2016. április 5.

The best party of my life +18

Kedves Soós Adrienn!
Remélem tetszik és megérte rá várni. Ezen felül szeretném még LULU-nak is ajánlani a sztorit, aki biztosította a kommentjével, hogy vannak, akik várják az írásaimat, akkor is, ha külföldön tartózkodom.
Imádlak titeket! Hamarosan hozom a kövit!
Addig is minden jót!
PUSZI ÉS HATALMAS ÖLELÉS:
Gwen.xx <3

Az év legnagyobb bulija, mondják ők. Én simán meglettem volna nélküle, de kevés baráti terror hatására mégis itt lébecolok egy olyan feszes felsőben, amiből majd kiesnek a melleim. Nem mintha zavarna, hisz kurvának néznek, így adok nekik okot rólam beszélni. Minden srác engem bámul, mind engem akar megdönteni, de ez csak egynek fog sikerülni. Már tudom is ki lesz az. Egy átlagos magasságú srácot, virító szőke tincsekkel szúrtam ki a bárpultnál a barátai körében. A szőkék mindig is a gyengéim voltak, főleg, ha varázslatos kék szem is társul hozzá. - gondoltam és ebben a pillanatban megfordult és egyenesen rám nézett. Végre felismertem, ő Niall Horan, a legjobb pasi az évfolyamban. Nem sok mindenki volt meg neki, de aki igen, az felsőbbrendűnek számít. Végig vezette a tekintetét rajtam, majd elmosolyodott. Lehúzta a kezében tartott felest, majd ott hagyta a barátait és megindult felém. Szemét nem vette le a dekoltázsomról, én meg úgy tettem, mint aki nem veszi észre. Megfordultam és elindultam a szoba másik kevésbé kivilágított részébe, tudván, hogy követni fog. És igazam volt, követett, mint egy hűséges kiskutyus a gazdáját. Éreztem a hátamba fúródni tekintetét, így bátran mentem előre,míg nem egyszer csak a kezemnél fogva hátra rántottak.
- Mit gondolsz hová mész Szépséges T/N? - fúrta arcát a nyakamba.
- Valami csendesebb helyre. - fordultam felé és a mellkasán lefelé végighúztam a kezem, egészen az ágyékáig, amitől kirázta a hideg és kapkodni kezdte a levegőt. Gyorsan lendült felém, megcsókolt és ellentmondást nem tűrően  átvette az irányítást. A hajamba markolt, nyelvét a számba vezette és nem hagyott szabadulni. Nem mintha siettem volna bárhová is. Átöleltem vállait és közelebb férkőztem hozzá, mire a combom alá nyúlt, felkapott és a falhoz sétált velem. Lábaimat körbefontam a derekán, miközben csókoltam, harapásokkal tarkítva ajkát. Ajkaimmal elkalandoztam a nyakára, hajába túrva vontam magamhoz közelebb finom bőrét.
- Ha most nem hagyod abba, ennél a falnál duglak meg mindenki szeme láttára. - nézett mérgesen a szemembe, amint kiszabadította magát kezeim közül.
- Állok elébe Horan - haraptam bele a nyakába újra.
- A picsába már te nő! - fordult meg velem és berontott a legelső szobába ami a folyosóról nyílt. Berúgta mögöttünk az ajtót, letett a földre, megfordult és bezárta az ajtót. Visszafordult felém, de a mozdulat közben megszabadult a pulóverétől. Újra magához húzott és ajkát az enyémre nyomta. Átkaroltam a derekát, benyúltam a pólója alá, hogy érezzem bőre izzását. Keze nagyon a felsőm alá akart férkőzni, hallottam az anyag reccsenését.
- Ha elszakítod a felsőmet, megöllek Horan. Ezt jól vésd az eszedbe. - szakítottam meg a csókot.
- Akkor takarítsd el ezt a vackot - rántotta meg kicsit a pólóm alját.
- Ezer örömmel - löktem el a kezeit, majd gyors mozdulattal áthúztam a fejemen és a földre dobtam. Kicsatoltam a nadrágja övét, és a boxerrel együtt letoltam a combjain. Viszonzásul levette rólam a melltartómat, de nem hagyok sok időt a bámészkodásra, letérdelek elé. Lassan megmarkolom a péniszét, és lassan mozgatni kezdem a kezem, majd gyorsítok a tempón, mire egyre hangosabb nyögések szöknek ki az ajkai közül. Feltekintek az arcára, és látom rajta, hogy többet akar, ezért a tövétől végig nyalom, majd a nyelvemmel kőrözök a makkján. Makkját a számba csúsztatom, majd ki, kicsit többet vettem a számba, majd újra kiengedtem az egészet. Addig játszom ezt, amíg teljesen el nem merül az ajkaim közt, kéjesen felnyög. Lassan felhúzom a fejemet, majd visszaengedem, a tempó egyre jobban gyorsan, kezei ökölbe szorulnak a combjai mellett. Nyelvemmel folyamatosan játszom, hogy még jobban érezze az egészet. Folyamatosan nyögi a nevem, kicsúsztatom a számból, marokra fogom, végig nyalom és újra lassan engedem le a torkomon. Hajamba markol és kicsit lent tartja a fejemet, majd visszaenged. Pár bólogatás kell még, hogy a gyönyör kapuiba segítsem, a nevemmel az ajkán éri a vég, minden egyes cseppjét lenyelem, de egy kicsit szétkenek az ajkaimon, felállok hozzá, és megcsókolom. Érzi a saját nedvét ajkaimon, amitől újra csak beindul. Gyors tempóban leveszi rólam a nadrágomat a fehérneműm társaságában, a saját ruháitól is megszabadul, elhajítja őket a szoba minden sarkában, és az ágyhoz vezet. Finoman rálök, majd fölém helyezkedik. Megcsókol, nyelvével a számba hatol, szinkronban a péniszével.
- Nagyon nagy vagy - nyögöm ajkai közé. Finom apró lökésekkel indít, és inkább mozog még jobban befelé, mintsem kifelé. elég időt ad, hogy hozzáigazodjak.
- Meg vagy bébi? - aggodalmaskodik cukin.
- Persze - öltöm rá a nyelvem. - Lássuk mit tudsz Horan.  - Adok felhívást a keringőre, remélve él a lehetőséggel. Él is vele. Megáll a mozgásban, mire tiltakozva mozgolódni kezdek alatta, de kezeivel leszorítja a csípőmet, akadályozva a mozgásban.
- Mit is szeretnél gyönyörűm? - gúnyolódik velem.
- Azt, hogy megdugj!
- Mit?
- Azt, hogy megdugj! - csattanok fel élesen. Csípőjét keményen megmozdítja, mire nyögve hajtom hátra a fejem az élvezettől.
- Így?  - vágódik újra belém.
- Keményebben - pimaszkodom.
- Így? - gyorsabban mozgatja a csípőjét, és keményebben érzem minden mozdulatát, pont, ahogy szeretném.
- Igen! - sikítom. Kezeimet a hajába fúrom és élvezetemben azt ráncigálom. Egyre jobban épül bennem az orgazmus, a gyomrom összeszorul, már majdnem átlendülök a határon, mikor megáll a mozdulat közben. Erősen liheg, de türtőzteti magát.
- Ezt szeretnéd? - nyögi két levegővétel között.
- Igen....
- A tiéd bébi. Csak kérned kell.
- Hogy mi?! - akadok ki teljesen. Visszatáncoltatott az orgazmustól és még azt várja, hogy kérjem? Nagyon lassan mozgatni kezdi a csípőjét, mire fel-fel nyögve hullik szét az akaratom.
- Ugye, milyen jó? Te is érzed ezt, igazam van?
- Igeeen.....
- Akarod, hogy keményen kúrjalak?
- Igen!
- Nos akkor? - döf belém egyet keményen.
- Kérlek!.... Kérlek.... - lendületesen hatol belém, már nincs semmi, ami megállíthatná, és ez így van jól. Újra épülő orgazmus közepette hálát rebegek az istennek, amiért megkegyelmezett nekem. - Niall.... mindjárt.... - nyögöm ki nagy nehezen, mire arcomra pillant, elhúzza kezemet a hátáról és a fejem mellett összekulcsolja őket.
- Még ne! - vakkantja a parancsot.  - Tartsd vissza. Még nem végeztem. Majd együtt! - keményen döf és egyre száguldó rohamba  egyre gyorsabban kínoz a nézésével, (meg a járásával) és a csípőjének a ringásával. - Várj még! - Minden izmomat befeszítem, de már így is alig bírom visszatartani kitörni készülő orgazmusomat. Még két lökés és mindkettőnknél elszakadnak a cérnák, és alig hallhatóan morog a fülembe - Most! - majd teljesen átadja magát az élvezetnek. Kimerülten rogy rám, a melleimet használja párnának. Ami máskülönben nem zavarna, de tudom, már végeztünk egymással végleg. Kihúzódik belőlem, majd mellém fekszik. Behunyja szemeit, ekkor megpróbálok csendben felkelni, hogy ne ébresszem fel, de keze bilincsként fonódik a csuklómra.
- Hová készülsz?
- Gondolom én haza - forgatom meg a szemeimet, mikor továbbra sem akar elengedni.
- Csak nem hiszed, hogy egy ilyen eget rengető szeretkezés után hagylak elmenni?
- Mégis miért maradnék?
- Mert azt akarom, hogy a csajom legyél. Igaz a lelkizős-beszélgetős részen még dolgoznunk kell. De a kémia meg van köztünk - kacsint rám és tudom az előbbi lepedő mutatványra gondolt - és tudom, hogy működni fog. Na mit szólsz? Megpróbáljuk együtt?
- Igen - kulcsoltam össze szabad kezeinket, majd felé hajoltam és csókot hintettem a szájára. Visszahúzott maga mellé, betakart minket a pléddel és magához ölelt. Behunyt szemekkel mély levegőt vettem, beszívtam az illatát, és szépen lassan átlebegtem az ébrenlét-álom határon egy nagyszerű srác ölelésében. Tényleg ez volt életem legjobb bulija.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése