2014. január 17.

Maszázs (Zayn) +18

Kiskorom óta mindig is masszőr szerettem volna lenni, ezért sokat tanultam, hogy megfelelő közelségbe kerüljön az álmom. Ennek következménye pedig az főiskola lett. Egyik délután behívatott a tanárom. Félve léptem be a terembe, mert köztudott volt, hogy nagyon szigorú és kíméletlen. Féltem, hogy valami rosszat csináltam, de szorongásomból szinte azonnal feloldott, mert közölte velem, hogy velem van a legjobban megelégedve és kiküldene élesbe, hogy embereken is tudjam gyakorolni a tudásomat és így könnyebb lesz a vizsgám, ami két hét múlva lesz. Mivel ez egy hatalmas lehetősége, szinte azonnal beleegyeztem. Másnap már kezdhettem is.

Épp elment az utolsó vendég, mire megkönnyebbülten sóhajtottam. Úgy vettem észre, hogy mindenki meg volt elégedve a munkámmal, annak ellenére, hogy diák vagyok, aminek borzasztóan örültem. Sikeres napot tudhatok magam mögött. Épp ki akartam akasztani a zárva táblát, mikor egy termetes férfi besétált az üzletbe. Nagyon jól nézett ki barna hajával és szemével. Azt hittem ott helyben elájulok. Még sosem találkoztam ilyen jóképű férfival. Megköszörültem a torkomat.
- Elnézést, de éppen zárni akartam – szavaim hallatán rám szegezte gyönyörű tekintetét, ami végig mérte az egész testemet.
- Az előbb hívtam fel a főnököt és azt mondta még beférek – zavartan ráncoltam a homlokomat. Erről nekem senki sem szólt, de ha a főnök beleegyezett, akkor nekem sem lehet ellenvetésem.
- Akkor kérem, ott vetkőzzön le – mutattam egy ajtóra – Majd feküdjön le oda – itt az asztal felé intettem. Beleegyezően bólintott, majd szó nélkül besétált az ajtón. Mély lélegzetet vettem, hogy megnyugodjam, amivel nem jártam sikerrel. El kellett ismernem, hogy nagyon tetszett ez a férfi és még csak a nevét sem tudom. Mi ütött belém? Hallottam, hogy nyílik az ajtó, ezért hátat fordítottam és csak akkor fordultam visszafelé, mikor már biztos voltam benne, hogy a takaró alatt fekszik. Még mindig zaklatottan nyúltam az olajos üveg felé. Egy keveset nyomtam a kezemre majd lassan elkezdtem masszírozni a hátát. Már éppen végeztem mikor hasra fordult, és kíváncsian fürkészett.
- Mi lesz az intim masszázsommal? – annyira meglepődtem, hogy meg sem bírtam szólalni, de aztán düh kezdett dolgozni bennem. Mit képzel ez magáról?
- Uram – vettem egy mély levegőt – Itt nincsen intim masszázs – hangom visszafojtott dühről árulkodott, de ő még mindig felhúzott szemöldökkel mustrálgatott.
- Ha nem hajlandó megadni azt amiért minden este jövök akkor máris megyek a főnökéhez. Eddig minden este kaptam – azt hittem ott elsüllyedek szégyenemben. Mikor meglátta habozásomat felült. Rémülten néztem, hogy fel akar kelni. Mi van, ha bepanaszol? Nem ronthatom el az első napomat. most az egyszer kibírom, holnap meg megkérek valaki más, hogy végezze el helyettem. nem tudtam, hogy itt intim masszázst is végeznek.
- Kérem, várjon – fogtam meg a vállát, mire felém fordította a fejét. – megcsinálom – mondtam, lassan és tagoltan, mire elégedetten elvigyorodott és visszafeküdt.
- Nem kell hozzá olaj – monda miközben lassan lehúztam róla a lepedőt. Méretét meglátva tágra nyílt a szemem. Még sosem láttam ekkorát. Félve érintettem meg férfiasságát, mire egy nagyot nyögött. Még sosem csináltam ilyet, de tetszett, ahogyan a hangokat kiadta magából. Egyre jobban belelendültem, mire Zayn felült és megfogta az arcomat.
- mond el, hogy hívnak, mielőtt még folytatom – nem nagyon értettem ezt a mondatát, mivel én masszíroztam őt, de azért engedelmesen válaszoltam
- T/N a nevem – amint kimondtam ajkaival számra tapadt és szenvedélyesen megcsókolt. Eleinte nem viszonoztam, mert annyira meglepődtem, de aztán nem bírtam tovább és amilyen szenvedélyesen csak tudtam viszonoztam a csókját. Zihálva váltunk el egymástól.
- Az én nevem Zayn – mielőtt válaszolhattam volna megfogta a tarkómnál a hajamat és lejjebb tolta a fejemet. Egészen pontosan a férfiasságáig. Rögtön tudtam mit akar, így teljes hosszát bekaptam. – Így sokkal jobb – nyögte Zayn miközben ritmikusan kezdtem mozgatni rajta a fejemet. mikor éreztem, hogy el fog élvezni el akartam húzni a fejem, de Zayn nem engedte. Most már ő diktálta a tempót egészen addig, míg a számba nem élvezett. ki akartam köpni, de Zany megállított. – Nyeld le – magam sem tudom miért engedelmeskedtem, de tettem, amit kért, mire elégedetten elmosolyodott. – Most pedig vetkőzz le – a meglepettségtől tágra nyílt a szemem. Nekem kell levetkőznöm? Azt hittem ő fog levetkőztetni, de mielőtt tiltakozhattam volna Zayn megint rám parancsolt. Vetkőzz, de lassan. Látni akarom, a szexi tested minden négyzet centiméterét. – felegyenesedtem. Zavarban voltam, de a jelek szerint Zaynt ez egyáltalán nem érdekelte. érdeklődve várta a műsort. Nyeltem egy nagyot és lassan kezemet a pólóm aljához vezettem. Mikor levettem Zayn megnyalta ajkait, amitől nagyon kezdtem beindulni. Elmosolyodtam, most már egy kicsit bátrabban nyúltam a melltartóm pántjához, majd jött a nadrág, de mikor már csak egy bugyi volt rajtam Zayn megállított és magához intett. Engedelmesen mentem oda hozzá.
- Elégítetted már ki magad – ismét zavarba hozott kérdésével, ezért gyorsan megáztam a fejem. Zayn megint elmosolyodott, majd felültetett a masszázs asztalra, míg ő elém állt. – Itt az ideje, bébi – megfogta kezemet majd a nőiességemhez érintette. Megremegtem a vágytól és az izgalomtól. Kíváncsi voltam mit akar velem Zayn csinálni. – Gyerünk, simogasd magad – mondta Zayn vágytól rekedt hangon. Zayn leguggolt elém, lehúzta a bugyim és kíváncsian nézze mit fogok csinálni. tekintete pont a puncimmal szemben volt. Még mindig tétováztam mire Zayn egy kicsit erősebben rácsapott a puncimra – Gyerünk már. Ujjazd meg magad – remegő kezem ráhelyeztem a puncimra, mire Zayntől egy elégedett pillantást kaptam. Lassan elkezdtem mozgatni kezemet a csiklómon, majd egy ujjamat magamba dugtam. Zayn mordult egyet, mire abba hagytam – Csináld – mordult föl megint. Lehunytam a szememet és még mindig magamat kényezettem, mikor megéreztem még egy kezet magamban. Kipattantak szemeim. Zayn tekintete még mindig a puncimat pásztázta, de ujjam mellé bedugta a sajátját is. – Gyorsabban. Másik kezeddel simogasd a csiklód - egy szó nélkül teljesítettem az utasítását, mire egy hatalmasat nyögtem. Éreztem, ahogyan a csúcs felé közeledem, mire Zayn kihúzta belőlem az ujját és eltávolította onnan mindkét kezemet.
- most miért? – kérdeztem hitetlenkedve, mire Zayn elmosolyodott.
- Fordulj meg – megint egy szó nélkül teljesítettem a kérését – Feküdj hasra és domborítsd fel a fenekedet. Így ez tökéletes – dicsért meg, amikor teljesítettem, megint amit kért. – Mivel ilyen jó kislány voltál ezért megajándékozlak. Olyan szexelésben lesz részed, mint még ezelőtt soha – ebben nem kételkedtem. Már eddig is sokkal intenzívebb volt vele a szeretkezés, mint eddig bármelyik barátommal. Ekkor éreztem, ahogyan Zayn mellém nyomja hatalmas férfiasságát. Az érzéstől egy hatalmasat sikoltottam, Zayn pedig egy férfias nyögés kíséretében még mélyebbre hatolt bennem.
- Milyen jó forró kis pinád van – suttogta bele füleimbe elhaló szavait. Hatalmas kezével előre nyúlt és megragadta a csiklómat, míg a másikkal a melleimet. Így három érzés kerített egyszerre hatalmában. Miközben mozgott bennem, csipkedte a csiklómat, amitől majdnem felsikoltottam és húzogatta a mellbimbómat. Hamarosan már a csúcs közelében voltam.
- Zayn – sikoltottam mikor elélveztem, majd rögtön utánam Zayn is. Kimerülten hanyatlottam az ágyra, Zayn pedig rám. Egy idő után Zayn fölemelt és alám feküdt, így én kerültem az ő mellkasára.
- Nem akartalak összenyomni – válaszolta kérdő tekintetemre. Ekkor eszembe jutott egy fontos kérdés, amit mindenképpen meg akartam tudni.
- Tényleg minden este ide jársz intim masszázsért? – hangom elkeseredett és lemondó volt. Attól féltem minden estélye így végződik és tök mindegy ki a lány.
- Nem – erre rögtön felkaptam a fejem mire elnevette magát – Nem is hívtam fel a főnököd, vagyis nem voltam bejelentkezve. Azt sem tudom ki a főnök, mert még sosem jártam itt. Azért mondtam, hogy elvállalj – a meglepettségtől tátva maradt a szám.
- De gonosz vagy – löktem arrébb. Fel akartam kelni, de két kezét körém fonta és elmosolyodott.
- Lehet, de meg szerettelek volna hívni, vacsorázni. Szóval, benne vagy? Összekapjuk magunkat és jól érezzük magunkat. – nem is kellett gondolkoznom túl sokat a válaszon.
- Örömmel.

Ezután Zaynel egy párt alkottunk és majdnem minden este tartottam neki intim masszázst, aminek ugyanez lett a vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése