2014. január 11.

Végre itthon (Louis) +18 1.rész

Unottan kapcsolgattam a tévét mikor kopogtattak. Mivel a szüleim nem voltak itthon, így nekem kellett kinyitnom. Nagyot sóhajtva tápászkodtam fel a kanéról, majd mentem ajtót nyitni. Amint kinyitottam még a szám is tátva maradt a döbbenettől.
- Louis - ugrottam boldogan a nyakába. Kiskorom óta mi vagyunk a legjobb barátok, de már négy hónapja egy turnén volt. Nagyon hiányzott már. - Szia - mondta vigyorogva miközben bentebb tolt a lakásba. - Hiányoztál T/N - motyogta bele a hajamba.
- Te is nekem Louis - toltam végre el magamtól - Nem is tudtam, hogy haza jöttél.
- Meglepetésnek szántam, de jó végre itthon lenni - feleszméltem, hogy még mindig az előszobában állunk ezért beljebb invitáltam. Leültünk a kanapéra és órákon keresztül beszélgettünk. Mindent elmondtunk egymásnak, ami az elmúlt hónapokban történt velünk. Így találtak ránk a szüleim.
- Szia Louis - üdvözölte anyám széles mosollyal. - De jó, hogy látlak. Rég találkoztunk. - Louis kényelmetlenül kezdett ficánkolni. Hát igen, anyám tud kellemetlen lenni és Louis ezt már egyszer megtapasztalta. Azóta nem szívesen beszélget vele.
- Mi most felmegyünk a szobámba - mondtam végül, kiszakítva Louis a kínos beszélgetésből. - Filmet nézünk, ne zavarjatok - intéztem utolsó szavaimat anyámhoz, aki szerencsére, megértően bólintott.
- Ne haragudj anyám miatt - mondtam már az ágyamon ülve. Louis nevetve nézte arcomat, mire felhúztam a szemöldökömet. - Mi olyan vic.. - de mielőtt befejezhettem volna a mondatot, Louis az ajkaimnak esett. Eleinte annyira meglepődtem, hogy még a csókját sem viszonoztam, de hamar felócsúdtam. Szenvedélyes csókolózás közben Louis hagyat döntött az ágyon.
Kezeit pólóm alá csúsztatta. Mivel nem ellenkeztem, ezért felvezette egészen a mellemig. Melltartón keresztül kezdte markolászni a mellimet. Miután megunta levette rólam a felsőt. Csillogó szemmel mérte végig felsőtestemet és úgy vettem észre, hogy tetszett neki a látvány. Hátam alá nyúlt és kikapcsolta a melltartómat és jó messzire hajította. Amint melleim lecsupaszodtak, ajkaivel nekiesett, amit egy hangos nyögéssel jutalmaztam.
- T/N el sem tudod képzelni, mióta várok erre - közeledett ismét ajkaimhoz.
- De, el tudom képzelni, mert én is nagyon régóta várok erre - Louis rámvillantotta ezer vattos mosolyát, amjd tekintetét lejjebb vitte. Egészen a laza szoknyámig. Nem húzta tovább az időt, egy rántással lehúzta róla.
- Gyönyörű vagy - mondta ismét ahogyan végig nézett most már teljesen meztelen testemen. Mielőtt még válaszolhattam volna nyelvét éreztem meg ott ahol a két combom találkozik. Másodpercek múlva nyelvével már a csiklómat szívta, amitől ismét egy nyögés szakadt ki belőlem. Nemsokára ujjai is csatlakoztak kényeztetésemhez. Már nem kellett sok, ahoz, hoyg a csúcsra jussak, de Louis ebben a pillanatban abba hagyta és kajánul vigyorgott rám.
- Te még teljesen fel vagy öltözve - mondtam neki egy huncut mosoly kíséretében, de ebben a pillanatban anyám hangját hallottam meg az ajtó tuloldaláról.
- Kicsim, jöttök vacsorázni? - azt hittem ott a helyszínen elsüllyedek. Itt fekszek totál meztelenül, miközben anyám az ajtó túloldalán áll. Louis kajánul elvigyorodott és kezét felvezette szeméremdombomra. Azt hittem ott a helyszínen szörnyet halok. - Kislányom. Jól vagy? -kérdezte meg ismét anyám. louis pont ezt az alkalmat választotta, hogy belém csúsztasson egy ujját, amitől erőtlenül felnyögtem.
- Jó..jóll va..vagyok a..anya. - alig bírtam kinyögni ezt a pár szót anélkül, hogy hangosan felsikítsak, mert ebben a pillanatban éreztem, hogy mindjárt el fogok élvezni. Ha Louis nem áll le, akkor az anyám fültanúja lesz az orgazmusomnak. Könyörgően néztem Louis-re, mire megszánt és egy párnát nyomott az arcomba. Ebben a pillanatban ért utol az orgazmus. Egy hatalmasat sikítottam, amit szerencsére a párna tompított.
- Jöttök akkor enni? - dühös tekintettel néztem Louis-ra, miközben kezemet levezettem dudorodó férfiasságához. Ha engem kínozott, akkor ő is megérdemli.
- Megyünk - válaszoltam az ajtó mögött álló nőnek, aki szerencsére visszament a konyhába. Louis simogatásom hatására kéjesen nyögött, de ekkor elvettem onnen a kezemet.
- Ezt most miért? - kérdezte értetlen képpel.
- Ez a bűntetésed, amiért ilyen kis gonosz voltál. Nem hagylak elélvezni és te sem tudsz magadhoz nyúlni, mert megyünk enni. - ezzel felhúztam az ágyról. Louis dühösen dünnyögött. Ezt még visszakapod. Nagyon megbűntetlek este, csak éljem túl.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése