. Zihálva váltunk el egymástól, majd Liam egy kissé arrébb tolt, felállt a kanapéról és nyújtotta a kezét, hogy fogjam meg. Mosolyogva mentünk fel a szobámba, még mindig néma csendben, de amint felértünk Liam egyetlen rántással eltávolította rólam a felsőmet. Még arra sem volt időm, hogy meglepődjek, máris egy szál bugyiban álltam előtte. Liam mohón siklatta végig tekintetét a testemen. Szégyenlősen emeltem kezemet a melleim elé, mire Liam szinte azonnal mozdult és elvette onnan.
- Ne takargasd magad - hajolt közel a fülemhez.- Gyönyörű vagy - éreztem, hogy elpirulok örömömben. Liam hangosan felnevetett, mire játékosan belebokszoltam a vállába.
- Ne nevess ki
- Nem állt szándékomban - húzott ismét magához. Elkezdett hátrafelé tolni, míg meg nem éreztem a térdhajlatomnál az ágyat. Liam egy nagyot lökött rajtam, így máris vízszintesben találtam magamat. Liam fölém térdelt és elkezdte csókolgatni a nyakamat. Egyre lejjebb, s lejjebb haladt, míg el nem érte a köldökömet. Ott egy pillanatra megállt, felnézett rám, kacsintott egyet és folytatta amit elkezdett, de most a combomnál. Ráérősen nyalogatta, puszilgatta, míg már teljesen kész voltam. Azt akartam, hogy ott érintsen már meg végre, de a jelek szerint Liamnek nem olyan fontos, sőt, nagyon úgy tűnik, h ogy egy darabig még nem fogja azt csinálni amit én szeretnék.
- Liam, kérlek - vesztettem el a türelmemet. Felemeltem a csípőmet, hogy ezzel is jelezzem azt amit akarok, de Liam mosolyogva megrázta a fejét s megvárta míg egy kicsit megnyugodok. Amint ez megtörtént folytatta amit az előbb elkezdett. Egyre följebb haladt a combomon, de mikor már majdnem a nőiességemnél volt, mindig visszahúzódott.
- Liam, kérlek - kezdtem el megint könyörögni. Ekkor Liam megszánt, belém vezette két ujját és erőteljesen kezdte el nyalogatni a csiklómat. Próbáltam visszatartani a sikolyaimat, de nem nagyon sikerült. Már nem voltam mesze az orgazmustól.
- Liam... mindjárt - nyögtem, mire kétszer gyorsabban kezdett el ujjazni és nyalni. - Ne.... - azt akartam, hogy akkor élvezzek el mikor már bennem van, de Liamet cseppet sem érdekelte mit akarok. Még a tiltakozást sem tudtam befejezni és megremegett az alhasam. Liam eközben fölém mászott és megcsókolt, így az ajkaiba sikítottam, mikor utolért az orgazmus. Fáradtan pihegtem a karjaiban. Tudtam, hoyg most én következem ezért felültem, miközben Liamet lenyomtam, hogy kényelmesen elhelyezkedjen.
- nem muszáj, ha nem aka... - mielőtt befejezhette volna végig nyaltam egész hosszúságát, ezért a mondatát egy jóleső sóhajjal fejezte be. Lassan kezdtem el betolni a számba. Először csak a végét, majd megint végig nyaltam és megint egy nagyon picivel többet vettem be a számba.
- T/N, ne kínozz - nyögte Liam. Olyan kétségbeesett arcot vágott, hoyg megszántam. Gyors iramban kezdtem el szopni. nem kellett sok idő és a magját a számba ürítette. Undorodva, de lenyeltem. Liam mosolyogva nézett rám, felhúzott magához és gyengéden megcsókolt. Ismét pozíciót cseréltünk. Én voltam alul, míg Liam felül.
- Most olyan baszásban lessz részed, amit soha nem fogsz elfelejteni - mielőtt válaszolhattam volna egy hirtelen mozdulattal már bennem is volt. Mind a kettőnk száját nyögések hagyták el. Rögtön gyors tempóban kezdtünk el mozogni. Olyan volt, mintha mindig is ezt csináltuk volna, mintha mindig is Liam alatt lettem volna. Perceken belül éreztem, hogy összerándul az alhasam. Sikollyal az ajkamon élveztem el, rögtön utánam Liam is egy férfias nyögéssel kísérve. kimerülten hanyatlottunk egymás mellé. Liam gyengéden magához húzott, betakart és így feküdtünk utána összebújva.
- Remélem tudod, hogy most már a barátnőmnek kell, hoyg legyél - szólalt meg végül Liam.
- Kell? - kérdetem vissza hitetlenkedve. nem akartam, hoyg kötelességének érezze.
- Ezek után úgysem engednélek el. Szeretlek - szavai hallatán megkönnyebbülten sóhajtottam.
- Akkor jó - mondtam mosolyogva. Visszabújtam a mellkasához és úgy suttogtam el azt az egyetlen szót, amit már olyan rég ki akartam mondani - Én is szeretlek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése