2016. április 4.

Új szerkesztő

Sziasztok!

A nevem Boszi Lány és én lennék az új szerkesztő. Ezúton szeretném megköszönni, hogy elnyertem ezt a megtiszteltetést. Mivel nem vagyok olyan hiper szuper a bemutatkozásban, így most csak a legtömörebbe leszek. A monitor ezen oldalán Bosziként írom a történeteket és emellett van 2 befejezett és egy még írás alatt álló történetem. Már betöltöttem a nagykorúság határvonalát, imádok olvasni és írni, sorozatokat nézni és inspirálódni.
Tehát ezentúl tőlem is lehet történeteket kérni, az alábbi szempontok szerint:
- Kiről/kikről szóljon, és kinek írjam?
- Mi legyen benne(romantika, vagy nem; durvulós vagy nem; erőszakos; stb.)
- Milyen legyen a háttértéma?(fantasy, romantikus, stb.)
- Ha szeretnél valamilyen ötletedet viszont látni a kért storyban, akkor azt is írd meg nekem.

És ami a legfontosabb:
Erre a címre küldjétek a kéréseket jasmin16alexia@gmail.com

Köszönöm és már várom a közös munkát! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése