2014. február 26.

Ki a franc vagy te? (Zayn) +18

J. Rékának! Remélem tetszik! :)                                                                                                   
Álmosan nyitottam ki szemeimet. Úgy éreztem, menten szétszakad a fejem. Hát igen. A tegnap esti buli nem volt semmi. Fáradtan keltem fel az ágyamból, majd, úgy ahogy voltam, fehérneműben, lesétáltam a konyhába. Szerencsére a szüleim és a bátyám nincs itthon, így egész nap az enyém a lakás. Elvileg úgy volt, hogy én sem leszek itthon, de a barátnőm, akinél eredetileg aludtam volna összegabalyodott valami sráccal, és jobbnak láttam hazajönni, mint ott maradni felesleges harmadikként. Gondolataimba merülve töltöttem ki magamnak a kávémat, mikor egy dörmögős hang megszólalt a hátam mögött.
- Nem hittem volna, hogy kora reggel ilyen gyönyörű látványban lesz részem – a hirtelen hang hallatán ijedtemben gyorsan megpördültem, mire a kávé egy része a melltartómra fröccsent. Ezzel az idegen tekintetét a melleimre vonzva.
- Ki a franc vagy te? – találtam meg végre a hangomat, mire az idegen feljebb hordozta tekintetét, majd megállapodott az arcomon.
- Én is ugyanezt akartam kérdezni. Erik azt mondta nem lesz senki a házban – szavai hallatán tátva maradt a szám. Erik a bátyám és megdöbbentem, hogy csak így képes valakit beengedni a lakásba. Mi van, ha kirabol minket?
- Honnan ismered Eriket? – faggattam tovább. Erre a kérdésemre az idegen felhúzta az egyik szemöldökét, de készségesen válaszolt.
- Gimi óta haverok vagyunk – majd tekintetét lejjebb hordozta, mire szégyenlősen magam köré fontam karjaimat, bár nem sokat takartak. Zayn tettemet látva elvigyorodott, majd zavartalanul folytatta Egyébként engem Zaynnek hívnak. – nyújtotta felém a kezét, de a tekintetét még véletlenül sem emelte volna fel.
- Mi lenne, ha nem a mellemet bámulnád? – csattanok fel, szavaimra Zayn fölemelte a fejét és kacéran rám mosolygott.
- Téged, hogy hívnak? – kérdezte zavarba ejtően lágy hangon. Mintha csak az időjárásról csevegnénk. Vettem egy mély lélegzetet, majd megpróbáltam nyugodt maradni és nem kiborulni.
- T/N vagyok – nyújtottam felé a kezemet, mire megint szélesen elmosolyodott, majd megfogta a kezemet és megrázta. El akartam menni mellette, hogy felszaladjak a szobámba és felöltözzek, mert kezdett eléggé kínos lenni, hogy jóformán félmeztelenül mutatkozom előtte, de Zayn megfogta a karomat ezzel akadályozva, hogy elmenjek mellette.
- Hova rohansz? – kérdezni, majd mielőtt reagálhattam volna, magához rántott és szenvedélyesen megcsókolt. Eleinte annyira meglepődtem, hogy nem is viszonoztam, de hamar felocsúdtam meglepettségemből, és szenvedélyesen viszonoztam a csókját. Ezt Zayn bátorításnak vette. Kezeit hátamhoz szorította, ezzel egyre közelebb préselve magához. Egyre jobban kezdtünk beindulni. Kezeit levezette a hátamról a fenekemig, majd belemarkolt. A hirtelen mozdulattól belenyögtem a szájába, amit elégedetten tapasztalt.
- Talán menjünk föl a szobádba – biccentett az emelet felé. Mielőtt bármit tehettem volna hátat fordított nekem, meg fogta a kezemet és elkezdett az emelet felé húzni. Gondolataimba kétség költözött. Biztosan jól teszem? Elvégre Erik barátja. Nem akarom, hogy esetleg miattam összevesszenek.
- Zayn – próbáltam kihúzni kezemet az övéből, de tettemre csak mordult egyet és még erősebben szorított – Ez nem helyes – próbálkoztam még egyszer mikor a szobám ajtajához értünk.
- Nem érdekel. Van fogalmad róla, milyen régóta várok erre? – mielőtt megkérdezhettem volna, mire gondol ismét magához húzott és ajkait az enyémekre, tapasztotta. Felhagytam az ellenkezéssel. Szorosan hozzá simultam. Nem akartam most gondolkozni, csak érezni ezt a hihetetlen pillanatot.
- Szükségünk lesz óvszerre? – vált el Zayn az ajkaimtól. Kábultan néztem fel rá. Lassan jutott el a tudatomig az, amit Zayn kérdezett. Rémülten néztem rá.
- Teljesen elfelejtkeztem a védekezésről – fogtam meg a fejemet, majd megint Zaynre összpontosítottam és válaszoltam az előbb feltett kérdésére. – Igen, szükségünk lesz óvszerre – Zayn bólintott, ezzel jelezve, hogy megértette. Betolt a szobába, majd lenyomott az ágyra. Játékosan rám kacsintott, majd az ajtó felé vette az irányt.
- Hová mész? – kiáltottam utána ijedten, mire mosolyogva visszafordult. Keze már a kilincsen volt, de nem nyitotta ki egyelőre.
- Hozok óvszert. Mindjárt jövök – dobott egy puszit, majd elhagyta a szobámat. Mosolyogva néztem utána. Nem tellett bele sok időbe és Zayn már meg is jelent, kezében egy doboz óvszerrel. Kikerekedett szemmel néztem a kezébe.
- Te ezt mind el akarod használni? – döbbent tekintetem látva, hangosan felnevetett, majd odajött elém.
- Nem terveztem, de bármi megtörténhet – ezzel ajkait megint az enyémekre tapasztotta. Kezeit levezette melleimhez, majd gyengéden dörzsölni kezdte őket. A mellbimbóm szinte azonnal megkeményedett érintése nyomán, amit elégedetten szemlélt. Az egyik mellemen félrehúzta a kosarat, majd lehajolt és a szájába vette a mellbimbómat. Amint nyelve érintette a mellemet hangosan, felnyögtem. Kezeit hátulra vezette a melltartóm kapcsához, amit azonnal ki is pattintotta. Fogaival húzta le a vállamról a melltartópántot, ezzel szabaddá téve mindkét mellemet.
- Gyönyörű vagy – suttogta bele a fülembe miközben gyengéden, simogatta a melleimet, majd egy hirtelen mozdulattal hátra lökött, így most kiterülve feküdtem az ágyamon. Mosolyogva nézett le rám, majd másodpercekkel később ő is rajtam volt. Szenvedélyesen megcsókolt, majd ajkaival egyre lentebb haladt, míg el nem érte a bugyim szélét. Ott felemelte a fejét és rám kacsintott. Egy rántással eltávolította a bugyimat. Felemelte a lábamat és máris bevetette magát. Erősen szívni kezdte a csiklómat, miközben belém vezette két ujját és erősen pumpált. Az erős nyomástól nem kellett sok, hogy az orgazmus határába érjek, amit jeleztem is Zaynnek.
- Zayn.. mindjárt – erre még gyorsabban kezdte az ujjait bennem mozgatni. Egy hatalmas sikoly kíséretében élveztem el. Zayn elégedetten került fölém, majd a szám elé tartotta ujjait.
- Kóstold meg magad – kábultan nyitottam ki a számat, majd lenyaltam Zayn ujjairól a saját nedvemet. Zayn elégedetten mért végig.
Hirtelen lendülettel felültem, majd Zaynt a hátára löktem és rámásztam. Kikerekedett szemmel nézte végig ezt a műveletemet. Egy hirtelen rántással eltávolítottam róla a pólóját. Lentebb másztam és az alsógatyáját is erre a sorsra, juttattam. Nem szórakoztam, sokáig egyből elkezdtem rajta mozgatni a kezemet. Zayn felemelte a csípőjét, ezzel jelezve, hogy vegyem a számba, amit készséggel teljesítettem neki. Mikor megérezte nyelvemet hatalmas férfiasságán elégedetten felnyögött. Mikor éreztem, hogy már a csúcs közelében van abbahagytam minden tevékenységemet.
- Most miért vagy ilyen gonosz? – nézett rám megbántódva – Ezt még visszakapod – kacsintott, majd az éjjeliszekrényre tett óvszerért nyúlt, felhúzta, megfogta a derekamat és magára emelt. Egy hatalmas lökéssel már az egész farka bennem volt. Mind a ketten egyszerre nyögtünk fel.
- Lovagolj meg – követelte lihegve mire elmosolyodtam, és gyors tempóban elkezdtem mozogni rajta. Isteni érzés volt magamban érezni hatalmas férfiasságát. Eleinte egy kicsit megijedtem, hogy nem fog belém férni, de most alig tudok koncentrálni. Annyira jó érzés. Éreztem, hogy nemsokára elélvezek, amit jeleztem is Zaynnek.
- Várj egy kicsit – nézett mélyen a szemembe, mire én bólintottam. Még néhány tolás és Zayn egy hatalmas nyögés kíséretében elélezett, majd rögtön én is egy sikoly kíséretében elélveztem. Fáradtan rogytam le Zayn mellkasára, aki elégedetten ölelt át.
- Hogy értetted azt, hogy már régóta vártál erre? – emeltem fel nagy sokára a fejemet, hogy a szemébe tudjak nézni. – Nem is ismertük egymást – mondtam mire Zayn szélesen elmosolyodott.
- Én ismertelek. Már nagyon régóta utána sóvárogtam. Mit gondolsz miért lettem olyan jóban a bátyáddal? Természetesen, azért mert meg akartam kapni az elbűvölő húgát – szavai hatására elvörösödöm. Zavarba hozott.
- Én már nagyon régóta szeretlek – nem válaszoltam. Erre mit lehetne mondani? – Ne mondj semmit, csak egy kérdésemre válaszolj – kíváncsian emeltem föl a tekintetemet, mire megint elmosolyodott. – Lennél a barátnőm? – erre már én is elmosolyodtam.

- Ezer örömmel. Talán itt az ideje, hogy én is megismerjelek téged – csókoltam meg gyengéden.

2 megjegyzés: