2014. január 6.

Autószerelő (Zayn) +18


Reggel kopogtatásra ébredtem. Fáradtan nyitottam ki a szemeimet, miközben anyám berontott a szobámba.
- Kicsim, nem tudlak ma elvinni az iskolába, mert bedöglött az autó. Nekem viszont rohannom kell, mert fontos megbeszélés lesz és arról semmiképpen sem késhetek el. A szerelő egy órán belül itt lesz, úgyhogy ma igazolom a napodat, de erre ne szokjál rá – ezzel mielőtt még megszólalhattam volna már kint is volt a szobából. Örömujjongásban törtem ki. Nem is tudom mióta próbáltam anyámat rávenni, hogy igazoljon le egy napot, de eddig hajthatatlan volt. Most végre egész nap itthon sziesztázhatok. Egyedül a szerelőt kell elviselnem, egyébként meg enyém az egész nap.
Dél körül csöngettek. Gondolom a szerelő volt. Hát, nem éppen egy óra volt, mert anyám nyolc óra körül ment el itthonról és az óta már eltelt négy óra. Kicsit elkésett.
- Jó napot – mosolygott rám a reszelő amint kinyitottam a bejárati ajtót.
- Anyámnak azt mondta egy órán belül itt van – ellenséges hangom hallatán felhúzta a szemöldökét.
- Sürgős dolgom akadt. Hívtam anyukádat, de nem vette föl – zavartan fordítottam el róla a tekintetemet. Nem tudtam, hogy hívta anyut. Ő még mindig engem nézett, de nem akartam a szemébe néztem. – Megmutatod az autót? – kérdezte meg végül. Még mindig zavartan, de bólintottam. Belebújtam a papucsomba és kiléptem a fényes napsütésbe. Csendben indultunk meg a garázs felé.
- Itt van – mutattam anyu kis női autójára. Bólintott, majd elővette a szerszámait és nekiállt megnézni mi baja az autónak.
- Kérsz valamit inni? – próbáltam megtörni az egyre kínosabbá váló csöndet. Mosolyogva nézett fel.
- Egy kávét, ha nem gond – bólintottam, majd bemenekültem a konyhába. most vettem csak észre milyen szép barna szeme van. El tudnék veszni benne. Megcsináltam a kávét, de elfelejtettem megkérdezni mit kér bele, ezért raktam rá a tálcára cukrot és tejet is. Mikor visszaértem már félig az autó alatt volt.
- Itt a kávéd – kitolta magát a kocsi alól, majd felült.
- Köszönöm – vette el a kávét, majd rögtön belekortyolt. Egyébként, hogy hívnak?
- T/N – válaszoltam zavartan
- Zayn vagyok – lépett szorosan elém, majd szenvedélyesen megcsókolt. Eleinte úgy meglepődtem, hogy nem is viszonoztam, de hamar felocsúdtam és viszonoztam. Azt el kellett ismerni, hogy nagyon jól csókolt. Zayn keze, eközben levándorolt egészen a fenekemig, majd belemarkolt.
- Kívánlak – suttogta bele a fülembe miközben hozzám nyomta merevedő férfiasságát. Rögtön egy hőhullám száguldott végig az egész testemen. Mielőtt válaszolhattam volna tenyerét a mellemhez vezette és abba is belemarkolt. – Gyönyörű – suttogta áhítattal, majd lehajolt és pólón keresztül ajkai közé vette a már hegyes mellbimbómat. Az élvezettől egy hatalmasat sóhajtottam. Annyira jó érzés volt. Zayn amint észrevette mennyire élvezem tetteit lekapta rólam a pólómat és utána rögtön a melltartómat és most már meztelen mellemre tapasztotta ajkait.
- Ne szórakozz – mondtam végül mire elmosolyodott és felvezette ajkait a számhoz és szenvedélyesen megcsókolt. Éreztem, hogy nem bírom más sokáig és a jelek szerint Zayn is észrevette, mert felkapott és a kocsi motorháztetőjére ültetett. Ajkait megint lejjebb vezette, de ezúttal nem állt meg a melleimnél. Amin leért a nadrágom széléhez nagyot sóhajtottam. Alig bírtam kivárni a folytatást, de a jelek szerint Zayn nem nagyon akart sietni. Lassan kigombolta a farmeromat és lehúzta. Amint meglátta nedves bugyimat fölcsillant a szeme és szélesen elmosolyodott.
- Kitől lettél ilyen nedves cica? – kérdezte ingerkedve miközben kinyújtotta a nyelvét és hozzáért nőiességemhez a bugyin keresztül. Ismét nagyot sóhajtottam. Látva reakciómat ismét széles mosoly ült ki az arcára. Istenem az a mosoly.
- Tőled – nyögtem miközben lehúzta rólam a bugyimat. Lassan felnyomta az egyik ujját, majd mindeközben mélyen a szemembe nézett.
- Akarsz többet? – kérdezte szemöldökét felhúzva. Azt hittem ott a motorháztetőn fogok meghalni.
- Igen – sikoltottam, mert közben meghajlította bennem az ujját, ami a csúcsra repített. Nem gondoltam volna, hogy ilyen könnyen elélvezek. Eddig még egyetlen fiúnak sem sikerült ennyire felizgatnia, de úgy látszik Zayn ennek a mestere. Épp le akartam ugrani a kocsiról, hogy viszonozzam neki a szívességet, mikor lábaim közé hajolt és tisztára nyalt. Ismét le akartam szállni, de ekkor magamban éreztem megint az ujját, de ezúttal nem csak egy volt bennem. Gyorsan kezdett ujjazni, majd közben nyelvével csiklómat szívta. Teljesen az önkívület határán voltam. A második orgazmusom ugyanolyan gyorsan ment végig rajtam, mint az első. Amint lecsillapodott egy kissé a szenvedélyem, kinyitottam a szemem (észre sem vettem, hogy behunytam) és Zayn tökéletes barna szemeivel találtam szemben magamat.
- Most te jössz – pattantam le végre az autóról. Letérdeltem elé és rögtön lehúztam róla a nadrágját. Még alsónadrágon keresztül is lehetett látni, hogy neki mekkora van, amitől egy kicsit visszarettentem, de próbáltam neki nem mutatni. Alsónadrágon keresztül végig nyaltam az egész hosszát mire elhúzódott és letolta magáról, majd megfogott a nyakamnál fogva és erősen tartott, míg becsúsztatta férfiasságát a számba. A jelek szerint, nem szereti, ha kínozzák és tesz is ellene. Mozdulatai durvák voltak én mégis élveztem. Az egész hosszát belenyomta a számba, amitől kissé öklendezni kezdtem, de őt ez egy cseppet sem érdekelte. Durván mozgatta a fejemet, míg meg nem éreztem, ahogyan a számba élvez, majd a hajamnál fogva felállított és megcsókolt.
- Ne haragudj, ha kissé durva voltam, de már nagyon be voltam indulva rád – még egyszer megcsókolt, de ezúttal gyengéden. Ahogyan belenéztem a szemébe, rögtön tudtam, hogy bűntudata van.
- Ne aggódj – nyugtattam meg gyorsan – Én is élveztem – szavaim hallatán felcsillantak a szemei, amitől jóleső borzongás futott végig a gerincemen.
- Remek, akkor még nincs vége – ezzel megint megcsókolt, de most mindenféle finomkodás nélkül. Durván nyomult ajkaim közé. Felültetett megint a kocsira, majd szélesre tárta lábaimat és egy hatalmas lökéssel már bennem is volt. Meg sem várta, hogy megszokjam méretét már is erősen tolni kezdett. Eleinte egy kicsit fájd, de aztán éreztem, ahogyan az alhasamban remegés keletkezik.
- Zayn – kiáltottam miközben elélveztem. Zayn még gyorsabban kezdett döngetni, majd nem sokkal később ő is követett.
- T/N és érezem, ahogyan spermája végig folyik a hüvelyemen. Még szerencse, hogy szedek tablettát, mert más különben most jó nagy slamasztikában lennénk. Zayn nagy sokára kihúzódott belőlem, de mielőtt még összezárhattam volna a lábamat, gyengéden megpaskolta a nőiességemet.
- El sem hiszem, hogy ez az édes kis pina ennyire kapható az orgazmusra – nevetett rám, majd lesegített az autóról. Csendben kezdtünk el öltözködni – nagyon jól éreztem magam – szólalt meg végül Zayn mikor már mindketten felöltöztünk.
- Én is – mosolyogtam rá és adtam neki egy csókot. Szomorúan gondoltam arra, hogy percek múlva örökre kisétál az életemből. Nem szerettem volna így elengedni.
- T/N – fordult vissza mikor már az ajtóban volt.
- Igen? – kérdeztem letörtem mire visszajött hozzám és gyengéden megcsókolt.
- Még egy lánnyal sem találkoztam, aki megengedte volna, hogy teljesen belenyomjam a szájába a farkam, te különleges vagy – szavai hallatán az egész fejem vörösödni kezdett, amin jól mulatott – Arra gondoltam, eljöhetnél este velem valahová – folytatta végül mire kikerekedett a szemem.
- Randira hívsz? – kérdeztem reménykedve mire zavartan megvakarta a tarkóját.
- Igen, de csak ha te is szeretnéd – azonnal a nyakába ugrottam és szenvedélyesen megcsókoltam
- Mi folyik itt? – lépett be ebben a pillanatban be anyám kezében egy nagy bevásárló szatyorral.
- Semmi – vágtam rá azonnal, de Zayn közbevágott.
- Csak egy kis egyedüllétre vágytam a barátnőmmel – ezzel gyengéden megcsókolt, miközben, anyám szája tátva maradt a döbbenettől.

1 megjegyzés:

  1. legyen ennek egy második része ez nagyon jóó és kiváncsi lennék a folytatásra! előre Kösziii :D

    VálaszTörlés