2015. augusztus 17.

Nászút +18

Kedves Harriet Laufeyson. Boldog szülinapot és remélem tetszik. Ez a történet nem éppen téli napról szól, de ahogy a mai napon teljesen megáztam az esőben, másra sem vágytam, minthogy a meleg Bahamákon legyek. Remélem nem baj, hogy egy hideg téli nap helyett egy meleg helyre varázsoltalak. Mellesleg nem ez életem fő műve.
Gwen.xx

Hunyorogva nyitom ki szemeim,már megint elfelejtettem behúzni a függönyt. Meg kell szoknom,hogy a Bahamákon mindig süt a nap,nem úgy,mint Londonban. Szerintem nem lesz nehéz.
-Felkeltél Hayley?-ölel át hátulról Harry. Melege azonnal körbevesz,egyre jobban igyekszem mégjobban karjai közé fùrni magam. Ha ez lehetséges.
-Igen. Jó reggelt,Hazz.-hangom rekedtes,nem tudom eldönteni,hogy azért,mert reggel van,vagy azért mert tegnap éjjel kikiáltottam a tüdőm. Ezért van a nászút,és mi amúgy is szeretünk új pózokat/helyeket kipróbálni. Azt kell mondjam eddig a kád a legjobb. A víz csobogása,ahogy simogat.
Ajkamba harapok,kisebb nyögés hagyja el a szám,a tegnap emlékeire. 24 óra,öt helyszín,7 póz.
-Mivan kicsim folytatni akarod a hely felszentelését?-kuncog. Na nem mintha ő nem erre vágyna. Érzem kemény férfiasságát fenekemhez nyomódni.
-Igen.-motyogom mialatt felé fordulok. Teketóriázás nélkül,erősen csókolom meg,tettemre megpróbál előrébb nyomulni,de a takaró ami köztünk van megakadályozza. Haladok lefelé apró puszikkal. A tegnapi nap az enyém volt,most rajta a sor. Megérdemel egy kis kényeztetést.
Minden egyes tetoválását megcsókolom,imádom őket. De Hazzt jobban.
Lehúzom a takarót,farka hasát veri.
Nem hétköznapi mérettel rendelkezik,legalábbis szerintem. Ő vette el a szüzességem. Első és utolsó.
Először csak szép lassan végignyalom,aztán egyből bekapom az egészet. Öt év alatt megtanultam a mélytorkozást.
Ajkait hatalmas nagy nyögések,a nevem és káromkodások hagyják el,megszakítás nélkül. Élvezettel nézem,elégedett arcát.
-Hayley.-ordít. Farka megremeg számban,belém üríti magát. Igaz sok időnk volt,de soha nem tudtam lenyelni,egyszerűen elborzadtam a tudattól. Viszont most megtettem,Harry pedig csodálkozva nézett rám. Csak örömöt akarok neki szerezni,ezt meg tudom mennyire beindítja.
Fordít helyzetünkön,már nem velem szemben,hanem felettem van. Apró csókot ad.
-Mehet?
Ha valaki megkérdezni mi a kedvenc dolgom Harry-ben,biztos a figyelmességét mondanám. Hat éve járunk,öt éve vette el a szüzességem és azóta mindig megkérdezi mehet-e. Pedig rá mindig készen állok ezt tudhatná.
Bólintok,ezek után aztán nincs megállás. Azonnal megtalálja legérzékenyebb pontom,és erőteljesen kezd lökni. Pont a tökéletes tempóban.
Mocskos szavakat suttog a fülembe,ez a gyengém.
Karjai közt robbanok egy hatalmasat vele együtt. Nevét kiáltom,ő pedig az enyém.
Szép lassan még mozog párat aztán szétterülünk a fehér huzaton.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szupi lett!
    Imádom a sztoriaidat.
    Hány szerző van?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szupi lett!
    Imádom a sztoriaidat.
    Hány szerző van?

    VálaszTörlés

  3. I am Hwa Jurong, a Private Money Lender do you need a loan to start up business or to pay your bills and a corporate financial for real estate and any kinds of business financing. I also offer Loans to individuals,Firms and corporate bodies at 2% interest rate. I give out loan to serious minded people that are interested of loan if interested contact this email: hwajurong382@yahoo.com or hwajurong12@gmail.com

    VálaszTörlés