2014. január 10.

Szobapincér (Niall) + 18


A legjobb barátnőmmel elhatároztuk, hogy elmegyünk Görögországba, ami elég hamar meg is valósult, csak egy gond van. Megismerkedett egy pasival és minden estét vele tölt, így én minden este tök egyedül vagyok a szállodai szobánkban. Kezdek nagyon unatkozni, ezért elhatároztam, hogy rendelek valami kaját és utána lefekszem. Nem várom meg a barátnőmet, ki tudja, mikor jön, és addig nem nagyon tudok mit csinálni. Amint megrendeltem a vacsorámat, elmentem zuhanyozni, és nem vettem észre az idő múlását. Kopogtatásra lettem figyelmes, ezért elzártam a zuhanyt, belebújtam egy köntösbe és mentem ajtót nyitni.
- Jó napot. Meghoztam a vacsoráját. Hova tehetem? – az ajtóm előtt egy igazi Adonisz állt. Eszméletlenül nézett ki. Szőke haja és kék szeme volt. Egyszerűen tökéletes. Mit keres egy ilyen srác pincérként? Zavartan mutattam a szobám belseje felé, ahol egy ajtó állt. Amint belépett becsuktam az ajtót, innen most már biztos nem engedem ki. – Parancsoljon – ezzel indult is volna ki, de én megállítottam.
- Tudna még nekem valamiben segíteni? - szívélyes mosollyal fordult vissza.
- Természetesen - elmosolyodtam. Kezemet köntösöm övére helyeztem mire a szeme elkerekedett és elakadt a szava. - Mi..Mit csinál? - nyögte ki nagy nehezen, de addigra a köntösöm már szétnyílt. Elkerekedett szemmel nézett végig a testemen, majd láttam ahogyan nyel, izgatottságában. Odaléptem hozzá és a fülébe suttogtam.
- Segíthetne nekem kielégülni - amint kimondtam a szavakat, a pincér föleszmélt és magához szorított. Lerántotta rólam a köntöst és most már teljes egészében nézhette meztelen testemet. Éreztem ahogyan ott lent már nagyon dudorodott valami, ezért hozzá dörgöltem magam, így még jobban felszítva benne a tüzet.
- Ezért engem ki fognak rúgni - nyögte még ki, mielőtt ajkaira tapasztottam a számat. Nagy sóhajjal adta meg magát kutakodó nyelvemnek, miközben kezeit felvezette fenekemre és keményen belemarkolt.
- Nem fognak kirúgni, elvégre egy vendég kérését teljesíted - mondtam végül kifulladva.
- Igazad van - válaszolta a szőkeség, majd ajkaimnak esett és durván csókolt, ami nagyon jól esett. Eszméletlenül csókolt. Kezeit most combom belső felére vezette. Kezdtem érezni, ahogyan nedvesedem, de nem adta meg azt amire vágytam, elhúzta kezét, majd megkérdezte.
- Azt azért elmondod, hogy hívnak?
- T/N - ziháltam. Már nem győztem kivárni, hogy végre magamban érezhessem, de azért sikerül kinyögnöm egy kérdést - Téged, hogy hívnak?
- Niall - ezzel ismét magához rántott és szenvedélyesen megcsókolt. Miközben csókolóztunk egyre bentebb tolt a szobában, míg el nem értük az ágyat. Amint éreztem, hogy neki ütközöm lelökött rá, majd rám feküdt. - gyönyörű vagy - suttogta bele ajkaimba, de mielőtt válaszolhattam volna, ajkait lejjebb vezette a mellemig. Felsóhajtottam amint enyhén beleharapott a mellbimbómba, ami azonnal megkeményedett. Niall elégedetten hümmögött, majd áttért a másikra. Elvégezte ugyanezt a műveletet, majd mikor már elégedett volt a mellbimbóm keménységével, ismét lejjebb haladt, egészen a nőiességemig. - Kitől lettél ilyen nedves, drága? Úgy csillogsz mint égen a csillag - elmosolyodtam bókja hallatán, de mielőtt még válaszolhattam volna, nyelvét éreztem meg bejáratomnál. Egy ideig körzött rajta, majd elkezdte szívni a csiklómat, amitől felkiáltottam élvezetemben. Amint meglátta reakciómat feldugta egyszerre három ujját, ami egy ujjab kiáltást szakított ki belőlem. - Imádom a pinádat. - ezzel elkezdte ki-be húzogatni ujjait. Egy idő után éreztem, hogy el fogok élvezni, de ekkor Niall eltávolította ujjait és a nyelvét.
- Hé - kiáltottam fel bosszúsan. Niall mosolyogva nézte dühös tekintetemet. Szórakozott azon, hogy én a kezéért és a szájáért epekedek. A kis gonosz. Ezt még vissza kapja. Felültem és a hátára löktem amitől egy kicsit meglepődött, de nem ellenkezett. Lekaptam róla a pólót, majd lassan elkezdtem lehúzni róla a nadrágot, amivel az őrületbe kergettem. Mikor már nem volt rajta semmi, kezemet hatalmas farkára helyeztem, mert nem átlagos méretű van neki, az biztos. Niall hangosan felnyögött érintésemtől, amitől még jobban beindultam. Lassan elkezdtem simogatni, de amikor a legkevésbé számított rá, bekaptam az egészet. Egy meglepett kiáltás hagyta el ajkait, mire elégedetten hümmögtem. Lassan elkezdtem rajta mozgatni a fejemet, de ő megfogott a hajamnál fogva és gyorsított a tempón, de amint éreztem, hogy a csúcs közelében van, kivettem a számból a farkát és elégedetten mosolyogtam fel rá.
- Te kis gonosz. - mosolyodott el ő is, majd felhúzott magához és ismét, maga alá helyezett. Szétnyitotta lábaimat és kérdőn nézett a szemembe. - Mehet? - megvárta, míg bólintok és csak azután vezette belém férfiasságát. Mind a ketten egyszerre nyögtünk, ahogy elkezdett mozogni bennem.
- Niall... - nyögtem ki a nevét, de már alig bírtam megszólalni. Niall értette a célzást és gyorsabbra váltott - Mindjárt - nyögtem megint mire Niall elégedetten mosolygott. Ebben a pillanatban elélvezett, aminek hatására én is a csúcsra jutottam.
- Ez nem volt semmi - szólalt meg Niall egy idő után miután már mind a ketten kimerülten feküdtünk egymás mellet - Szívesen megismételném újra, míg itt vagy - kacsintott rám, majd felkelt az ágyból - most viszont vissza kell mennem dolgozni, mielőtt még nagyon feltűnő lesz a távol maradásom. Így sem tudom, hogy fogom kimagyarázni - megértően bólintottam és talán egy kis bűntudatot is éreztem. Miattam veszítheti el Niall az állását.
- Hé, ne szomorkodj. Nekem sem volt ellenemre - hajolt le hozzám és szenvedélyesen megcsókolt. - Mikor érsz rá legközelebb? - kacsintott megint egyet.
- Minden este, amíg itt vagyok - válaszoltam sietve, mire szélesen elmosolyodott.
- Akkor gyakran rendelj vacsorát - kacsintott, amjd hátat fordított és már indult is az ajtóhoz - Jut eszembe - fordult még vissza - Holnap is délutánra jövök. Nincs kedved délelőtt eljönni velem valahova?
- szívesen megyek - mosolyodtam még el mielőtt Niall elhagyta a szobát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése