2014. január 12.

Végre itthon (Louis) +18 2.rész

Louis egész vacsora alatt fészkelődött, de szerencsére senkinek nem szúrt szemet, csak nekem. Amint Louis meglátta pillantásomat elmosolyodott. Szinte ezzel egy időben egy nagy kezet éreztem meg a combomon. Ijedtemben ugrottam egyet.
- Jól vagy kicsim? - fordult felém anyám, de nekem csk egy bólintásra tellett. Louis erre még feljebb tolta a kezét, egészen a farmerom gombjáig, amit ki is pattintott. Nem kellett sok idő és Louis már a bugyimban matatott. Alig bírtam visszafojtani a kéjes nyögést. Fel akartam állni, de ekkor eszembe jutott, hogy Louis kigombolta és lehúzta a nadrágomon a cipzárt. Érdekesen venné ki magát, ah így felállnék, ezért megpróbáltam ellökni Louis kezét, de nem sok sikerrel, mert amint hozzáértem a kezéhez belém nyomta egy ujját. Nem bírtam magamba tartani, így egy hangosat nyögtem az élvezettől, mire minden szempár felém fordult, beleértve Louis is, aki kajánul vigyorgott.
- Minden rendben? - kérdezte most meg apám. Láttam a szemén, hogy gyanakszik valamire, de mielőtt megszólaltam volna, megpróbáltam eltolni Louis kezét, aki most szerencsére nem ellenkezett.
- Persze apa, csak mennék már fel a szobámba. Nincs túl nagy étvágyam - egy ideig mindenki tanulmányozott, majd anya megértően bólintott.
- Menj csak nyugodtan - megkönnyebbülten sóhajtottam, majd begomboltam a nadrágom és már fel is álltam. Amilyen gyorsan csak tudtam felszaladtam a szobámba. A lábam köze még mindig nedves volt és annyira fel voltam izgulva, hogy nem bírtam tovább és magamhoz nyúltam. Ebben a pillanatban jött be Louis.
- Én nem elégíthettem ki magam - szólalt meg felhúzott szemöldökkel. Erőtlenül felé fordítottam tekintetemet.
- Gonosz vagy - erre a kijelentésemre oda jött mellém és megcsókolt. Lerángatta rólam a felsőmet, a mai nap már másodszor. Amint meglátta, hogy nem vettem fel alá melltartót, szexin megnyalta ajkait és melleimnek esett. Egyiket kezével gyúrta, mag a másikat ajkaival kényeztette. Fogai közé vette mellbimbómat és erősen megszívta, amit egy hangos nyögéssel jutalmaztam. Louis szélesen elvigyorodott és indult volna le a testemen, mikor megállítottam.
- Most én jövök - kacsintottam rá, majd lelöktem az ágyra és rámásztam. Lekaptam róla a felsőjét, majd a nyakától kezdve az egész felsőtestét végig puszilgattam, amit kisebb nyögésekkel jutalmazott. Amint elértem nadrágja széléhez felmosolyogtam Louis-ra. Egyértelmű volt, hogy nagyon fel van izgulva. Lassan lehúzta róla a nadrágot, majd bokszeren keresztül kezdtem simogatni.
- Ne szórakozz már - kiáltott rám Louis, miközben bokszeren keresztül végig nyaltam hosszúságát. Louis türelmetlenül lejjebb tolta a bokszerét, belemarkolt a hajamba és erőszakosan a számba nyomta hatalmas férfiasságát. Olyan mélyre löktem magát a számba, hogy már fuldoklottam tőle, de őt ez egyáltalán nem érdekelte. Húzogatta a fejemet fel és le, amíg meg nem éreztem a farka rándulását és bele élvezett a számba. Spermáját készségesen lenyeltem amivel egy mosolyt csaltam az arcára.
- Nagyon jó voltál, szívem - húzott fel magához, hogy lágyan megcsókoljon - Nem okoztam fájdalmat? - mosolyogva ráztam meg a fejemet. igaz, hogy Louis mozdulatai durvák voltak, de én is élveztem. Nagyot sóhajtva bújtam oda mellkasához - Még nincs vége - kerültem alulra, míg Louis két lábam közé helyezte magát. Csillogó tekintettel nézett rám. - Mehet? - megvárta míg bólintok és csak aztán hatolt belém. Egy erőteljes lökéssel már bennem volt az egész hossza. Mind a ketten nyögtünk a kéjtől és az élvezettől. Nagyon jó érzés olt Louis magamban érezni. Elkezdett mozogni. Minden egyes lökésnél éreztem, ahogyan érinti a g pontomat. Nemsokára éreztem, ahogyan a csúcs felé közeledek.
- Louis - nyögtem nagy nehezen - mindjárt.
- Engedd el szívem - biztatott Louis mire egy hatalmas sikoly kíséretében Louis farka köré élveztem. Erre Louis is elélvezett, egy nagy férfias nyögéssel kísérve. Kimerülten feküdtünk egymás mellett, mikor Louis megszólalt.
- Szerinted a szüleid hallották? - mosolyogva néztem fel rá.
- Le merném fogadni. - egy ideig megint csendben voltunk, mikor megint Louis törte meg a csendet.
- Nem akarom, hogy itt vége legyen.
- Én sem - mondtam alig hallhatóan, de tudtam, hogy Louis hallotta.
- Lennél a barátnőm? - kérdése hallatán a szívem egy hatalmasat dobbant.
- Igen - csókoltam meg szenvedélyesen.
- Ezért megérte haza jönni - mondta Louis, majd ismét a hátamra döntött és elkezdett puszilgatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése