2014. január 8.

Between two fires (Harry) +18

Ez a történet az egyik blogomhoz íródott, ha tetszett, akkor kukkancs be!
Legszívesebben ott a konyhában magamévá tettem volna, de nem tehettem. A fiúk a nappaliban voltak és féltem nem maradnánk csöndben.
- Menjünk fel a szobámba – súgtam oda neki, mire tétova pillantással nézett rám.
- Még nem szakítottam Niallel. Hivatalosan még az ő barátnője vagyok – nyögte végre ki, ami a szívét nyomta, de engem ez most a legkevésbé sem érdekelt. Meg akartam őt kapni, hogy tudjam, tényleg érez valamit irántam.
- Nem baj – kíváncsian leste mit szól, ehhez az egészhez, de csak csendben bólintott. A fiúk épp nagyban nevettek valamin, ezért szerencsére nem hallották, hogy kiosontunk a konyhából. Amint felértünk a szobámba magamhoz öleltem Melissat.
- Most végre az enyém leszel – ezzel szenvedélyesen tapadtam az ajkaira. Nem bírtam tovább. Meg kellett őt kapnom. Amint viszonozta a csókomat melegség áradt szét az egész testemben. Nem gondoltam volna, hogy valaha az életben így fogok érezni egy lány iránt. Kapkodva rángattam le róla a felsőjét. Amint lekerült róla a felső szégyenlősen maga elé kapta a kezét. Édes volt, ahogyan zavartan állt előttem egyik lábáról a másikra.  Mindenfelé tekintett, csak a szemembe, nem mert nézni. Gondolom félt a véleményemtől. Teljesen úgy nézett ki mintha még nem lett volna férfival, de ez teljességgel lehetetlen. – Gyönyörű vagy – próbáltam megnyugtatni, majd ismét magamhoz húztam és szenvedélyesen megcsókoltam. Éreztem, ahogyan felenged és most már magabiztosabban ölelte át a nyakamat. Miközben csókolóztunk a kezem, hátulra vándorolt a melltartó kapcsához. egy kicsit bíbelődtem vele, de aztán szép lassan lehúztam róla. Gyönyörködve néztem gömbölyű melleit. Lehajoltam és számba vettem rózsaszín mellbimbóját. Melissa sóhaját hallva mámoros érzés kerített hatalmába. Jó volt érezni, ahogyan a kezeimbe remeg és sóhajtozik. Miután meguntam a játszadozást a melleivel ajkaimat lejjebb vittem a köldökéhez. Hirtelen felálltam, megfogtam Melissa kezét és az ágyamhoz vezettem.
- Itt kényelmesebb lesz – döntöttem le az ágyra, majd fölé másztam és szenvedélyesen megcsókoltam, amit ő készségesen viszonzott. Ajkaimat ismét levezettem köldökéhez, majd egy cuppanós puszit nyomtam rá és tovább haladtam. Nadrágja szélénél megálltam és bizonytalanul néztem fel rá.
- Biztosan akarod? Most még meg tudok állni, de később már nem biztos, hogy le fogsz tudni állítani. Szóval most szólj, ha mégsem akarod. – szélesen elvigyorodott, megfogta a kezemet és a farmerja gombjához vezette.
- Semmit sem akartam még ennél jobban – nézett mélyen a szemembe. Szavai hallatán elvigyorodtam, majd most már teljes magabiztossággal lehúztam a cipzárt és kigomboltam a gombot. Lassan lehúztam róla a nadrágot. Nem tudtam betelni a látványával. Annyira szép volt, ahogyan ott feküdt előttem egy szél bugyimat és csábosan mosolygott le rám. Megnyaltam ajkaimat, majd odahajoltam bugyija széléhez, fogaim közé fogtam és lassan lehúztam. Éreztem, ahogyan megremeg alattam miközben megszabadítottam utolsó ruhadarabjától is.
Megfogtam mindkét lábát, majd szélesre tártam magam előtt. Ismét megnyaltam az ajkamat. Ilyen csodálatos látványban még nem volt részem, pedig nem lehet azt mondani, hogy szerzetesi életet éltem. Egyszerűen csak még nem szeretkeztem olyan lánnyal, aki iránt éreztem is valamit és most, hogy ez bekövetkezik, valahogyan másnak érzem ezt az egészet. Sokkal, de sokkal jobbnak. nyelvemet végig húztam a combján, közelítve nőiessége felé. Ahogyan közeledtem láttam, ahogyan egyre nedvesebb lesz, amitől örömmámor kerített hatalmába. Miattam ilyen nedves és nem Nialltől. Csak engem szeret. Nekem adja oda magát. Ajkaim végre célba értek, mire Melissa egy hangosat nyögött. Rögtön gyorsan kezdtem nyalni. Szívtam a csiklóját, majd feldugtam neki rögtön két ujjamat. Éreztem mennyire szűk, ami miatt egy kicsit aggódtam. Nekem elég nagy az erekcióm és hát eléggé kétséges, hogy be fog férni, de megpróbálom a lehető legnedvesebbé tenni és akkor reményeim szerint nem lesz gond.
- Harry – nyögdécselte Melissa, miközben még nagyobb erőbedobással tovább nyaltam és ujjaztam. Már nem is kellett sok és sikítva élvezett el. Reméltem, hogy lent nem hallják. Nem akarom, hogy esetleg szégyenkezzen vagy kellemetlenül érezze magát, azért, mert megcsalta Niallt. Még akkor sem, ha én ennek kifejezetten örülök. Felmásztam hozzá és adtam neki még egy szenvedélyes csókot.
- Te még teljesen fel vagy öltözve – suttogta a nyakamba szégyenlősen. Milyen fura, hogy még mindig szégyenlősködik, pedig éppen az előbb élvezett el a nyelvemtől és az ujjaimtól.
- Vetkőztess le – adtam egy puszit a homlokára, mire felült és nekiállt levenni a pólómat. Láttam rajta, hogy meg kell erőltetnie magát, hogy oda hajoljon a nadrágomhoz és le tudja húzni a cipzárt. Éreztem, ahogyan remeg a keze.
- Nem muszáj, ha nem akarod – mondtam végül, mert nem szerettem volna, ha kényszerből teszi ezt. Azt szerettem volna, ha élvezi is mit csinál, de eddig nem úgy fest.
- De akarom – nézett fel rám szégyenlős mosollyal – Kicsit ideges vagyok – vallotta be végül. Értetlenkedve húztam fel a szemöldökömet.
- Miért?
- Én még sosem csináltam ilyet. – szemei lesütötte. Mintha szégyellte volna, és nem mer emiatt a szemembe nézni. Micsoda marhaság.
- Szűz vagy? – kérdésemre azonnal megmerevedett, de muszáj volt megkérdeznem. Egyszerűen tudnom kellett mire számíthatok.
- Igen – könnyek szöktem a szemébe. fel akart állni, de megfogtam a karját és visszahúztam az eredeti pozitúrába.
- Megmutatom, mit kell csinálnod – mondtam széles mosollyal, mire felcsillant a szeme. A jelek szerint nagyon megkönnyebbült. Megfogtam a kezét és levezettem a sliccemhez. Lehúztam a cipzárt és kigomboltam a gombot. Majd gyorsan lehúztam magamról, hogy ne kelljen neki sokáig bíbelődnie vele. A bokszeremtől is gyorsan megszabadultam. Melissa elkerekedett szemmel nézett hatalmas férfiasságomra, de nem hagytam neki időt a bámészkodásra. Újra megfogtam a kezét és rátettem a férfiasságomra. – Kicsit szorítsd meg a kezeddel és húzogasd fel és le – ahogyan elkezdte mozgatni férfiasságát rögtön egy hatalmas nyögés szakadt ki ajkaim közül. Olyan érzésem volt, mintha egy profi csinálná és nem egy nő, akit éppen most tanítok, miként kell egy férfiassággal bánni. Ez egy kicsit vicces, de még véletlenül sem nevetek, mert nem akarom Melissat megszégyeníteni. – Most kapd be – Melissa tekintetét látva rögtön hozzá tettem – Csak ha akarod, nem muszáj – Melissa egy ideig tanulmányozta az arcomat, majd lehajolt és bekaptam férfiasságomnak legalább a felét. Azt hittem ott rögtön kipurcanok. Olyan édes volt a szája. Mikor éreztem, hogy már közel vagyok felhúztam magamhoz. Melissa kíváncsian nézett rám, nem értette miért húztam fel mielőtt még elélveztem volna.
- Nem akarok a szádba élvezni – igazság szerint nem szerettem volna, ha az első alkalommal emiatt eltántorodik. Nem minden lány szereti, ha a szájába élveznek. Mielőtt bármit is mondhatott volna megcsókoltam és fordultam vele egyet. Így megint én voltam felül. Bemásztam lábai közé és kérdőn néztem rá.
- Felkészültél?
- Igen – nyögte ki, majd egy erőteljes lökéssel már bennem is volt. Melissa először összerezzent a hirtelen fájdalomtól. Még a szeméből is kicsordult egy könnycsepp.
- Sajnálom – lihegtem – Mindjárt jobb lesz – és szerencsére Melissa percek múlva már az örömtől sóhajtozott. Nem kellett sok ahhoz, hogy a csúcs közelében legyen.
- Harry – nyögte ki nagy nehezen. – Mindjárt – akarta tudtomra adni, hogy másodpercek múlva el fog élvezni.
- Én is – súgtam ajkaiba miközben gyorsítottam a tempón. Melissa egy hatalmas sikoly kíséretében élvezett el és nem sokkal később én is követtem.
- Tudod, nem gondoltam volna, hogy én leszek az első – szólaltam meg végre nagy sokára.
- Olyannak tartogattam, akivel biztosan nem fogom megbánni – ült fel az ágyban.
- Velem nem fogod? – kérdeztem huncut tekintettel.
- Nem – mosolyogva hajolt le hozzám, hogy adjon egy csókot – De most már vissza kell mennem a fiúkhoz. Biztosan keresnek már. Még ki kell találnom, hogyan magyarázom ki az eltűnésem – beleegyezően bólintottam. Még egyszer magamhoz húztam és megcsókoltam.
- Miután hazaértél felhívsz?
- Persze – adott még egy csókot, majd elhagyta a szobát. Már alig vártam, hogy megint együtt legyek vele. Már most nagyon hiányzott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése