2014. január 18.

Kis kényeztetés (Niall) +18

Niall szemszöge:
Fáradtan léptem be a lakásom ajtaján.  Egész nap stúdióztunk és már teljesen kész vagyok. Azt terveztem, hogy kajálok, lezuhanyozok és megyek is aludni, de amint beléptem az ajtón T/N ugrott a nyakamba. Három hónapja költöztünk össze, miután már két éve együtt jártunk, kisebb nagyobb kihagyásokkal, mert nálunk is voltak ám veszekedések, nem is kevés, de szerencsére mindig kibékültünk. Ő volt az a lány, aki igazi mosolyt tudott csalni az arcomra, akármilyen rosszkedvem is legyen.
- Jaj Niall. Annyira hiányoztál már. Milyen volt ma a munka? – ezt is szerettem benne. Úgy viselkedett velem, mint egy rendes emberrel, aki nem híres és minden nap ugyan azt csinálja, majd arra panaszkodik milyen szemét a főnöke.
- Te is hiányoztál nekem. Semmi különös, számokat vettünk fel. Veled mi volt ma? – erre kiszélesedett a mosolya és elkezdte ecsetelni az egész napját. Olyan édes mikor ennyit beszél. A legtöbb férfi megörülne tőle, de nálam pont az ellenkező hatást éri el. Felizgat vele.
- Fáradt vagy? – kérdezte mikor már a mondandója végén járt és észrevette milyen nehezen tudok rá összpontosítani.
- Igen kicsim, ne haragudj – kezdtem el szabadkozni, de ő mosolyogva leintett.
- Semmi baj, megértem. Gyere, kiérdemelsz, egy kis kényeztetést mielőtt lefekszel aludni – ezzel behúzott a fürdőszobába, megengedte a jakuzziban a vizet, tett bele fürdő olajat és várta, hogy tele legyen, majd bekapcsolta a buborékokat is. – Mássz be, addig hozok neked valami harapnivalót és utána megmasszírozlak. Egy kettőre elfeledtetem veled a mai napot – csókolt meg, majd ott hagyott és gondolom kiment a konyhába. gyorsan levetkőztem meztelenre, majd elmerültem a buborékok között. T/N pár perc múlva már vissza is ért egy hatalmas tálcával a kezében és egy üveg pezsgővel.
- segít ellazítani – mondta miközben teletöltötte a poharamat. a tálcát mellém tette. Ámulva néztem mennyi minden van rajta. Volt rajta eper, tejszínhab, palacsinta, csoki szirup és muffan.  Mindenből a kedvencem. Gondolom nem most találta ki ezt a remek ötletet. T/N a kezembe nyomta a pezsgős poharat, majd mögém lépett, de mielőtt elkezdhette volna a masszírozásom megfogtam a kezét.
- Vetkőzz le te is. Úgy masszírozz – T/N mosolyogva teljesítette a kérésemet. Egy perc múlva teljesen meztelenül állt előttem, majd lépett a hátam mögé. kezeit vállamra helyezte, majd erőteljesen gyúrni kezdte. Jólesően megborongtam, ahogyan hűvös keze keményen gyúrta az izmukat. nem is tudom mikor élveztem ennyire egy kis masszírozást. Egy idő után nem bírtam tovább és megállítottam. A kis művelete nagyon felizgatott és minél előbb könnyíteni akartam magamon.
- Valamit rosszul csináltam? – kérdezte aggódva T/N. Mosolyogva megráztam a fejem, amjd kiemeltem a csípőm a vízből.
- Nem, de ezzel valamit kéne csinálni. – mielőtt válaszolhatott volna már magamhoz is húztam, így kénytelen volt bemászni a kádba. Édes kis feneke ágyékomhoz nyomódott, amitől jólesően felsóhajtottam. Szenvedélyesen ajkaira tapadtam, amit ő készségesen viszonzott. Kezeim fenekére vándoroltak, majd erősen belemarkoltam, amitől belenyögött a számba. Elmosolyodtam. – Ez még csak a kezdet – súgtam bele füleibe, mire megborzongott. Az üvegpezsgő felé nyúltam, majd egy keveset kiloccsantottam melleire, amit aztán lenyaltam. T/N hangosan sóhajtozott, amivel engem az őrületbe kergetett.
- Várj – állította meg a kezemet, mikor újabb pezsgőt akartam rálocsolni. Kíváncsian néztem rá. Most nekem kéne téged kényeztetni. – elmosolyodtam szavai hallatán.
- Nekem az is hatalmas öröm, ha neked örömet tudok okozni. Szeretem kényeztetni azt a csodálatos tested. – szavaimra nem elpirult, amit örömmel néztem, így már locsolhattam rá pezsgőt, amit megint csak lenyaltam. Utána lefektettem a márványkőre, ami a jakuzzi mellett volt. Széttártam lábait. Amint megláttam nedves punciját, megnyaltam ajkaim. Ezt nagyon élvezni fogom. Még mindig mosolyogva nyúltam a csoki szirup felé. Mellétől kezdve egész testén végig csorgattam a barnás folyadékot. Még egy keveset puncijára is locsoltam, amitől megint felsóhajtott. Kezemmel elkentem egész testén, mellbimbójára igen nagy figyelmet szentelve. Majd végül a csiklójához értem, amire szintén kentem egy kis csokit. Majd odahajoltam melleihez és szopogatni kezdtem ágaskodó mellbimbóját, ezzel lenyalva róla a csókit.
- Hmm… rólad sokkal finomabb. Ezen túl így eszem majd a csoki szirupot – mire a puncijához értem, már egész testében remegett. Nagyon lassan csináltam, hogy ezzel is az őrületbe kergessem, ami a jelek szerint sikerül.
- Niall, kérlek. Nem bírom tovább – szólalt meg mikor a tejszínhabhoz nyúltam. Elmosolyodtam könyörgése hallatán, de nem foglalkoztam vele. Ráérősen nyomtam tejszínhabot mindkét mellbimbójára, majd jó sokat nyomtam nőiessége középpontjára is. Most alulról kezdtem. Lassan lenyaltam róla a tejszínhabot, majd egy ujjamat felnyomtam neki egy hirtelen mozdulattal, amitől az egész teste összerándult a gyönyörtől. Mosolyogva kezdtem el húzogatni benne a kezemet, miközben még mindig a tejszínhabot nyaltam róla. Miután végeztem puncijával felmásztam melleihez, de eközben még egy ujjamat társítottam az előzőhöz. Így már két ujjal ujjaztam. Szemeit becsukta és úgy élvezte tetteimet. mikor éreztem ahogyan megrezdül, tudtam az orgazmus közelében jár. Ezért eltávolítottam ujjaimat és a számat, mire csalódottan nyitotta ki szemeit.
- Ez nem igazságos – nézett rám miközben felült. Visszahúztam magam mellé a vízbe, majd rögtön éreztem, ahogyan kezeit férfiasságomra vezeti. Az élvezettől nyögtem egyet. Mindig is imádtam mikor a kezével vagy a szájával kényezteti férfiasságomat és ezzel ő is tisztában volt. Mikor a legkevésbé számítottam rá, vett egy nagy levegőt és lebukott a víz alá. Ijedten fel akartam húzni, de eltolta kezeimet, majd a következő pillanatban éreztem, ahogyan a víz alatt szájába veszi a farkamat.
- Úr isten – nyögtem ki. ahogyan a buborékok és T/N szája és keze kényeztette férfiasságomat, olyan felemelő érzés kerített hatalmába. Még sosem csináltuk vízben és T/N még sosem szopott ilyen gyorsan és könyörtelenül. Nem tudtam eldönteni, azért, mert fogy a levegője, vagy minél előbb el akar juttatni a beteljesülésig. Mát majdnem elélveztem mikor abba hagyta és felbukkant. Amint vett levegőt vissza akartam tolni, hogy befejezze, amit elkezdett, de ő nem engedte.
- Te sem hagytál engem elélvezni – kacsintott rám, miközben hozzám bújt. Megfogtam a derekát megfordítottam, így a hátával szemben voltam és belé hatoltam. T/N egy hatalmasat sikított, amikor egyesültünk, én pedig egy nyögést engedtem ki ajkaimon. T/N gyorsan kezdett lovagolni, de előre nyúltam és megfogtam melleit, amivel lassításra ösztönöztem. Mellbimbóit csipkedni kezdetem, amitől olyan kemény lett, hogy szúrta a tenyerem.
- Szeretem mikor kemény a mellbimbót. Legközelebb talán csipeszt teszek rá – suttogtam bele füleibe, mire megborzongott.
- Az nagyszerű lenne – lihegett miközben még mindig ki-be csúszkáltam benne. Szétnyitottam a lába közét, majd a punciját i. Odavezette egy buborék fújóhoz, majd jó közel toltam hozzá, míg meg nem éreztem a kezemen, hogy erősen fújja rá a buborékot. T/N egy hatalmasat sikított mikor megérezte, hogy a buborék masszírozza a csiklóját, miközben én még mindig benne vagyok, és gyors tempóval haladok az orgazmus felé.
- Niall – kiáltotta T/N amint elért a csúcsra, majd rögtön utána én is elélveztem. T/N kimerülten dőlt a mellkasomra.
- Ez nagyszerű volt. – sóhajtotta, majd kezeit még mindig kezeimre tette, ami még mindig a melleit és a punciját fogta.
- Szerintem is.  – csókoltam vele nyakába, majd hozzá tettem – gyakrabban szophatnál víz alatt. Isteni volt – amint kimondtam fülig vörösödött. Nem is értettem. Már egy ideje lefekszünk egymással, de mindig zavarba jön, ha szóba hozom. Ekkor eszembe jutott, mit szerettem volna adni neki már napokkal ezelőtt is, de eddig nem találtam rá megfelelő alkalmat. Letoltam magamról, majd gyengéden megcsókoltam.
- Mindjárt jövök – válaszoltam kérdő tekintetére. Még mindig meztelenül bementem a szobánkba elővettem azt a kis tárgyat, majd visszasiettem hozzá. – Már régóta oda akartam adni, de nem találtam rá megfelelő időt – nyújtottam át neki a kis dobozt, amit kíváncsian méregetett, majd kinyitott. Még a szeme is tágra nyílt csodálkozásában, mikor meglátta a gyűrűt. – Hozzám jössz feleségül? – T/N kipattant a fürdőből és a nyakamba vetette magát.
- Igen – sikoltotta boldogan. – Nekem is van valami, amit el kell mondanom – komolyodott el a hangja, amitől megrémültem.
- Mi az? – kérdeztem idegesen, mire rám nézett könnyes szemel.
- Terhes vagyok – ahogy ezt kimondta örömujjongással kaptam karjaimba, majd megpörgettem.
- Szeretlek – mondtam neki szemeibe nézve – és már nem is vagyok olyan fáradt neked köszönhetően.

- Én is szeretlek – csókolt meg szenvedélyesen, majd visszadőltünk a jakuzziba és újabb játszadozás vette kezdetét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése