2014. november 9.

Számoljunk csillagokat, baby (Harry) +18

Styles K története. Remélem elnyeri a tetszésedet! Sajnálom a sok késést. :)
xx. Lia





A bátyámmal elég jó viszonyt ápolunk. Ma is kitalálta, hogy menjek el vele meg a haverjaival sátorozni. Nincs veszteni valóm, így beleegyeztem.
Elég jól telt az este. A tűz körül ültünk, énekelgettünk, ilyesmi.

- Na skacok én azt hiszem megyek sétálni!- mondtam, majd felálltam és elindultam a tó felé, ami a közelben van.

-Nem mehetsz egyedül T/N!- mondta a tesóm, majd biccentett Harrynek, hogy jöjjön velem.

Hogy ki az a Harry? Álmaim pasija. Göndör fürtök, smaragdzöld szemek. Már egy jó ideje óta szeretem, de Ő észre sem vesz, ami kicsit bánt.

-Na és... hogy megy a suli?- tette fel az egyik sablonkérdést, miközben sétáltunk.

-Jól.

-Ajj, T/N!- nyögött fel fájdalmasan, majd elém került és hozzányomott egy fának- Miért utálsz ennyire?

Megrémisztett a közelsége. Lehelete csiklandozta az arcom, nagyon nagy önuralom kellett hozzá, hogy ne csókoljam meg.

-Ha...Harry!- csuklott el a hangom, amikor még közelebb hajolt hozzám, így most már az ajkaimra suttogott:

 - Hmm, T/N? Utálsz?

- Én ne...nem!- dadogtam.
    
Mélyen a szemembe nézett, majd egyre közelebb hajolt, addig, amíg meg nem szüntette kettőnk között a távolságot és ajkai az enyémekre nem tapadtak.
Csókja vad volt, de sajnos rövid, amikor elvált tőlem egy nyüszítés szerű hangot hallattam, mire Ő felkuncogott.

- Kívánsz és én is Kívánlak- mondta, majd megragadta a kezem és maga után kezdett húzni: -Gyere, van egy hely, ahol senki nem talál meg minket...

Belegondoltam. Csak Ő meg én. Hmm... meg akar ölni?!
Odaértünk egy tisztásra, lefeküdtünk a fűbe, s a csillagokat kezdtük tanulmányozni. Egy jó ideje ezt csináltuk, amikor észre vettem, hogy Harry inkább engem tanulmányozott egész végig.
Közelebb hajoltam hozzá, és óvatosan megcsókoltam. Elmélyítette a csókunkat, majd rám feküdt. Levette rólam a felső, majd a nadrágom is. Ugyan ezt megtettem vele is, majd fordítottam helyzetünkön. Csípőére ültem, és hozzá dörgöltem magam.
Ennek hatására felnyögött, ez a hang zene volt füleimnek. Letépte rólam a melltartómat, és melleimnek esett. Amint azon a területen végzett lehúzta a bugyimat, majd a bokszert is magáról.

 - Voltál már férfival...? -kérdezte.

- Igen. Egyszer. De ha megkérhetlek légy óvatos... -mondtam, mire ő halványan elmosolyodott, s megcsókolt.

Ezzel egy időben belém nyomta magát.
Jólesően nyögtünk fel, mozogni kezdett. Egyre csak gyorsított.

- Gyönyörű vagy, T/N! -lihegett a nyakamba, majd egy csókot nyomott a területre.

 - Ahh... kérlek Harry... még... igen...igen... mindjárt... -sikítoztam, majd az orgazmus eluralkodott rajtam.

Nem sokkal később Harry öröme végig folyt bennem, s kihúzódott belőlem.

 - Máskor légy halkabb! -nevetett.

Fülig pirultam, és szégyenkezve lehajtottam a fejem.

-Ne haragudj!-makogtam.

 -Hey. Semmi baj! Szeretem ha hangos a barátnőm, mert akkor tudom, hogy élvezi. -kacsintott.

- Barátnőd? Még nem egyeztem bele... -mondtam mosolyogva, miközben felvettem a ruháim.

- Oh elnézést, T/N lennél a barátnőm?

-Ezer örömmel! -kacsintottam és megcsókoltam az újdonsült barátom.

2 megjegyzés:

  1. Ohhhh jajjj egyem meg a drágát ;)) nagyon nagyon szépen köszönom a sztorit fantasztikus :)) xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit! :) Én köszönöm a türelmedet! :)
      xx.L.

      Törlés