2014. január 3.

Viszontlátás (Harry) + 18



- Kicsim. Gyere már – kiáltott fel anyám az emeletre már vagy ötödszörre. – El fogunk késni.
- Megyek már – kiáltottam vissza miközben lecsuktam a bőröndömet. Éppen a nagyiékhoz készülünk, akik Londonba laknak. Megpróbáltam megfűzni anyuékat had maradjak itthon, de semmi esélyem nem volt. Egyszerűen hajthatatlanok. Túl fiatalnak tartanak ahhoz, hogy egyedül itthon ücsörögjek, pedig sokkal jobb lenne, mint elmenni Londonba, mert így fenn áll az a veszély, hogy esetleg összefutok Harryvel. Ezt pedig semmiképpen sem szeretném. Főleg azért, mert még mindig érzek valamit iránta, míg ő már az óta már rengeteg lánnyal volt. Nagy nehezen lehúztam a bőröndömet, majd mosolyt kényszerítettem az arcomra és anya felé fordultam.
- Mehetünk.

Hamarabb odaértünk, mint szerettem volna. Próbáltam nem a szomszéd házra nézni miközben kiszálltunk az autóból és befele indultunk. Ugyanis, ha még nem mondtam volna, Harry a szomszédban lakik.
- Sziasztok – szalad ki az ajtón a nagymamám. – Végre ideértetek. Hívtam vendégeket is – folytatta mielőtt még bármit is mondhattunk volna, de az utolsó mondatára megdermedtem. Istenem add, hogy ne Harry-ék legyenek azok.
- Kiket?
- Majd meglátod – mosolygott rám kedvesen. Nagyot sóhajtottam, majd beléptem a házba és egyenesen Harrybe ütköztem.
- Bocsi – kezdtem el szabadkozni. Annyira elmerültem a tekintetében, hogy észre sem vettem mikor anyuék is bejöttek utánunk.
- Szia, Harry – köszönt boldogan. zavartan lesütöttem a szememet. Nem akartam, hogy észrevegyék, még mindig érzek valamit iránta, elvégre eddig mindenkinek azt mondta Harry teljesen közömbös már a számomra és szerencsére mindenki el is hitte. Viszont így az volt a gond, hogy nyíltan beszéltek előttem Harry nőügyeiről, de ennek ellenére anyámék még mindig kedvelik.
- Most, hogy már mindenki itt van, üljünk le vacsorázni – nyomott beljebb minket a nappaliba a nagymamám, aminek hatására persze teljesen nekinyomódtam Harrynek.
- Én kimegyek a mosdóba – mondtam, majd amilyen gyorsan tudtam elhagytam a nappali területét és Harry vizslató tekintetét. Könnyek szöktek a szemembe. Miért nem tudod elfelejteni? Amint beértem a mosdóba, magamra csuktam az ajtót. Itt már nem bírtam tovább visszafogni magamat. hangos zokogásba kezdtem. Ekkor kopogtattak az ajtón.
- Ki az? – kiáltottam ki elcsukló hangon.
- Harry vagyok – amint kimondta megdermedtem. Mit akar még tőlem? Mielőtt bármit is reagálhattam volna benyomta az ajtót és mosolyogva belépett, de amint meglátta könnyes szememet elkomorult.
- Mi a baj? – tagadóan megráztam a fejemet, ezzel is jelezve, nem kívánom megosztani vele az érzéseimet. Hátat fordítottam neki és nagyon reménykedtem, hogy érte a szóból és elmegy, de tévedtem. Hátulról átölte a derekamat és magához húzott. Egyből éreztem keményedő férfiasságát. Megborzongtam a vágytól.
- Hiányoztál – suttogta a fülembe miközben elkezdte csókolgatni a nyakamat. Az egyik kezével feltűrte a pólómat egészen addig, míg ki nem látszódott a melltartóm, a másikkal pedig belenyúlt a nadrágomba, majd utána a bugyimba.
- Harry – nyögtem ki erőtlenül. Próbáltam tiltakozni, de semmi esélyem nem volt. Pontosan tudtam mi a gyengepontom.
- Hiányoztam? – kérdezett most engem miközben félrehúzta a melltartómat és a mellbimbómat kezdte el csipegetni. Rögtön megkeményedtek – Válaszolj – suttogta bele megint a fülembe miközben a másik kezével a bejáratom körül körzött. Elviselhetetlen volt ez a várakozás. Azt akartam, hogy belém hatoljon, de egyértelmű volt, míg nem válaszolok addig csak kínozni fog.
- Igen – nyögtem ki nagy nehezen mire megfordított és szenvedélyesen megcsókolt. Levette a felsőmet és a melltartómat. Amint meglátta melleimet mosolyra húzta ajkait.
- Gyönyörűek – majd nekiesett. Szívta, harapta és nyaldosta őket, felváltva. Ezután lehúzta a farmeromon a cipzárt és kigombolta a gombot. Egyszerre húzta le a bugyimat és a nadrágomat. Felültett a kád szélére és rögtön bevetette magát. Egyszerre két ujját dugta föl, miközben nyelvével a csiklómat nyalogatta. Nagyokat nyögtem. Az alhasamban éreztem, hogy már közel a csúcs ezért jeleztem Harrynek.
- Harry – nyögtem ki, mire elmosolyodott és kétszer olyan gyorsan csinálta. Hatalmas sikollyal értem a csúcsra. – Most te jössz –löktem egy kicsit hátrébb, majd levettem róla a felsőjét. leguggoltam elé és szép lassan elkezdtem lehúzni a nadrágját. Alsógatyán keresztül is láthatóvá vált mennyire felizgult. Párszor végigsimítottam hosszúságán, majd megnyaltam alsógatyán keresztül.
- Ne kínozz – nyögött fel Harry, mire elmosolyodtam. Lehúztam róla az utolsó ruhadarabját, majd rögtön bekaptam az egész férfiasságát. Öklendeztem tőle, de láttam, hogy Harrynek tetszik így nem érdekelt. Szerettem volna örömet okozni neki. Elkezdtem mozgatni a fejemet, mire belemarkolt a hajamba. Száját hangos nyögések hagyták el miközben közeledett a csúcs felé. Amint elélvezett az egészet lenyeltem.
- nagyon jó voltál – lihegett miközben újra magához ölelt. Mosolyogva megcsókoltam.
- Mehet? – kérdezte csendesen. Megvárta, míg bólintok, aztán egy erőteljes lökéssel már bennem is volt. Megvárta, míg megszokom méretét, aztán már iszonyú tempóban döngetett is. Minden egyes lökésnél éreztem, ahogyan közeleg a csúcs, ezért szóltam Harrynek.
- Harry – nyögtem miközben éreztem, ahogyan az alhasam remegni kezd.
- Engedd el –szól rám Harry, majd egy hatalmas sikollyal elélveztem. Harry szinte azonnal követett. Lihegve szedtük össze a ruhánkat.
- Harry – szólaltam meg immáron teljesen felöltözve.
- Igen? – fordult felém kíváncsian, miközben kezét már a kilincsen nyugtatta.
- Én még mindig szeretlek – nyögtem ki végül nagy nehezen, mielőtt még elhagyott volna a bátorságom. Egy ideig nem szólt semmit, majd elmosolyodott és az ölébe kapott.
- Én is szeretlek. Hülye voltam mikor elhagytalak – és egy hosszú csókkal pecsételte meg szavait. Kéz a kézben mentünk vissza a nappaliba.

- Kíváncsi voltam mikor jönnek össze újra – nevetett nagymamám, amikor beléptünk a nappaliba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése