2014. november 2.

Már régóta szeretlek (Liam) +18

Ezt a sztorit Angel kérte. Ne haragudj, hogy ennyit kellett rá várnod! :)


Már hónapok óta tetszik egy srác, de nem tudom, hogyan mondjam meg neki. Elhatároztam, hogy beszélni fogok vele, de nem tudom, hogy kezdjek hozzá, hisz ő a legmenőbb srác a suliban. Hogyan kezdjek hozzá? Mit akarna ő egy ilyen lányt, mint én?. Attól félek kinevet és utána mindenki rajtam fog csámcsogni a suliban.
Egyik reggel izgatottan ébredtem. Egész éjjel azon agyaltam, hogyan szakítsam ki a barátjai és a rajongó lányok köréből és ma végre tényleg beszélni fogok vele és nem csak álmodozni, hogy mi lenne ha....
Épp a becsöngetés idejére toppantam be, de ahelyett, hogy az órámra mentem volna elindultam az udvar hátsó része felé. A fülembe jutott, hogy a menők néha napján ott lógnak és cigiznek. Már csak remélni mertem, hogy éppen most Liam van ott és nincs vele senki. Fogalmam sincs, hogy mit csinálok, ha mégis vannak ott többen, ezt a verziót elvből elvetettem és reménykedtem, hogy szerencsém van. Mikor kiértem legnagyobb csalódottságomra Liam ott volt, de nem egyedül. Egy egész csapat fiú ott lógott vele. Vissza akartam fordulni, de elkéstem az egyik észrevett és nem hagyhatta szó nélkül.
- Nézzétek csak ki van itt - a hangjára még az ütő is megállt bennem. Nem akartam, hogy Liam előtt olyat mondjon, ami esetleg kínos lehet számomra, de hiába reménykedtem, mert így folytatta - Egy kis stréber futott be köreinkbe - nevetett fel hangosan, majd elindult felém - Mi van csak nem a dilinek jöttél kémkedni - gyorsan megráztam a fejemet, hogy inden félreértést gyorsan elkerüljek, de ő nem foglalkozott vele. Úgy mászkált körülöttem, mint vad a prédája körül. Segélykérően néztem a többiekre, de ők csak mosolyogtam, mintha valami nagyon vicces. Gyorsan megfordultam, hogy elmenjek, de az a csávó elkapta a karomat és maga felé fordított. - Hova mész cica? - mielőtt bármit mondhattam volna egy mély dörmögős hang szólalt meg a hátam mögött.
- Hagyd őt elmenni Brad - megkönnyebbülten fellélegeztem, majd futásnak eredtem. Egész végig a fiúk röhögése kísért. Beszaladtam a lány mosdóba és kitört belőlem a zokogás. Arra eszméltem föl, hogy valaki utánam jön, mire ijedten összébb húzódtam és bezártam a wc ajtót.
- T/N tudod, hogy itt vagy. Láttalak bejönni. - felkaptam a fejemet Liam hangjára. Mit akar tőlem?
- Itt vagyok - bújtam ki a wc ajtó mögül. - Ez a lány wc - mondtam végül, mivel nem szólt egy szót se csak nézett rám. erre a kijelentésemre elmosolyodott.
- Tudom. Ne haragudj, hogy az előbb olyan bunkók voltak. Egyszerűen nem szeretik az ujjakat - küldött felém egy biztató mosolyt, de mikor nem viszonoztam inkább komoran nézett rám. - Egyébként miért jöttél hátra? - úgy éreztem itt az ideje, hogy elmondjam neki az igazságot és kockáztassak. MI lehet a legrosszabb? Max másik suliba megyek.
- Miattad - suttogtam - Téged kerestelek - Liam szeme kitágult, majd közelebb lépett hozzám. Olyan közel álltunk egymáshoz, hogy egy tű sem fért volna el közöttünk. Mire feleszmélhettem volna Liam ajkai az enyémeken voltak. habozás nélkül viszonoztam a csókját. inden másról megfeledkeztem. Jó érzés volt végre ott lenni, ahova hónapok óta vágytam. Liam karjaiban.
- El sem tudod képzelni mióta várok erre - zihálta bele az ajkaimba. Mielőtt felfoghattam volna a szavait ismét lecsapott az ajkaimra. Egy idő után levegő hiányában el kellett válnunk, de nem tartott sokáig ez az apró szünet, mert Liam azonnal vissza is húzott magához. Egy idő után éreztem, hogy hideg keze besiklik a pólóm alá és szép lassan elindul a keze felfelé, egészen a melltartómig. Megborzongtam, mire Liam halkan felnevetett. Egy rántással eltávolította rólam a pólómat és csillogó tekintettel mérte végig a felső testemet.
- Gyönyörű vagy - szavai hallatán elpirultam. Nem tudtam, hogyan reagálhatnék ilyen bókra, miközben itt állok előtte félmeztelenül, mert még sosem voltam ilyen helyzetben. Liam láthatta milyen zavarban vagyok, ezért kérdőn nézett rám.
- Ugye voltál már férfival?
- Nem - amint elhangzott a válaszom, Liam fél méterre eltávolodott tőlem. Kétségbeesetten néztem rá. Abba akarja hagyni csak azért, mert tapasztalatlan vagyok? Minden féle gondolat végig futott az agyamon, de mielőtt még tovább kínozhattam volna magamat, Liam megszólalt.
- Nem akartam neked esni. Ha gondolod várok még ezzel. Én nem bánnám - nem is tudja, de ezekkel a szavakkal jobban belevéste magát a szívembe, mint valaha. Nem találkoztam még olyan fiúval, aki képes lett volna várni csak, hogy miattam jó legyen.
- Nem kell várnod. Akarlak - Liam először elbizonytalanodva nézett rám, de aztán magához rántott és szenvedélyesen megcsókolt.
- Vigyázni fogok - súgta bele a fülembe, miközben lassú mozdulatokkal kikapcsolta a melltartómat és ledobta a földre. Visszafojtott lélegzettel nézett ismét végig rajtam, majd elvigyorodott és ajkait a jobb mellbimbómra tapasztotta, miközben a másik mellemet a kezével kényeztette. Tetteire nagyot sóhajtottam, mire elégedetten hümmögött, miközben élvezettel nyalogatta a mellemet. Mikor ezt megunta lejjebb kezdett el csókolgatni, egészen a farmernadrágom derekáig. Lehúzta a sliccemet és kikapcsolta az övemet. Izgatottan nézett föl rám.
- Ülj le a wc deszkára - egyetlen szó nélkül engedelmeskedtem, miközben ő lerángatta rólam a nadrágomat. Egy száll bugyimat ültem előtte, miközben ő még teljesen fel volt öltözve. Éppen szólni akartam, hogy ő is vetkőzzön le, mikor lerángatta rólam a bugyit is és bevetette a nyelvét. Egy kisebb sikoly szaladt ki a számon, miközben ő minden erőbedobással a csiklómat kényeztette. Egy idő után éreztem, hogy egy ujja belém hatol. Kissé kellemetlen volt, de egy idő után kéjes izgalom futott végig az egész testemen és egyre jobban benedvesedtem. - Mehet még egy? - megvárta, míg habozva bólintok, majd lassan betolt még egy ujját. A kettő együtt már nagyon feszített, de hagytam had csinálja úgy ahogyan ő gondolja. Mikor úgy vélte eléggé kitágultam felállt. Egy pillanat alatt megszabadult minden ruhadarabjától. Mikor megláttam hatalmas péniszét nem kitágult a szemem. Nem tudtam mit csináljak. Sosem csináltam még ilyet, így nem tudtam, mi lehet neki a jó és most mit vár tőlem. Liam láthatta a habozásomat, ezért megfogta a kezemet és megnyugtatóan végig simított rajta.
- Most még nem kell. Majd legközelebb megtanítalak, hogyan kell - kacsintott rám - Rendben? - megkönnyebbülten bólintottam, hogy most még nem kell azt a testrészét kényeztetnem. - Állj fel - húzott fel a kezemnél fogva, majd leült az előbbi helyemre. - Ülj rám lovagló ülésbe - adta ki a következő utasítást. Tettem amit mondott, de még nem ereszkedtem rá hatalmas erekciójára. Liam megfogta a derekamat és mélyen belenézett a szemembe.
- Ha valami nem jó azonnal szólj és abba hagyom. Oké? - amint bólintottam egyre lejjebb húzta a derekamat, míg meg nem éreztem, ahogyan a pénisze kitágítja a hüvelyemet. Hirtelen egy rántással teljesen bennem volt, én pedig hangosan felsikoltottam a fájdalomtól. Liam zihálva ölelt magához és megnyugtatóan simogatta a hajamat. Mikor kissé megnyugodtam kérdőn nézett rám. - Mehet?
- Igen - mosolyogtam rá. Lassan elkezdett alattam mozogni. Eleinte feszítő érzés volt, de egyre kellemesebbé vált az érzés. Egy idő után én is együtt mozogtam Liammel. Nem sok kellett és már éreztem is az alhasamban azt a bizsergető érzést. Sikítva értem fel a csúcsra. Liam nem sokkal később követett. Kimerülten hanyatlottam rá a mellkasára.
- Öltözzünk föl. 5 perc múlva kicsengetnek és gondolom nem szeretnéd, ah így találnának minket - megráztam a fejemet és gyorsan leszálltam Liamről és öltözködni kezdtem. Liam szintén. Mindezt egyetlen szó nélkül tettük meg, majd elhagytuk a mosdót.
-Szóval mit csinálsz ma este? - meglepetten néztem Liamre, mire ő felvonta a szemöldökét - Azt hitted csak erre kellesz? - mikor nem válaszoltam mosolyogva magához ölelt  Te kis butus. Mondtam, hogy már régóta várok erre. Már nagyon régóta szeretlek T/N - hitetlenkedve néztem rá.
- Én is szeretlek Liam - adtam a szájára egy csókot.
- Szóval ráérsz ma este? - kérdezte meg ismét.
- Igen
- Szuper. Akkor gyere át. A szüleim elmennek, így kettesben leszünk. Nézünk valami jó filmet - kacsintott rám, ezzel elment.
Azóta már öt év eltelt és Liammel boldog házasságban élek és éppen most várjuk az első gyermeküket. Még mindig mosolyogva gondolok vissza arra a napra mikor összejöttünk. Az volt életem legjobb napja.

2 megjegyzés:

  1. Szia kérhetek egy olyan 18+ os történetet amiben mind az 5 srác szerepel? Bogi névre kérném ha lehet eggyáltalán :-)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó lett, legyen folytatás!
    Nagyon tetszik!
    Kérhetnék egy 18+-ot Saci névre, és Liam-el

    VálaszTörlés