2014. január 17.

Családi vacsora ( Niall és Louis) +18

Anyám évek óta minden hálaadáskor összehívta az egész családot, plusz még a szomszédokat. Mindig úgy vélte, hogy illően kell ünnepelni a hálaadást, így nekem sem engedtek kibúvót, pedig legszívesebben jó messzire elkerültem volna. Főleg mivel így jön Niall és Louis, akik irtó helyesek. Louis a jobboldali szomszédom, míg Niall a baloldali, így minden nap találkozom velük és minden nap be kell látnom, semmi esélyem egyiküknél sem.

Este fél nyolckor már mindenki megérkezett így végre asztalhoz tudtunk ülni, hogy neki lássunk elfogyasztani a pulykát, amit anyám sütött. Szerencsétlenségemre én Niall és Louis közé kerültem, így egész este alatt kínlódtam, hogy egyiket se nézzem túl sokáig. Már majdnem végeztem, mikor megéreztem a jobb oldali combomon egy kezet. Kíváncsian nézetem Niall-re, de ebben a pillanatban a bal oldali combomra is egy kéz nehezedett. Fejemet Louis felé kaptam, aki kajánul vigyorgott. Mivel szoknya volt rajtam, így csupasz bőrömön érezhettem a kezüket. Próbáltam folytatni az evést, de ekkor megmozdították mindketten a kezüket és felvezették egészen a bugyimig, majd ott megálltak, mikor észrevették, hogy mind a ketten kutakodnak. Egymásra néztek és elmosolyodtak, miközben belenyúltak a bugyimba. Ijedtemben ugrottam egyet, de szerencsére az asztalnál (Louis-on és Niall-en kívül) senki nem vette észre. Rácsaptam mindkettőjük kezére, de hatástalan volt. Még jobban elvigyorodtak, majd Niall belém vezette egy ujját, majd közvetlenül utána Louis is. Amint megéreztem magamban ujjaikat, felnyögtem, mire pár fej felém fordult.
- Jól vagy kicsim? – kérdezte anya aggódva. megköszörültem a torkomat, majd mosolyt kényszerítettem az arcomra és úgy válaszoltam.
- Egy kicsit szédülök. Felmegyek a szobámba – ahogy ezt kimondtam felálltam, így a fiúk kénytelenek voltak kihúzni a kezüket. gyorsan felmenekültem a szobámba és ledőltem az ágyamra. Ez nem velem történt meg. Alig néhány méterre anyáéktól, megujjaztak. Ilyen egyszerűen nincs. Ebben a pillanatban nyílt a szobám ajtaja, mire felkaptam a fejem. Niall és Louis lépett be.
- Nem volt szép, hogy elmenekültél. Még csak most kezdtünk belemelegedni – éreztem, ahogyan egyre jobban vörösödöm Niall szavai hallatán.
- Mit akartok tőlem? – nyögtem ki nagy nehezen miközben ők kényelmesen elhelyezkedtek az ágyamon.
- Szerinted? – húzta fel Louis szexin a szemöldökét. Mielőtt válaszolhattam volna Megfogta mindkét lábamat és az ölébe húzott. Mivel én még mindig feküdtem ezért keresztben voltam az ölükben. – Élvezni fogod. ne aggódj – hajolt fölém Louis. Ajkait keményen ajkaimra nyomta, amit szenvedélyesen viszonoztam. Azóta vártam erre a pillanatra, hogy beköltöztek a szomszédba. Karjaimat nyaka köré fontam és még lentebb húztam magamhoz. Louis zihálva vált el ajkaimtól. – Hú, de tüzes a kicsike. Niall azt hiszem remek napunk lesz – megint fülig pirultam. Louis megfogta kezemet és felhúzott. Így most már az ölükben ültem. Niall azonnal ajkaimra tapadt, amit megint készségesen viszonoztam. Lovagló ülésben az ölébe húzott, miközben Louis a hátam mögé térdelt. kezeit levezette a pólómhoz, majd egy rántással eltávolította. Niall elégedetten méricskélte melltartóba bújtatott melleimet. Louis előre nyúlt és elégedetten markolászni kezdte őket miközben Niall hátra nyúlt és kikapcsolta, majd azt is a földre dobta a felsőm mellé.
- Gyönyörű – nyögte Niall, miközben ajkát mellbimbómhoz nyomta. Louis eközben úgy fordított, hogy a másik mellem vele szembe legyen, így ő is rá tudott tapadni. Szinte egyszerre kezdték el szívni, mire egy hatalmas nyögés csikartak ki belőlem. Iszonyúan élveztem minden tettüket. Legszívesebben egész nap itt maradtam volna. Niall hanyatt döntött és felém mászott. Lassan elkezdte csókolgatni a nyakamat, majd egyre lejjebb haladt egészen a szoknyám derekáig. Azt egy rántással eltávolította rólam, majd rögtön bevetette magát. Feldugta egyszerre három ujját, közben pedig a csiklómat kényeztette. Hangos nyögésekkel jeleztem, hogy nagyon tetszik, az, amit csinál.
Louis eközben teljesen levetkőzött és mellém térdelt. Megértettem, hogy mit akar, ezért azonnal számba vettem hatalmas férfiasságát. Louis hangosan felnyögött, mikor megérezte nyelvemet hosszúságán. Egy idő után már kézzel folytattam, mert Niall kényeztetése következtében olyan sűrűn nyögtem, hogy már nem bírtam szájjal. Már majdnem a csúcson voltam mikor Niall elvette onnan a kezét és a nyelvét. Csalódottan nyögtem egyet.
- Miért? – kérdeztem elhalóan, mire Niall elmosolyodott és helyet cserélt Louisal. Niall gyorsan levetkőzött, majd számba nyomta férfiasságát. Louis eközben néhányszor végig simított a puncimon, majd egy hatalmas lökéssel már bennem is volt. Rányögtem Niall farkára, mire Louis elvigyorodott és eszeveszett tempóban lökni kezdett. Mivel a nyögéseim egyre sűrűbbek lettek, így most már Niallt kézzel kényeztettem. Ebben a pillanatban Louis megállt, mire kíváncsian emeltem rá a tekintetemet. Nem akartam, hogy megálljon. El akartam végre élvezni, de úgy látszik Louis még nem ezt tervezte.
- Nyugi bébi – mosolyodott el mikor meglátta kétségbeesett tekintetemet. Fordított a helyzetünkön így én voltam felül. Azt hittem azt akarja, hogy lovagoljak rajta, de mikor elkezdtem mozogni megállított. Lehúzott magához, majd gyengéden megcsókolt. Miközben nyelveink párbajt vívtak egymással, kezei fenekemhez vándoroltak, majd belemarkolt és széthúzta. Csak ekkor fogtam fel mit is akarnak voltaképpen csinálni. még senki sem hatol belém hátulról, ezért megrémültem. Fel akartam állni, de Louis erősen tartott és Niall is visszanyomott Louis mellkasára. Ekkor egy hideg valamit éreztem a hátsó bejáratomnál.
- Használunk síkosítót. Nem kell emiatt aggódnod – suttogta bele Niall a fülembe. Megadóan bólintottam, majd fejemet Louis mellkasára hajtottam és vártam, hogy mi lesz Niall következő lépése. Mikor egy erőteljes lökéssel belém tolta férfiasságát egy hatalmasat sikítottam, de ezúttal nem az élvezettől. Arcomon könnyek folytak végig, amit Louis csókkal törölt le.
- mindjárt jobb lesz kicsim – ezzel mind a ketten elkezdtek bennem mozogni. Eleinte fáj ahol Niall behatolt, de aztán egyre jobban élvezni kezdtem. Mind a hárman nagyokat nyögtünk.
- Mindjárt..- nyögtem ki nagy nehezen.
- Kiállasd a nevünket, ha elélvezel – nyögte Louis aki, szintén az orgazmus közelében járt.
- Louis, Niall – kiáltottam, mikor elélveztem. Közvetlenül utána mind a két fiú belém élvezett. Ezután mind a hárman ernyedten feküdtünk.
- Nagyon jó voltál – csókolt meg gyengéden Louis miután lefeküdtünk az ágyra és én kettőjük közé ékelődtem.

- Megismételhetnénk máskor is – simogatta meg az arcomat Niall. miután beleegyezően bólintottam mind a hárman elaludtunk. Reggel Niall és Louis nagyon kellemes ébresztést talált ki. mondanom sem kell, ezután elég gyakran mentünk át egymáshoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése