2014. február 1.

Kocsiban (Zayn) +18

Úgy volt, hogy a legjobb barátnőmnél alszom, de aztán hirtelen beállított a barátja, így inkább úgy döntöttem eljövök, mert semmi kedvem nem volt egész este az nézni hogyan falják egymást. Így utólag belegondolva elég nagy hülyeség volt tőlem, mert most itt sétáltam az autópályán korom sötétben és még taxit sem tudtam hívni, mert a telefonom lemerült. Ráadásul hazáig, gyalog több óra az út. Még kocsival is egy óra. Még mindig dühösen saját magamra sétáltam már jó másfél órája, mikor egy kocsi fékezett le mellettem.
- Szia, cica. elvigyelek? – kicsit haboztam, mivel elég sok dologról lehet a tévében és a rádióban hallani szexuális bűncselekményekről. viszont a lábam majd leszakadt, és ha nem akarok az utcán éjszakázni, jobb, ha csinálok valamit, így hát beleegyeztem.
- Köszi – ezzel beültem mellé és már mentünk is. nem valami beszédes a srác, már jó negyed órája mentünk mikor megszólalt.
- Zayn vagyok – mutatkozott be miközben rám villantotta tökéletes fogsorár, azt hittem ott helyben elájulok.
- T/N – mutatkoztam be én is, mivel nem akartam bunkónak tűnni. Ez után megint csendbe burkolóztunk. Néztem a mellettünk elsuhanó tájat mikor egy kezet éreztem meg a combomnál. Szemem sarkából Zaynre néztem, de nem ő nem nézett rám. Továbbra is az utat figyelte. Újra a tájnak szenteltem a figyelmemet, de ekkor kezét feljebb csúsztatta, így már csak egy centi választotta el a nőiességemtől. még jó, hogy nadrágot vettem fel és nem szoknyát, amit eredetileg terveztem. Úgy látszik, nagyon játékos kedvében van, ezért úgy döntöttem benne vagyok a játékban. Egyik kezemet férfiasságára helyeztem, míg a másikkal megfogtam azt a kezét, ami éppen a combomon volt és beledugtam a gatyámba. Bugyin keresztül éreztem kezének melegét. Zayn visszatartotta a lélegzetét. Úgy látszik sikerült megdöbbentenem. Kihúzta kezét a nadrágomból és visszahelyezte a kormányra. Megint a vezetésre koncentrált, de már eléggé felizgultam, így nem hagytam abba azt, amit az előbb elkezdtem. Kezemet nadrágjába dugtam, mire felnyögött.
- Mit csinálsz? – kérdezte zihálva, miközben belenyúltam az alsónadrágjába. Ahogyan meg tudtam állapítani nagyobb volt neki, mint egy átlagos fiúnak, elkezdtem rajta mozgatni a kezem, mire lefékezett az út kellős közepén. Megfogta a csuklómat és kivette a nadrágjából. Csalódottan fordultam el, miközben ő megint elindult, de legnagyobb döbbenetemre letért egy mellékúton és leállította a motort.
- Na, most szorgalmasodj – szólított fel, majd mivel nem csináltam semmit megfogta a kezemet és a nadrágjába dugta, miközben ő hátra dőlt az ülésen. Csípőjét előre nyomta ezzel is jelezve csináljam, amit elkezdtem. Folytattam volna a simogatását, de megint megállította a kezemet, mire kíváncsian néztem rá. – Vetkőzz le – utasított. Nekem kell levetkőznöm? Még sosem vetkőztem le fiú előtt, sőt senki előtt, mindig engem vetkőztettek, de Zayn olyan szigorú arccal nézett rám, hogy nem bírtam neki nemet mondani. Ezért szó nélkül kibújtam a pólómból és a melltartómból. Zayn nagy szemekkel nézett végig felsőtestemen, de nem szólt semmit. Kicsit megijedtem, mert nagyon féltem a véleményétől. Mi van, ha nem tetszem neki? – Folytasd – utasított én pedig kezeimet a nadrágomhoz vezettem és egy rántással eltávolítottam magamról a nadrágot és a bugyit. Zayn elégedetten elvigyorodott – Jó. Most pedig csináld, amit az előbb – eléggé kényelmetlenül éreztem magam, mivel Zayn még teljesen fel volt öltözve, míg én már teljesen meztelen voltam, de nem szóltam egy szót se. Kezemet megint nadrágjába dugtam, mire elégedetten felnyögött. Elkezdtem hosszúságán mozgatni a kezemet, de mikor ki akartam gombolni a farmerját, megállított. – majd akkor, ha én mondom. Csináld azt, amire utasítottalak. Világos? – megadóan bólintottam és tovább kényeztettem kezemmel. Zayn egyre hangosabban nyögött. – Most pedig térdelj fel úgy, hogy a feneked felém legyen, és dugd, magadba két ujjadat.
- Még sosem kényeztettem magam – mondtam mire mérgesen rám emelte tekintetét és durván magához rántott.
- Tedd, amit mondtam – megadóan bólintottam. Feltérdeltem az ülésen, úgy, hogy a fenekem Zayn arca felé legyen, majd hátra nyúltam és magamba dugtam két ujjamat. Zayn elégedetten hümmögött, majd megéreztem tenyerét a fenekemen, de mivel nem utasított így nem húztam ki ujjaimat. Megfogta a csuklómat és még mélyebbre tolta bennem, amitől felnyögtem. Zayn egy erőteljesen rávágott a fenekemre, de nem fájt, inkább izgatónak hatott, amin igazán meglepődtem. Tovább ujjaztam magam, miközben Zayn kihámozta nadrágjából hatalmas farkát és a másik kezemet megint ráhelyezte. Ebben a pillanatban hátra döntötte az ülését. – Mássz rám, de úgy, hogy a feneked még mindig velem szemben legyen, és ne húzd ki magadból az ujjaidat. – bólintottam, majd tettem, amit kért. Megfogta a fejemet és lenyomta teljesen a farkáig, ebből rögtön tudtam, azt szeretné, ha leszopnám, rögtön munkának is láttam, amit Zayn nyögései kísértek. Egy hatalmas férfias nyögés kíséretében Zayn a számba élvezett. ki akartam köpni, de Zayn azonnal rám parancsolt – Nyeld le – mivel nem volt más választásom, undorodva, de lenyeltem, mire Zayn elégedetten megsimogatta a fenekemet. – nagyon jó voltál. Büszke vagyok rád. Most jár egy kis jutalom – kihúzta ujjaimat puncimból és a sajátjait dugta meg be helyette. Miközben ujjait ki és behúzogatta, nyelvét csiklómhoz nyomta és erőteljesen szívni kezdte. tettei miatt hangosan nyögdécseltem. Nem sokára, már a csúcs közelében voltam, amit jeleztem is Zaynnek.
- Zayn, mindjárt – nyögtem nagy nehezen, mire még erősebben nyomta belém ujjait, amitől sikítva mentem el a csúcsra. Zayn tisztára nyalt, majd az ölébe ültetett lovagló ülésben, így más szemben voltunk egymással. Zayn megint dörzsölni kezdte a csiklómat, amivel már az őrületbe kergetett, de közben nagyon élveztem.
- Mehet? – nézett mélyen szemeimbe. Megvárta, míg bólintok és csak aztán hatolt belém. Egy erőteljes lökéssel már bennem is volt, ami fájdalmasan feszült bennem és ezt Zayn is észrevette. – Abbahagyjam? – kérdezte aggódva, de én tagadóan megráztam a fejem.
- Mindjárt elmúlik. Kérlek, folytasd – éreztem rá esdeklőn, mire bólintott és elkezdte magát mozgatni bennem. Miközben mozgott már egyre jobban élveztem, még fel is nyögtem ami Zaynnek igazán tetszett.
- Mindjárt – nyögtem ki nagy nehezen.
- Én is. Várj meg – bólintottam, bár már nem sokáig tudtam visszatartani magam. – Kiáltsd a nevem, ha elmész. – ezzel belém élvezett.
- Zayn – sikoltottam mikor elhatalmasodott rajtam az orgazmus. Kimerülten feküdtünk egymás mellett az autóban, mikor észrevettük egy kocsi fényszóróját. Zayn azonnal maga alá temetett, hogy ezzel is takarjon, így csak az ő hátát látták, ha láttak bármit. Nevetve néztem fel rá.
- Leszel a barátnőm? – kérdezte meg komolyan mire megint elnevettem magam és gyengéden megcsókoltam.

- Igen – mondtam, majd megint szenvedélyes ölelkezésbe kezdtünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése