2014. január 19.

Korrepetálás (Liam és Zayn) +18 2.rész

Egy hét telt el azóta, hogy Liammel és Zaynnel kettesben maradtam a teremben és elég intim helyzetbe kerültünk. Azóta Zayn szinte rám sem pillant, míg Liam pont az ellenkezője. Egyfolytában üzeneteket küldözget és áthív magához, órán kacsingat rám, amit persze Zayn is észrevett és rögtön undorodva elfordult. Biztosan azt hitte, hogy együtt vagyok Liammel, de persze ez nem így volt. Ahányszor hívott magához mindig kikosaraztam, mert én azt szerettem volna, ha Zayn hív, de úgy látszik ő erről nagyon is lemondott, mert tegnap egy szőkével láttam csókolózni. Nem is értem miért fájt ez nekem annyira. Liam nem érdekel annyira, mint Zayn. Jobban örültem volna neki, ha ő kutat annak a szőkének a szájában. Elhatároztam, hogy órák után beszélek vele, akármilyen elutasító lesz velem. Szerencsére aznap Liam nem jött suliba, így megmenekültem az állandó udvarlásától. Órák után azonnal Zayn elé álltam, pedig még ki se ment mindenki a teremből, de nem szerettem volna, ha megint elviharzik és magamra hagy.
- Mi bajod van Zayn? – kérdeztem meg végül mire egy jeges tekintetet kaptam válaszul. Könnyek szöktek a szememben, de nem foglalkozott vele. Inkább elment mellettem és úgy csinált mintha nem is lennék ott. nem bírtam tovább visszatartani és most már patakokban folyt le az arcomon a könny. – nem érdekel Liam. Csak te érdekelsz – üvöltöttem teli torokból. szerencsére már mindenki kiment, így le lerogytam az egyik padra és zokogásba kezdtem. Hogy lehet velem ilyen hideg? Azok után, ami egy hete történt. Ez inkább meg kellene beszélnünk és nem kerülni a témát. Mivel arcomat a kezembe temettem, így nem láttam, hogy valaki leguggolt mellém. Most állam alá nyúlt és felemelte könnyáztatta arcomat.
- Nem szeretem látni, ahogyan sírsz – mondta Zayn, majd magához ölelt és megvárta, míg kisírom magam, csak aztán szólalt meg. – Tényleg én érdekkelek? Mi van Liammel? Együtt vagytok nem? – záporozta rám kérdéseit. Tőlem csak egy fejrázás sikerült, de láttam, hogy neki ez nem elég meggyőző így összeszedtem magam és válaszoltam.
- Nem érdekel Liam. Azóta mindig hívogat, de én elutasítottam, mert azt akartam, hogy te hívjál, de aztán láttalak azzal a szőkével és azt hittem majd megszakad a szívem – hüppögve meséltem el neki mindent, hogy mi történt az elmúlt hetekben, mire elmosolyodott és gyengéden megcsókolt.
- Engem is csak te érdekelsz. Azzal a lánnyal csak felejteni akartalak – egy ideig csendben öleltük egymást, majd rám emelte gyönyörű tekintetét és mélyen belenézett szemeimbe – Tényleg olyan durva voltam a múltkor? – bólintásomat látva elkomorodott – nem akartam. Egyszerűen, amikor megláttam, hogy Liamhez hajolsz, hogy leszopd elvesztettem az eszemet. Meg akartalak büntetni, mert csak azt akartam, hogy velem csináld ezt. Legszívesebben Liamet kidobtam volna az ablakon. ha másért nem is, azért mert meztelenül látott. – elmosolyodtam szavai hallatán. ezek szerint érez valamit irántam, mert, ahogy szavaiból kivettem, nagyon féltékeny volt. ebben a pillanatban felállított, letörölte könnyeimet és gyengéden megcsókolt.
- Mi lenne, ha kárpótolnálak a múltkoriért? – meg se várta válaszom szenvedélyesen megcsókolt, amit én készségesen viszonoztam. Zayn ezt bátorításnak vette és felültetett az egyik padra. Mivel szoknya volt rajtam, ezért könnyű dolga volt. Lefektetett a padra, felhajtotta szoknyámat, majd egy rántással eltávolította a bugyimat. Mikor megéreztem magamban ujjait egy hatalmasat nyögtem. Majd nem sokkal később nyelvét csiklómra nyomta és erőteljesen szívni kezdte. Hamarabb eljutottam a csúcs közeli állapotba, mint eddig bármikor, ezért jeleztem Zanynek.
- Zayn – nyögtem. Azt hittem megint abba hagyja, mint a múltkor, de nem. Kétszer gyorsabban kezdte húzogatni bennem az ujjait és a nyelve csapásai is gyorsabbak lettek. Egy hatalmas sikollyal jutottam el a csúcsra. Zayn tisztára nyalt, majd előbukkant lábaim közül és elégedetten mosolygott rám. Felültem és szenvedélyesen megcsókoltam. Felálltam és épp le akartam guggolni, mikor megállított.
- Először vetkőzz le – ezzel leült az egyik székre és várta, hogy megmozduljak. boldogan teljesítettem kérését. Lassan elkezdtem kigombolni a blúzomat, majd ahogy egyre jobban láthatóvá váltak melleim és a bőröm elkezdtem simogatni magam. Zayn egy hatalmasat nyögött, majd kezét farkára tette és nadrágon keresztül dörzsölte. Elégedetten elmosolyodtam. Nem szórakoztam tovább. lekaptam a felsőmet, majd a melltartómat. Szoknyámat letoltam, így már teljesen meztelenül álltam előtte. Odaléptem hozzá, levettem a felsőjét és leguggoltam. Kigomboltam és lehúztam a sliccét. Másodpercek múlva már rajta sem volt semmi. lehajoltam és bekaptam férfiasságát. Amennyit csak tudtam bevettem a számba, majd erősen szívni kezdtem neki. Nyelvemmel megnyaltam a csúcsot, majd megint bekaptam. Zayn tetteimet érezve, hatalmasokat nyögött. Éreztem, hogy már nem kell sok neki, ezért gyorsítottam. Zayn egy hatalmas nyögés kíséretében beleélvezett a számba. Még egy kicsit nyalogattam a végét, ennek hatására pedig megint megkeményedett. Zayn mosolyogva húzott föl magához.
- Nagyon jó voltál – csókolt meg gyengéden, majd lovagló ülésben helyezett el magán és belém hatolt. Az egyesülés, megint fáj, mint a múltkor és ezt Zayn is észrevette.
- Mi a baj? Liamnél nem fáj – mondta kicsit elkeseredetten. Épp ki akart húzódni belőlem, de én nem engedtem.
- Maradj. – kértem halkan mire megdermed. – Nálad azért fáj, mert sokkal nagyobb van neked. Hozzá kell szoknom. Utána minden rendben lesz – Zayn megkönnyebbülten sóhajtott. Várt egy kicsit, majd rám nézett mire bólintottam és elkezdtünk mozogni. Most már sokkal jobb érzés volt, sőt felemelő. egy ideig én ugráltam, de kezdtem fáradni és ez által lelassultam, ezért Zayn megfogta a csípőmet és felemelt. Lefektetett egy padra és úgy tolt tovább. percek múlva egy hatalmas sikoly kíséretében elélveztem.
- Szeretlek – suttogtam Zayn fülébe mikor már kezdett csillapodni a szenvedélyünk. Zayn rám emelte gyönyörű tekintetét és elmosolyodott.

- Én is szeretlek, és nem engedem, hogy ezen túl mással lefeküdj – megint megcsókolt, majd megkeményedett hangon, így válaszolt – Szóval jobb lesz ha Liam elfejeli az a délutánt vagy kénytelen leszek átrendezni az arcát – amint felfogtam mit mondott elkezdtem nevetni. Igen, most már biztos, hogy féltékeny. Összeszedtük a ruháinkat, felöltöztünk, majd kézen fogva elhagytuk a tantermet. Másnap Liam irigykedve nézte összekulcsolt kezünket, de elfogadta a döntésemet és belenyugodott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése