2016. április 4.

Az újdonság varázsa (Harry) +18

Ezt a sztorit Virag Komor kérte! Remélem, hogy tetszik. Jó olvasást kívánok! :)

Izgatottan ültem fel az ágyban mikor meghallottam az ébresztő hangját. Gyorsan odakaptam, hogy még véletlenül se ébressze fel a mellettem halkan szuszogó barátomat. Mosolyogva megsimogattam az arcát és adtam rá egy gyengéd puszit, mire álmában elmosolyodott és a másik oldalára fordult.
Lassan kikecmeregtem az ágyból és elindultam zuhanyozni. Gyorsnak kellett lennem, ha meg akartam lepni Harryt az évfordulónk alkalmából. Gyorsan lezuhanyoztam, majd felvettem azt az átlátszó kis semmit, amit direkt erre az alkalomra vettem. Fekete csipkéből volt kirakva, de a mellemnél volt egy kis luk, amin kikandikált a mellbimbóm, a bugyi szintén fekete csipkés volt és a szeméremdombomnál volt egy kis luk. Biztos voltam benne, hogy Harrynek tetszeni fog és már előre mosolyogtam, ha csak a reakciójára gondoltam. Már alig vártam, hogy felébredjen, de előtte még meg akartam neki csinálni egy finom reggelit.
Úgy ahogy voltam kisétáltam a konyhába, hogy nekiálljak reggelit készíteni. Már majdnem kész voltam az epres palacsintával, mikor meghallottam, hogy nyílik az ajtó. Gyorsan felkaptam a fejemet és Harry csodálatos szemeivel találtam szemben magamat. Mikor meglátott kikerekedtek a szemei és csak bámult rám tátott szájjal.
- Jézusom – szólalt meg végül, mire kissé elbizonytalanodtam. Lehet, hogy mégsem tetszik neki? Megvoltam róla győződve, hogy imádni fogja.
- Nem tetszik? – pirultam el kissé, mire végre magához tért és odarobogott hozzám. Megfogta a kezemet és az alsógatyájára nyomta.
- Neked mi a véleményed? – elakadt a lélegzetem, mikor megéreztem ágaskodó férfiasságát. Kezdett visszatérni az önbizalmam, most, hogy tudtam neki is tetszik, amit csak az ő kedvéért vásároltam.
- Meg akartalak lepni – mosolyodtam el.
- Hát ez sikerült. Nagyon dögös vagy T/N – húzott még közelebb magához. – Boldog évfordulót – suttogta mielőtt még az ajkaimra tapadt. Nyögtem egy nagyot és szenvedélyesen beletúrtam a hajába.
- Boldog évfordulót – nyögtem ki, mikor egy kissé elvállt tőlem. Ekkor éreztem meg a füst szagot. Gyorsan eltoltam magamtól és odaszaladtam a tűzhelyhez. Elcsüggedve vettem észre, hogy a palacsintából, amit Harrynek sütöttem, nem sok ehető rész maradt.
- Mit csináltál? – hajolt át Harry a vállamon – Epres palacsinta? – kérdezte mosolyogva.
- Igen, az lett volna, de sajnos odaégett – mondtam szomorkásan.
- Ne bánkódj, amúgy is sokkal finomabb reggelire pályázom – ezzel felemelt a derekamnál fogva és az asztalra fektetett. Halkan síkoltottam mikor szétnyitotta a lábaimat és behatóan elkezdte tanulmányozni a puncimat. – Imádom ezt a bugyit. Nem bánnám, ha többet viselnéd – merítette belém a mutatóujját, amitől egy hatalmasat nyögtem. Vigyorogva folytatta az incselkedést, majd miközben ujjazott odahajolt az egyik mellbimbómhoz és erősen megszívta. Éreztem, hogy egyre közelebb vagyok, de ekkor Harry hirtelen felegyenesedett és még mindig vigyorogva nézett rám.
- Most miért? – kérdeztem kissé sértődötten. Nagyon frusztrált voltam, el akartam élvezni és ezt ő pontosan tudta.
- Várj egy kicsit, nekem is van egy ajándékom neked. Ne mozdulj – ezzel ott hagyott a konyha asztalon kiterülve. Néhány perc múlva megint felbukkant és egy kis doboz tartott a kezében. Letette a lábam közé azt a kis dobozkát, miközben még széjjelebb tárta a lábaimat. Ebből a testhelyzetből nem láthattam, hogy mi az, de majd megölt a kíváncsiság, hogy mit tartogat még nekem.  Éreztem, hogy valamit felhelyez a csiklómra, próbáltam felemelkedni, hogy megnézzem, mit csinál, de a vállamnál fogva visszatolt – Nyugi – ebben a pillanatban egy hatalmasat sikítottam, mert az a valami, amit felrakott elkezdett mozogni. Ismét nagyon felizgultam és arra vágytam, hogy Harry végre bennem legyen.
- Harry, kérlek – nyögtem ki nagy nehezen, mert az a kis vibrátor egyre erősebben mozgott, de annyira azért nem, hogy el tudjak élvezni. Próbáltam úgy mocorogni, hogy el tudjak élvezni, de minden adandó alkalommal csak rosszabb lett. Harry vigyorogva figyelte a szenvedésemet. – Kérlek, muszáj elélveznem. – könyörögtem neki, de mivel még mindig nem mozdult ezért odanyúltam a puncimhoz, de mielőtt megujjazhattam volna magamat Harry elkapta a kezemet.
- Rossz kislány – rázta meg a fejét, majd a kezeimet a fejem fölé rakta és erősen ott tartotta.
- Kérlek – álltam neki megint könyörögni, mire mosolyogva megrázta a fejét és lehajtotta, hogy erősen beszívja az egyik mellbimbómat. Hangosan felsikoltottam az élvezettől. Próbáltam hozzádörgölőzni, hogy egy kissé közelebb kerüljek az orgazmushoz, de előre látta a szándékomat és elhúzódott.
- Nagyon rossz vagy ma. Ha nem viselkedsz, a mellbimbódra is teszek egy szép kis láncot – szavaitól kéjesen megborzongtam miközben igyekeztem hozzá minél közelebb kerülni, mire vigyorogva megcsóválta a fejét. Elővett az asztal alól egy láncot, aminek a mind a két végén volt egy csipesz. Mielőtt tiltakozhattam volna mind a kettőt felrakta a mellemre és egy kissé meghúzta, mire felsikoltottam. Kicsit lüktetett a mellem, de attól még kellemes érzés volt.
- Kérlek – szólaltam meg ismét, mire egy kissé megrántotta a láncot. Megint felsikoltottam.
- Gyönyörű vagy – szólalt meg rekedt hangon. – Szeretnél elélvezni, kicsim? – kérdezte végül, mikor nem szólaltam meg.
- Igen – kiáltottam fel.
- Rendben – suttogta, majd megszabadult a boxerétől és közelebb húzott az asztalon, majd egy hirtelen mozdulattal belém hatolt. Mind a ketten egyszerre nyögtünk fel. Gyorsan elkezdett bennem mozogni, ami további nyöszörgésre késztetett.
- Nem bírom – kiáltottam fel. Egyszerűen túl sok volt a csiklómon rezegő vibrátor, a mellbimbómba rakott csiptető és Harry erős lökései. Hangos kiabálással élveztem el. Harry még lökött egy párat, majd ő is elélvezett és kimerülten rám hanyatlott. Megkönnyebbülésemre kikapcsolta a vibrátort és eltávolította a mellemről is a csiptetőket.
- Csodálatos meglepetés volt – szólaltam meg végül. Harry csodálkozva nézett rám.
- Ez még nem a meglepetés volt. Ez csak egy eget rengető szeretkezés volt az évfordulónk alkalmából – adott egy puszit az arcomra, majd lassan visszahúzódott belőlem.
- Azt hittem azért vetted a vibrátort és a csipeszt – mondtam zavartan.
- Nem azt csak azért vettem, mert nagyon ki szerettem volna próbálni és úgy látom be is vált– kacsintott. Szavait hallva iszonyatosan zavarba jöttem és el is pirultam – Mindjárt jövök, szépségem – ezzel otthagyott. Pár másodperc múlva hátratett kézzel lépett oda hozzám, majd felállított az asztalról. Legnagyobb meglepetésemre fél térdre ereszkedett és megfogta a kezemet.
- T/N, te vagy a legcsodálatosabb nő a világon és én mindennél jobban szeretlek téged. Megtisztelnél azzal, hogy hozzám jössz feleségül? – ezzel valahonnan előhúzott egy gyönyörű gyémántgyűrűt és az ujjamra húzta.

- Igen – kiáltottam fel, majd a nyakába borultam.

4 megjegyzés:

  1. Cégünk minden típusú kölcsön 2000 € a € 50,000,000.00 egyén, a társadalom, és együttműködnek szervek bármely részén a világnak. kamatláb 3% -át évente. lépjen kapcsolatba velünk keresztül a vállalati e-mailek: (georgeanderson.loanfirm255@gmail.com)

    Üdvözlettel,

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, de valamit nem értek. Az elején azt írod, hogya "mellettem halkan szuszogó férjemet" de csak a végén kéri meg a kezét???
    Amúgy nagyon jó!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Bocsi egy kicsit előre gondolkoztam és félre írtam, de már ki is javítottam a hibát.
      Még egyszer köszönöm! :)

      Törlés
  3. Előbb szokás igent mondani, csak utána húzzák fel a gyűrűt:)

    VálaszTörlés