2014. január 25.

Megbánod (Harry) +18 2. rész

Egy hét eltelt azóta, hogy Harry megjelent nálam. Kezdtem magam úgy érezni, hogy nem is történt meg velem és csak álmodtam az egészet, de Harry karkötője, ami leesett a karjáról, ékes bizonyítéka, hogy ott járt nálam az este. Hiába hívogatom, nem veszi föl. Egyetlen egyszer vette föl és akkor beleüvöltött, hogy hagyjam békén, mert nem kar látni és hiába hívogatom. Ezután nem hívtam többet. Harry megmondta mi a véleménye a zaklatásomról, így inkább nem próbáltam többet felvenni a kapcsolatot.

Egyik este az egyik barátnőm meggyőzött, hogy ki kell vernem Harryt a fejemből, bár ő nem tud az egy héttel ezelőtti kis afférunkról. Meggyőzött, hogy egy jó buli mindenre képes. Elhatározta, hogy addig nem enged haza, míg be nem pasizom. Jó tervnek tűnik, kár, hogy minden gondolatomat Harry foglalja el. Mire odaértünk a buliba már alig lehetett józan emberrel találkozni, de nem törődtem vele. Jól akartam érezni ma magam és ezt senki nem ronthatja el. Odahúztam a barátnőmet a táncparkett kellős közepére és riszálni kezdtünk. Nagyon jól éreztem magam, egészen addig, míg meg nem láttam a bárpultnál Harryt egy szőke cicababával az ölében. Éppen vadul falták egymást. Szemeimet könny futotta el és ekkor Harry felemelte a szemét, de mikor meglátott hatalmasra tágult a pupillája. Próbáltam visszapislogni a könnyeimet, de nem ment ezért lerohantam a táncparkettről, egyenesen ki a hideg éjszakába. Sosem gondoltam volna, hogy Harry ilyen hamar túl lesz rajta. Nem is értettem mi bajom van elvégre én dobtam és az, hogy egy héttel ezelőtt összejöttünk, még nem változtatott semmin.
- Mi a baj cica? - jött oda mellém egy kissé részeg, de azért helyes srác. Úgy gondoltam most erre van szükségem. Ő talán segít Harryt kitörölni az emlékeimből. Nem válaszoltam semmit, csak karjaimat nyaka köré fontam és szenvedélyesen megcsókoltam. Ahogy nyelvünk találkozott, rájöttem, hogy a srácot megpróbálom Harryhez hasonlítani és ha őszinte akarok lenne, akkor messze elmarad mögötte. Ebben a pillanatban egy erős rántást éreztem a derekamon, mire el kellett válnom a partneremtől. Megfordultam és Harry szikrázó tekintetével találtam szemben magam.
- Mégis mit képzelsz te? Húzz el innen - kiáltott rá arra a srácra akivel az előbb smároltam, de csak most döbbentem rá, hogy még a nevét sem kérdeztem meg.  A srác csüggedten kullogott el, gondolom arra számított, hogy ma estére meg van a szex partnere, de Harry ezt a számítását eléggé keresztbe húzta. Most felém fordult szikrázó tekintettel.
- Miért csinálod ezt velem? - szavai hallatán, felment bennem a pumpa.
- Én miért csinálom? Pont te beszélsz, aki még az előbb a szőke csaj szájában kutatott? Egész héten hívogattalak, de egyszerűen nem voltál hajlandó beszélni velem és... - nem bírtam folytatni, mert Harry ajkai az enyémekre tapadtak. Eleinte próbáltam neki ellen állni, de nekem Harry csókja olyan volt mint a drog. Szükségem volt rá és ez ellen nem tudtam mit tenni. Egyedül Harry volt képes ilyen érzelmeket kiváltani belőlem. Zihálva váltunk el egymás ajkaitól.
- Miért akartál annyira elérni telefonon?
- Azért, mert el akartam mondani, hogy még én is szeretlek. - nyögtem ki nagy nehezen. Harry tekintete elkerekedett, de aztán ajkait mosolyra húzta. Szorosan magához ölelt. Állát a fejem búbjára támasztotta.
- Mostantól senki nem csókolhat meg téged - mondta végül dühös hangom, amiből rögtön tudtam, hogy az előbbi jelenet járt a fejében - Te csak az enyém vagy - megint elhallgatott, majd kicsit habozva folytatta.- Meg tudsz nekem bocsátani? Múltkor nagyon durva voltam veled. Nem akartam fájdalmat okolni neked - felemeltem a fejemet, hogy szemeibe tudjak nézni, majd elmosolyodtam.
- Elismerem, kicsit fájt, de mikor belém hatoltál nagyon élveztem. Ki gondoltam volna? - adtam egy gyengéd csókot ajkaira - Egyébként visszatérve a kérdésedre. Meg tudok bocsátani, mert még mindig szeretlek. Viszont nem bánnám, ha együtt maradunk, hogy eljárnál indulat kezelő terápiára. Rendben? - Harry szélesen elmosolyodott, majd szenvedélyesen ajkaimnak esett. Egyre jobban kezdtünk beindulni. Kezeimet a pólója szegélyére helyeztem, hogy levegyem róla a felsőt, de Harry megfogta a kezemet és elhúzódott tőlem. Kíváncsian pillantottam rá, mire szélesen elmosolyodott.
- Nem akarom, hogy megfázz és azt se, hogy más lásson meztelenül - Harry erre mindig háklis volt. Ő vette el a szüzességem és így úgy gondolta, neki van csak joga meztelenül látnia, ami végül is igaz. Elvégre Harry életem szerelme, rá sem tudok nézni másra, mikor ő velem van és ezt ő is tudja - Gyere - fogta meg a kezemet, majd vissza húzott a szórakozóhelyre. Azt hittem táncolni akar, de egyenesen a kijárathoz vonszolt, ahol a parkoló is van. Miközben végig haladtunk a vonagló táncosok között, megakadt a szemem azon a szőkeségen aki Harryvel falták egymást. Most gyűlölködő tekintettel nézett rám. Zavartan elfordultam. Harry észrevette, hogy az a szőke kígyó minket néz, ezért megállt.
- Ne foglalkozz vele. Csak téged szeretlek és ezt most meg is mutatom neki - ezzel szorosan magához préselt és szenvedélyesen megcsókolt. Kezeit eközben levezette a fenekemre és belé markolt. Nagyot nyögtem Harry ajkaiba, mire elmosolyodott és megindult megint kefelé. Amint kiértünk kinyitotta a kocsit és már be is szálltunk. Harry úgy száguldott mint egy őrült, de közben mosolygott. Miközben az elsuhanó tájt néztem, Hary keze a combomra vándorolt.
- Mit csinálsz? - toltam el a kezét - Azt akarod, hogy balesetünk legyen? - Harry szavaimat hallva szélesen elmosolyodott, majd ebben a pillanatban lekanyarodott egy mellék utcán és leállította a motort. Kíváncsian tekintettem rá.
- Már nem bírom hazáig. Túl messze van - kezeit megint az előbbi helyre helyezte, majd odahajolt hozzám és megcsókolt, de ezúttal gyengéden. Nem sietett, nem nyomta durván a számba, mint ahogy szokta. Gyengéden fedezte fel ajkaimat belülről. Kezeit eközben egyre feljebb vezette, míg el nem ért a bugyimig, ami már tiszta nedves volt. Harry amint megérezte elmosolyodott, de nem mondott semmit. Mielőtt felfoghattam volna, mit csinál elhúzódott, kiszállt a kocsiból, majd alaposan körülnézett. Mikor megbizonyosodott róla, hogy nincs itt senki kinyitotta azt az ajtót, ahol én ültem és megfogta a kezemet és gyengéden kisegített a kocsiból.
- Mit csinálsz Harry? - kérdeztem meg, miközben becsapta a kocsi ajtaját. Nem válaszolt, csak magához húzott, majd megcsókolt. Eközben kezeit levezette a fenekemhez és felhajtotta a mini ruhámat. Mielőtt bármit reagálhattam volna, megfogta a tangám szegélyét és eltávolította a fenekemről. Felültetett a motor háztetőre, majd egy rántással teljesen letávolította róla a falatnyi bugyit.
- Ha jön valaki azonnal hajtsd le a ruhát. Világos? - megvárta míg bólintok, majd ajkaival megközelítette nőiességemet. Eleinte óvatosan kezdett el nyalni, de aztán egyre erősebben kényeztetett és feldugott hozzá egyszerre három ujját. Nem kellett sok és máris az orgazmus határán voltam.
- Harry - nyögtem ki nagy nehezen, mire felnézett és elmosolyodott. Még gyorsabban mozgatta bennem az ujjait és egyre gyorsabban rajtam a nyelvét. Egy hatalmas sikoly kíséretében Harry ujjai közé élveztem. Harry elégedetten hümmögött, majd tisztára nyalt. Nagy lendülettel felültem és Harry öve felé tapogatóztam, de mikor megtaláltam Harry lefogta a kezemet.
- Miért? - kérdeztem csendesen. Eddig mindig szerette ha leszopom és sosem volt ellenvetése. Mind a ketten élveztük. Mi történhetett?
- Mert most én akarlak kényeztetni- suttogta bele füleimbe - El akarom kergetni a múltkori rossz emléket -  tiltakozni akartam, hogy nem volt rossz emlék mert akkor jöttem rá mennyire szeretem, de ekkor egy hatalmas lökés kíséretében belém tolta hatalmas farkát. Harryvel egyszerre nyögtünk fel. Gyorsan kezdett mozogni bennem. egyszerűen szédületes élmény volt. Mindig is imádtam Harryvel szeretkezni. Ő volt a aki elvette a szüzességemet, ő tanított meg mindenre ezért minden gyenge pontját ismertem, ahogyan ő is. Nem kellett sok és egy hatalmas sikoly kíséretében elélveztem. Harry fáradtan dőlt nekem.
- Valamit be kell vallanom - szólalt meg Harry miután rendbe szedtük magunkat és beszálltunk a kocsiba.
- Micsodát? - kérdeztem félve és csak reménykedni tudtam, hogy nem azzal jön elő, hogy lefeküdt valakivel, mert az inkább nem szeretném tudni.
- Nem használtam óvszert, sem most, sem egy héttel ezelőtt - megkönnyebbültem. Nem erre számítottam. Mosolyogva bújtam oda Hary mellkasához.
- Én nem bánnám, ha terhes lennék tőled - mondtam neki óvatosan. Reméltem ezzel nem ijesztem meg. Harry szeme elkerekedett, majd tapogatózni kezdett a kabát zsebében és előhúzott egy szív alakú bársonydobozt.
- Azon az estén szerettem volna oda adni mikor szakítottunk - ezzel kipattintotta a doboz fedelét és egy gyönyörű gyémánt gyűrű nézett vissza rám. Meghatódva néztem Harryre.
- O Harry...
- Hozzám jössz feleségül? - szemeim gödréből előtörtek a könnyek. Zokogva karoltam át Harry nyakát, aki eközben a kezemre húzta azt a gyönyörű szép gyűrűt.
- Igen, hozzád megyek - válaszoltam végül - Nagyon szeretlek.
- Én is szeretlek - csókolt meg gyengéden. - Egyébként nem is volt olyan rossz így lassan - kacsintott rám, majd elindultunk haza felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése