2014. január 19.

Korrepetálás (Liam és Zayn) + 18 1.rész

Az osztályunkba két irtó helyes pasi jött nem is olyan rég és az osztályfőnökünk engem kért meg, hogy korrepetáljam őket, mert eléggé le vannak maradva. Kicsit félénken, de beleegyeztem mire mind a kettőjüktől kaptam egy szívdöglesztő mosolyt. Félve, de izgatottan vártam az órák végét. Kíváncsi voltam milyenek a srácok. eddig egy szót sem szóltam hozzájuk, de ők sem hozzám. Vajon a korrepetáláson is ilyen csöndesek lesznek?

Hamarabb eltelt az a nyolc óra, mint ahogyan számítottam rá. Amint kicsöngettek a fiúk rögtön oda jöttek mellém és érdeklődve figyeltek, de még véletlenül sem szólaltak volna meg.
- Szerintem várjuk meg, míg mindenki kimegy, és itt tanuljunk – javaslatomra, csak két bólintás volt a válasz, majd leültek a mellettem lévő padba. Kínos csöndben vártuk, hogy végre kiürüljön a terem. Amint ez megtörtént, felálltam, hogy becsukjam az ajtót, de amint megfordultam Zaynbe ütköztem.
- Bocsi – kezdtem el mentegetőzni, de mielőtt még elléphettem volna mellőle elkapta a derekamat és szenvedélyesen megcsókolt. Annyira meglepődtem, de viszonoztam. Mindenre számítottam, de erre nem. Nagyon jól csókolt. Kezeit levezette fenekemre és erőteljesen belemarkolt, aminek hatására felnyögtem.
- Várj már Zayn – szólalt meg a háta mögött Liam – hagyj nekem is valamit – Zayn mosolyogva felé fordult.
- Bocsi, nem bírtam már magammal – ezzel felé lökött. Ha Liam nem kap el, talán még el is esek. Mielőtt bármit reagálhattam volna ő is megcsókolt. Kezeimmel átkaroltam a nyakát, így még közelebb húztam magamhoz, ami mosolygásra késztette. Egy hatalmas kéz hátulról megfogta a kezemet. Rögtön tudtam, hogy Zayn az.
- Akkor most ki is sajátítja ki? – kérdezte viccelődve, miközben Liam még szenvedélyesebben csókolt. Zayn eközben előre vezette kezeit és kigombolta a farmeromat. Nem vesződött azzal, hogy le is vegye rólam, egyenesen belenyúlt a bugyimba. – Hmm..de nedves valaki. Ezt már szeretem – sóhajtotta a fülembe miközben ujjait felnyomta bennem, mire megint egy hatalmasat nyögtem. Liam elszakította ajkait az enyémektől, majd barátjára kacsintott.
- Látom, nagyon lukra hajtasz. Legyen – fordított felé. -  Én egy darabig csak nézem, majd a végén beszállok – Zayn csak erre az ösztönzésre várt. Rögtön felkapott és az egyik pad szélére ültetett. nem várta meg, míg leveszem a pólóját, lekapta magától. Ámulva néztem tökéletes felsőtestét, amit észrevett és szívdöglesztően rám mosolygott. Lerántotta magáról a nadrágot és az alsó gatyát. Mielőtt jobban megnézhettem volna férfiasságát, elém lépett és elkezdte lehúzni rólam a farmert. Nem sokat szórakozott. Már csak egy bugyiban ültem előtte. Elégedetten hátra lépett és úgy járatta rajtam végig a tekintetét. Liam mellettem ült a padon, aki szintén elégedetten méricskélt. Tekintetük láttál elpirultam. El akartam takarni magam, de Liam és Zayn egyszerre mozdultak és nem engedték, hogy kezeimet magam elé emeljem.
- Nem engedem, hogy eltakard magad – kacsintott rám Zayn, majd lehajolt és mellbimbómat szájába vette és erősen megszívta. Liam a másik melleimet kényeztette, miközben mind a kettőjük levezették a bugyim szegélyéhez a kezüket. Egyszerre rántottak egyet, így egy pillanat alatt az is a földön volt. Zayn elégedetten elmosolyodott.
- Gyönyörű vagy – nyalta végig ajkait, amitől én még jobban beindultam. Végre közelebb lépett hozzám, majd felemelte a kezét és nagyon lassan a nyakamtól kezdve lefele simogatni kezdte meztelen bőrömet. A várakozástól, majd az eszemet vesztettem, de ekkor végre odaért a puncimhoz. Zayn egy ideig körözött bejáratom körül, majd felnyomta egy ujját. Erőteljesen kezdett ujjazni, amitől hatalmasakat nyögtem. Szemem sarkából láttam, ahogyan Liam levetkőzik és magát elégíti ki, ezért oda nyúltam és megfogtam hatalmas farkát. Liam elégedetten nyögött, miközben Zayn még egy ujját belém nyomott és ujjult erővel mozgatta bennem mind két ujját. Már majdnem a csúcson voltam, mikor Zayn kihúzta ujjait és hátrébb lépett, onnan csodáltam még mindig nedves puncimat. Csalódottan nyögtem egyet, de nem bírtam megszólalni, mert Liam megcsókolt, megfogta a tarkómnál a hajamat és lehúzta hatalmas farkához. Rögtön tudtam mit akar. nem szórakoztam sokáig rögtön bevettem a számba amennyit csak tudtam. Öklendeztem, de nem érdekelt, mert hallottam ahogyan Liam sóhajtozik és ez felemelő érzéssel töltött el. Zayn eközben odalépett mellém és elkezdte simogatni a hajam addig, míg szopom Liamet. Furcsálltam, hogy nem csinál semmit. Liam egy rándulással a számba élvezett, amit én készségesen lenyeltem.
- Ügyes voltál – csókolt meg Liam gyengéden, majd mielőtt még kifújhattam volna magam, Zayn lerántotta a padról és a földre térdeltetett. Azonnal számba vettem és gyors tempóban szoptam, de Zayn belemarkolt a hajamba és durván megrántotta, így lassítottam. A fájdalomtól könnyek szöktem a szemembe, de nem foglalkozott velem. Egész farkát belenyomta a számba, úgy hogy már nem kaptam levegőt, majd így tartotta egy ideig. Már fuldokoltam mire kintebb húzta a farkét, de akkor megint lökött egyet.
- Legyél már gyengédebb Zayn. Nem látod, hogy fáj neki? – Zayn erre rögtön elengedte a hajamat, mire megkönnyebbülten vettem egy mély levegőt. Összehúzott szemmel nézett rám, majd a karomnál fogva felrántott a földről és a padra fektetett. Nem értettem miért ilyen durva, hiszen eddig olyan gyengéd volt. Mi baja lehet? Ekkor egy erőteljes lökéssel már bennem is volt, amitől egy hatalmasat kiáltottam fájdalmamban. Egy könnycsepp gördült végig az arcomon, mire Liam odalépett mellém, ellökte Zayn és ő hajolt fölém. Ő már kicsit gyengédebben tolta belém férfiasságát, amitől megkönnyebbülten sóhajtottam. Zayn dühös szemmel kísérte végig a történteket. Már nem kellett sok a csúcsig, ezért figyelmeztettem Liamet.
- Mindjárt…- nyögtem ki nagy nehezen, mire szélesen elvigyorodott és gyengéden megcsókolt. Amint felértem a csúcsra egy hatalmasat kiáltottam és Liam farka köré élveztem.
- Jó voltál – csókolt meg gyengéden mielőtt leszállt rólam. Félve néztem Zaynre, de szerencsére megrázta a fejét és elfordult. Lia gyorsan magára kapkodta a ruháit, majd még egyszer megcsókolt és elköszönt.
- Nekem mennem kell, de majd megismételhetnénk valamikor és a korrepetálást is behozhatnánk – kacsintott, majd már kint is volt a teremből. Egyedül maradtam Zaynnel még mindig meztelenül.
- Nyugi, nem foglak megkefélni – szavai hallatán éles kés fordult meg a szívemben. úgy beszélt velem mit egy utolsó szajhával – látom, hogy Liam tetszik, szóval nem foglak megerőszakolni – értetlenkedve néztem rá.
- Miről beszélsz? – kérdeztem, mert nem értettem, hogy jött ez ide. Zayn már teljesen fel volt öltözve, míg én még mindig meztelenül feküdtem a padon.

- Mindig neki szentelted a figyelmedet. én is el akartam menni a szádba, de te megjátszottad, hogy fáj, így el kellett engedjelek. Ugyanez történt mikor beléd hatoltam. Kicsit se volt átlátszó, hogy azt akarod csak Liammel legyen egy kis afférod. Pedig nekem nagyon tetszel és reménykedtem benne, hogy lehet közöttünk valami, de úgy látszik tévedtem. – ezzel kirohant a teremből, miközben én döbbentem pislogtam utána. Meg akartam neki mondani, hogy nekem is nagyon tetszik, de arra már nem hagyott elég időt. Elkönyvelte magában, hogy nekem Liam jobban tetszik. Pedig ez egyáltalán nem így van. majd holnap beszélek vele a suliban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése