2014. február 1.

Féltékenység (Liam) +18

Abby barátnőjének kérte ezt a sztorit. Remélem tetszik! :)

Fáradtan léptünk be Liammel a lakásunk ajtaján. Mind a ketten rettentően fáradtak voltunk, mivel Liam éppen most van túl egy hatalmas koncerten és még utána mentünk is bulizni. Ez eléggé kimerítő tud lenni. Liam és én már évek óta együtt vagyunk, így már a harmadik év után úgy döntöttünk összeköltözünk.
- Hulla fáradt vagyok – mosolyogtam Liamre, de ő nem viszonozta a mosolyomat, csak mogorván nézett rám. Nem értettem mi baja van, mióta eljöttünk a buliból egy szót sem szólt hozzám, ráadásul olyan komor. Nem szoktam hozzá, hogy Liam ilyen szótlan legyen. Biztosan történt valami. – Mi a baj? – fogtam meg végül a karját mielőtt még elmehetett volna mellettem. Liam dühösen összeszorította ajkait.
- Még azt kérdezed, mi bajom van? – kiáltotta rám dühösen, amitől hátra tántorodtam. Még sosem beszélt velem ilyen hangon. – Láttam, hogyan táncoltál Harryvel a buliban. Még jó, hogy nem dugtatok mindenki szeme láttára – szavai felértek egy arculcsapással. Mi a fenéről beszél? Ugyanúgy táncoltam mindenkivel, egyedül Liammel csókolóztam tánc közben, de más nem rémlik, hogy csináltam volna.
- Miről beszélsz Liam? Nem csináltunk Harryvel semmit – kezdtem el védekezni, mire Liam szeme dühösen megvillant, elkapta a karomat és erőszakosan magához préselt.
- Megtanulod egy életre, hogy velem nem szórakozhatsz büntetlenül, ezzel a karomnál fogva felrángatott az emeletre. próbáltam kiszabadulni, de minden egyes próbálkozásom után még erősebben szorított, mire már felkiáltottam a fájdalomtól. Liam nem törődött vele, ment tovább, maga után ráncigálva. Amint felértünk a hálószobába lelökött az ágyra. Kezdtem igazán megijedni, eddig még sosem volt velem ilyen erőszakos. Fogalmam sincs mi ütött belé.
- Meg tanulod, hogy rajtam kívül ne kívánj mást – szavai rettentően fájtak és már nem bírtam visszatartani a könnyeimet, mikor Liam mindenféle figyelmeztetés nélkül széttépte rajtam a felsőt és lerángatta a melltartót. Durván kezdte markolászni a melleimet, mire felkiáltottam a fájdalomtól. Liam ezzel sem törődött. Ujjai közé fogta a mellbimbómat és erősen megcsípte, mire már zokogtam.
- Liam, hagyd abba. Kérlek – Liam rám emelte tekintetét, majd felpattant és kirohant a szobából. Zokogva fúrtam arcomat a párnába. Nem is tudom mennyi ideig zokogtam a párnába, de egy idő után megéreztem, hogy lesüpped mellettem az ágy és egy hatalmas kezet éreztem a hátamon, ami megnyugtatóan simogatott. Egészen addig folytatta, míg abba nem maradt a zokogásom. Mikor ez megtörtént elemelte arcom elől a párnát és mélyen a szemembe nézett.
- Ne haragudj T/N. Nem akartam neked fájdalmat okozni. Egyszerűen nem tudom mi ütött belém, de mikor megláttak Harryvel táncolni, egyszerűen begőzölt az agyam. Nem miattad, hanem a tudat, hogy ő minden nőt képes lefektetni. Féltem, hogy most te vagy a soron. Meg tudsz nekem valaha bocsátani? Nem akartalak bántani. Szeretlek – szemeiből kiszökött egy kósza könnycsepp. Meghatódva másztam hozzá közelebb és szorosan megöleltem.
- Persze, hogy meg tudok neked bocsátani. Én is szeretlek – miközben ezt mondtam mindvégig mélyen a szemébe néztem, így oka sem volt kételkedni. Liam megkönnyebbülten sóhajtott. – Viszont, ha legközelebb féltékenységi roham jön rád, akkor inkább beszéljük, meg és ne ess nekem rögtön. Tudod, hogy sosem csalnálak meg, senkivel. – még szorosabban öleltem magamhoz, mire Liam hangosan felnyögött. Rá emeltem tekintetem és értetlenkedve tanulmányoztam az arcát.
- Mi a baj? – kérdeztem mikor észrevettem rajta a feszültséget. Liam elmosolyodott, majd kicsit távolabb tolt magától és betakart a takaróval.
- Semmi csak tudod, nincs rajtad felső és így elég izgató, ahogyan ölelgetsz – szavai hallatán elmosolyodtam. Ezek szerint Liam nem számít arra, hogy lefekszem vele, most, hogy így reagált az előbb, de ha erre számít, akkor nagyon téved. Ledobtam a takarót és most Liam mellé térdeltem és rámosolyogtam. Mielőtt bármit mondhatott vagy tehetett volna valamit a pólójánál fogva magamhoz húztam és szenvedélyesen megcsókoltam. Liam egy másodpercig a döbbenettől nem csinált semmit, de aztán szenvedélyesen viszonozta a csókomat. Lekaptam róla a pólóját, hogy tökéletes felsőtestét tudjam simogatni. Liam tetteimre elégedetten felnyögött, amitől még jobban felbátorodtam és az övéhez nyúltam. Liam még mindig nem csinált semmit, hagyta had csináljam azt, amit jónak látok. mivel még mindig nem mozdult, ezért megfogtam a kezét és lefektettem az ágyra. Lerángattam róla a nadrágot és az alsónadrágot. Liam farka elégedetten buggyant ki a ruhadarabokból és meredezett előre. Már nagyon fel volt izgulva. Lehajoltam és teljes hosszában végig nyaltam hatalmas farkát, mire egy hatalmasat nyögött. Elégedetten elmosolyodtam. Liamnek ez volt a gyengéje. Múltkor bevallotta, hogy imádja, mikor szopom. Mikor a legkevésbé számított rá bekaptam az egészet és keményen szopni kezdtem. Fejemet fel és lemozgattam, amitől Liam egyre közelebb került a csúcshoz. Belemarkolt a hajamba és most ő diktálta a tempót, míg egy hatalmas nyögés kíséretében el nem élvezett. Ilyenkor mindig ki szoktam köpni a számba került spermát, de most lenyeltem, amitől Liam még jobban beindult.
- Imádom, mikor lenyeled. Felizgatsz vele. – elmosolyodtam szavait hallva. Liam a karomnál fogva felhúzott és lefektetett. Levette rólam a nadrágot és a bugyit, felrakta lábaimat és rögtön bevetette magát. Egyszerre három ujját is feldugta, míg nyelvével csiklómat kényeztette.
- Liam – nyögtem ki mikor már az orgazmus határán voltam. Liam elmosolyodott és gyorsított a tempón, mire egy hatalmas sikollyal az ajkaimon elélveztem. Liam tisztára nyalt, majd mosolyogva mászott felém. Szenvedélyesen megcsókoltam.
- Mehet? – kérdezte izgatottan, mire tőlem csak egy bólintásra telt. Nem bírtam megszólalni, még mindig a történtek hatása alatt voltam. Liam kezeit levezette a csiklómhoz és masszírozni kezdte, hogy ismét benedvesedjem, mire egy hangosat nyögtem. Mikor már eléggé nedvesnek ítélt egy hatalmas lökéssel már bennem is volt. Mind a ketten nyögtünk. Liam egy ideig csak állt bennem, hogy mind a ketten megszokjuk ezt a csodálatos érzést, majd gyors iramban kezdett lökni. Minden egyes lökésnél ütötte a g pontomat, így nem nagyon bírtam visszatartani a nyögéseimet.
- Liam, mindjárt – ziháltam bele ajkaiba, mire elmosolyodott és megcsókolt. Gyorsította az iramot, így nem kellett sok és már a csúcson voltam.  Hatalmas sikoly kíséretében értem a csúcsra, mire Liam szinte azonnal követett. Kimerülten rogytunk le az ágyra. Liam egy idő után felkönyökölt és rám nézett.
- Tisztában vagy azzal, hogy nem védekeztünk? – most jutott csak el a tudatomig, hogy még nem is mondtam el neki azt, amit tegnap megtudtam az orvostól. Úgy érzem itt az ideje.
- Zavarna, ha gyerekünk lenne? – kérdeztem meg óvatosan, mire Liam elgondolkozott, majd szélesen elmosolyodott.
- Tulajdonképpen nem, évek óta együtt vagyunk és kimondhatatlanul szeretlek. – ezzel elfordult és a nadrágja zsebébe kezdett kutakodni. – Leszel a feleségem? – fordult felém. Még a lélegzetem is elakadt mikor észrevettem a kezében az ékszeres dobozt, amit felpattintott. Boldogan ugrottam a nyakába.
- Igen – öleltem meg jó szorosan, mire felnyögött és úgy csinált, mintha valami borzalmasan fájdalmas dolgot csináltam volna. Nevetve engedtem el és csókoltam meg gyengéden újra. Liam kivette a dobozból a gyűrűt és felhúzta az ujjamra. – Nekem is mondanom kell valamit – toltam kicsit távolabb magamtól. Liam kíváncsian vonta fel a szemöldökét.
- Mit? – kérdezte aggódva. szélesen elmosolyodtam.
- Terhes vagyok – Liam egy ideig tanulmányozta az arcomat, majd örömujjongásban tört ki és szorosan magához ölelt.

- Ezt nem hiszem el, apa leszek – gyengéden megcsókolt. – Ennél nagyobb örömet nem is tudtál volna okozni. – ezzel megint megcsókolt és szenvedélyesen borultunk vissza az ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése