2015. augusztus 29.

Magánóra

Aloha Olajbogyók! Mivel zűrös az életem mostanában, kedves barátnőm és nagyszerű vendégírónk történetet hoztam, méghozzá F-nek egy durva Larryt. Ha tetszett, komizz, pipálj, jelezz!
Gwen.xx




Pontosan tudtam, hogy mit kell keresnem. Bár remegett a kezem, annyira mérges voltam, nem hagyhattam magam. Nem fogok megbukni ezen a teszten csak azért mert az a nyomorék nem hagyta, hogy befejezzem a padtársam miatt. Az osztály legjobb tanulója vagyok, nem igazán értem miért nem hitt nekem a tanár amikor azt mondtam, hogy nem én csaltam. Hiszen az ég szerelmére is, sorban nyerem neki a tanulmányi versenyeket, most meg ki akar velem tolni?
Tudtam, hogy az igazgató irodájába kerülnek azonnal a dolgozatok, így az egyetlen feladatom az volt, hogy türelmesen várjak amíg mindenki szépen lelép a suliból. Túlságosan könnyű volt beosonnom, még a kulcsot sem kellett ellopnom a takarítótól, mert nyitva volt az ajtó.
- Megvagy - suttogtam a győzelemtől átitatottan amikor megpillantottam a hatalmas papírkupacot az igazgató asztalán. Két könnyed lépéssel átszeltem az apró, poros kis szobát és azonnal az iratok közé vetettem magam. Rengeteg nevet és még több ostoba választ kellett átlapoznom, amíg meg nem találtam az enyémet.
Elcsentem egy tolat az asztalról,majd belefogtam a javításba. Azaz fogtam volna, ha nem hallok egyre erősödő hangokat, konkrétan beszélgetést az ajtó elől. Megfagyott bennem a vér, kapkodva néztem körül, ugyanis már a kilincs zörgött.
Jobb ötlet híján az aprócska asztal alá bújtam be, remélve, hogy ép bőrrel megúszom ezt az apró kis ostobaságot.
-Van két jegyem a hétvégi meccsre - lépett be az irodába az egyikük, akiben felismertem a töri tanárom személyét. Remek. Nem elég, hogy kihajít ma a dolgozat kellős közepén az órájáról, még itt is miatta fogok lebukni.
- Kecsegtető ajánlat - sóhajtott fel az igazgató - de akad némi papírmunkám ami miatt az egész hétvégémet vagy az irodámban vagy otthon fogom tölteni!
- Kellett neked, ez az igazgatósdi Tomlinson!
- Irigykedsz Harry! Nem kárhoztatlak érte, hiszen te is lehetnél az én helyemben, egy kényelmes irodában, távol a tanóráktól!
- Csak azért vagy ott most, ahol, mert hamarabb dugtad meg a vezetőség nőtagjait, mint én! Tudtommal együtt tapostuk az egyetemet!
- Na persze - sóhajtott fel - mi az a halom papír ott?
- A központi dolgozatok - válaszolt Mr. Styles - a francnak kell minden évben megíratnod, az agyvizem is felforr mire kijavítom, de úgy látom valaki most meg fog előzni ebben...
- Miről beszélsz?
Összeszorítottam a szemeimet, de igazán kár volt. Pár másodpercen belül ott állt az asztal előtt, majd leguggolt és elvigyorodott.
- Már megint te? - Fogta meg a kezem és kihúzott, az igazgató szemei elkerekedtek, amíg Mr. Styles mesélni kezdett - Miss. [T/N] ma már egyszer komolyan felbosszantott, csaláson kaptam, és úgy tűnik, nem képes megemészteni a dolgokat, így beosont...miért is?
Nézett rám Harry kérdőn, tekintetem az iratkupac tetejére csúszott ahol az én nevemmel fémjelzett dolgozat pihent.
- Oh, igen - sóhajtott fel a göndör hajú férfi - hogy befejezze a tesztet, igazam van?
Lehajtott fejjel bólintottam. Louis felsóhajtott.
- Most mit kezdjünk vele? Tudtommal az évfolyam legjobb tanulója, biztos vagy benne, hogy csalt?
- Ugyanolyan diák, mint a többi - rántotta meg a vállát Harry - talán kaphatna egy leckét tőlünk is, hogy felfogja, itt nincs kivételezés!
Mélytengeri csend borult a szobára, azt hiszem egyedül az én kalapáló szívverésemet lehetett hallani.
Mi a pokol? Milyen leckéről beszélnek?
- Legyen - sóhajtott fel Louis, majd fáradtan lezuhant a székébe - feküdjön az asztalra - nézett rám komolyan, mire Harry elengedett, ugyanakkor nem igazán akartam mozdulni.
- Komolyan beszél?
- A legkomolyabban, aranyom - dörzsölte meg borostás állát Louis, majd ismét az asztalra mutatott.
Nem igazán tudom, mit tehettem volna így tettem amit kértek, és hamar az asztalon találta magam. A szándékaik azonban azonnal világossá váltak amikor Harry egyetlen mozdulattal felhajtotta a szoknyámat. Végigsimított a combomon, amitől jóleső borzongás futott végig a testemen.
- Ezt nem gondolhatják komolyan - ráztam meg a fejem és fel akartam állni, de Louis visszanyomott.
A két férfi összenézett.
- Nagyon is komolyan gondoljuk - figyelmeztetett Harry mèrgesen -ha pedig jó kislány maradsz akkor megígérem, hogy megkapod a jó jegyed! Na, mit szólsz a kis üzletünkhöz?
- Ez undorító!
- Hát persze, hogy az -nevetett fel a férfi - ahogy az is, hogy azt hiszed, csak azért mert jól tanulsz, jogod van betörni ide! Tehát? Felkészültél?
Még mielőtt válaszolhattam volna, Harry a seggemre csapott, én pedig hangosan felnyögtem.
- Ezt igennek vesszük - nyalta meg ajkait Louis, Harry pedig ismét lesújtott. Lehúzta rólam a bugyimat is, így csupasz bőrömet érte tenyere. Újra és újra.
Csat. Csat. Csat.
Összesen hat ütést mért rám, és valóban fájnia kellett volna, de nem éreztem így. Sőt. Még én magam is megrémültem, hogy mennyire jól esett. Élesen szívtam be a levegőt amikor a férfi hosszú, hozzáértő ujjaival legérzékenyebb pontomat kezdte el ingerelni.
- Annyira nedves vagy - nyögte, és belém merítette egyik ujját, amit hamar a következő követett. Tehetetlenül nyögdécseltem mozdulatai miatt. Ki-be pumpált,amíg Louis csak bámult minket. Jelenleg minden túlságosan soknak tűnt. Legszívesebben Harry újjai körè èlveztem volna már most de nem akartam neki megadni ezt az örömöt.
Egy hirtelen mozdulattal Harry megfordított ès szinte azonnal rámvetette magát. Nyakamat csòkolta amíg a blúzomat igyekezett kigombolni. El akartam tolni magamtòl de csam kinevetett. Amikor vègzett, Louis kersztbe fordított az asztalon,így a fejem lelògott a másik oldalon.
A kèk szemű fèrfi egy párszor vègig simított nedves rèsemen, hogy aztán közelebb hajolva hozzám nyelvèvel is megízlelhessem. Felsikoltottam a váratlan èrzèsre. Már règ nem voltam szűz de soha senki nem okozott nekem így örömöt.
Harry lefogott, azt hiszem egy kicsit túlságosan ficánkolhattam.
A göndör nem sokat tétlenkedett, hamar megszabadult a nadràgjàtòl èn pedig magamat is meglepve engedelmesen nyitottam ki a számat ès kezdtem szopni a saját tanárom kemèny farkát. Alig bírtam hosszával, nem egyszer az öklendezès szèllère kerültem de nem úgy tűnt,mintha ez zavarná. Egyre többet ès többet nyeltem belőle, èlvezettel szoptam kemènysègèt egèszen addíg, amíg Louis le nem rántott az ölèbe ölèbe, Harry pedig egy nagy cuppanással kicsúszott a számbòl.
Megjegyzem nem kicsit volt bosszús emiatt. Louis a tenyerèbe köpött majd benyálazta a farkát, egyre szaporábban kapkodtam a levegőt ès igencsak meglepődve nèztem a szemeibe amikor a fenekemhez igazította farkát.
Szelíden elmosolyodott majd vègigsimított arcomon.
- Büntetèsről volt szò, emlèkszel? - Suttogta ès egy hirtelen mozdulattal belèm hatolt. Felsikkantottam az èles fájdalomra, nem vele akartam először átèlni az anális szexet, Louis viszont hajthatatlan volt.
-Annyira, kibaszottúl szűk- nyögte ès továbbra sem lassított. Sőt, fokozta a tempòt amíg Harry saját magával volt elfoglalva. Ám azt hiszem ez nem igazán tetszett neki a helyzet mert megint fordítottunk a helyzetünkön.
Ezúttal ismèt a hasamon feküdtem, Harry a számba tolta magát, Louis pedig a seggemre csapott egy nagyott.  Mr. Styles a hajamba markolt, így mozgott ki-be a forrò számban, erekciòja lüktetett a nyelvem körül. Louis mèretèt is kezdtem megszokni a hátsòmban, ám a helyzet mèg mindig annyira irreális volt. Tökèletesen ki voltam szolgáltatva nekik, könyörtelenül használták a testemet. A legrosszabb ès a legjobb az egèszben-jelenleg magam sem tudom melyik opciò èl- kezdtem nagyon is èlvezni a helyzetet. De a kèt fèrfi jobban ès mire èszbekaptam Harry a számba, míg Louis kirántva magát belőlem a hátamra èlvezett. Csak hangos nyögèseik ès szapora lègvètelüket hallottam.  Louis letörölte a hátamat gyorsan majd sietve felöltözött.
- Fejezd be helyettem, haver ès gondoskodj a jutalmáròl - lobogtatta meg a dolgozatomat, megrázta magát ès szò nèlkül távozott. Harry cinkosan pillantott rám.
Fáradtnak èreztem magam mindenhez, de nem sok nyugtom volt amikor megint ujjazni kezdett. Ellenkezès nèlkül èlveztem el neki a nevèt sòhajtozva ès amikor vègre elengedett, remegő lábakkal öltöztem fel.
-Igazán megèrdemli azt kiválò èrdemjegyet -firkantotta rá a dolgozatomra a jegyet ès a kezembe nyomta majd magához szorított ès megcsòkolt. Elszakadva egymástòl homlokát az enyèmnek nyomta, ujjait tarkòmba nyomta. Figyeltem ahogy lehunyt szemmel piheg, hogy aztán beszèlni kezdjen.
- Ugye tudja, hogy erről senkinek nem beszèlhet?
Nèmán bòlintottam.
- Helyes, akkor azt hiszem vègeztünk, legalábbis mára!
Èrtetlenkedve pislogtam zöld szemeibe, mire felnevetett.
- Te sem gondolhattad komolyan, hogy beèrem csak a száddal? Azt hiszem jò pár különòrára szüksèged lesz mèg, ès van egy olyan èrzèsem, hogy hosszú lesz ez a kèt èv neked, nem igaz?
Nyeltem egy nagyot, szò nèlkül siettem ki a szobábòl.
Mibe kevertem magam?

9 megjegyzés:

  1. Ennek legyen folytatása *-* létszíves *-* <3

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Légyszi legyen folytatás.

    VálaszTörlés
  4. Uu..nagyon jó lett :) szerintem is legyen folytatasaa letszi :) :)

    VálaszTörlés
  5. Edes istenem! Naon jo resz lett!❤ Naon szeretnem ha lenne folytatasa is!:)

    Sok pusza: Lili:*** ❤❤❤

    VálaszTörlés
  6. Edes istenem! Naon jo resz lett!❤ Naon szeretnem ha lenne folytatasa is!:)

    Sok pusza: Lili:*** ❤❤❤

    VálaszTörlés

  7. I am Hwa Jurong, a Private Money Lender do you need a loan to start up business or to pay your bills and a corporate financial for real estate and any kinds of business financing. I also offer Loans to individuals,Firms and corporate bodies at 2% interest rate. I give out loan to serious minded people that are interested of loan if interested contact this email: hwajurong382@yahoo.com or hwajurong12@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Uhh....most találtam rá erre a sztorira! Nagyon jó! Folytatást!❤ *-*

    VálaszTörlés
  9. Uhh....most találtam rá erre a sztorira! Nagyon jó! Folytatást!❤ *-*

    VálaszTörlés