2017. március 6.

Fuckboy +18

Kedves Sz. Petra! Remélem tetszik.
Hamarosan Jövök
Puszi
Gwen.xx

- Hagyjatok, ezt elbasztam. Hallani sem akar rólam.
- Ezt nem csak a te hibád.
- Lényegtelen. Megmondta, hogy nem érdekli. És, hogy felejtsem el.
- Édesem, ha a csatát elvesztetted,a háborút még megnyerheted. - öleltek magukhoz a barátnőim.
- Hogyne... Áruljátok mát el nekem, hogy mégis mit csináljak?
- Mindannyian tudjuk, hogy mit kell tenned...
- Menjek el hozzá?
- Pontosan.
- De annyira megalázó lenne, ha elküldene.
- De nem fog. Öltözz, egy-kettő. Indulás!

------*****------
Elég sokat utaztam, ahhoz, hogy most torpanjak meg. Az ajtó előtt álltam, mégis féltem bekopogni. Aztán mégis megtettem. Alig pár másodperc telt el, máris kinyílt az ajtó.
- T/N? Mit keresel itt? - nézett rám a meglepődött Harry.
- Hozzád jöttem. - jelentettem ki magabiztosan.
- És, ha vannak nálam?
- Akkor haza megyek. És részemről befejeztem. - mondtam,majd fordultam volna, hogy elmenjek, mikor visszafordított maga felé és szó szerint berántott az ajtón. Ajkaimra tapadt, majd rájuk suttogta:
- Akkor mázli, hogy egyedül vagyok. - Nyelvét végig húzta ajkaimon, mire megharaptam. Döbbent arckifejezését látva elnevettem magam. - Te kis boszorkány. Semmit sem változtál.  - ölelt magához, majd a fenekembe markolt, amitől egy apró nyögés szökött ki az ajkaimon. 
- És az jó vagy annyira nem?
- Jobb nem is lehetne. De azt hiszem, kicsit sok rajtad a ruha. Mi lenne ha valamit levennénk?
- Hm...akkor lehet kicsit fáznék...
- Majd felmelegítelek - kacsintott rám, mire felnevettem.
- Akkor jó. De biztos, hogy ezt az előszobában akarjuk csinálni, ahol anyád bármikor ránk nyithat?
- Jogos. Gyere, gyorsan felmegyünk a szobámba. - ezzel megragadta a kezem és húzott maga után fel a lépcsőn, végig a folyosón egyenesen be a szobájába, amint beértünk bezártam a szobaajtót. Harry rögtön nekem támadt, szinte felkent az ajtóra. Szívta és csókolta a nyakamat, vagy csak egy-egy puszit adott rá. Kezeim automatikusan a hajába túrtak, majd levezettem kezeimet a pólója aljához és egy mozdulattal lerántottam róla. Nem sokáig élvezhettem a győzelmemet, mert egy diadalmas mosoly kíséretében egyszerűen kettészakította azt, ami rajtam volt.
- Héj! Ez volt a kedvencem.
- Nem baj, majd kapsz egyet az enyémekből. - Ezek után semmiféle kommentárt nem fűzhettem hozzá, mert felemelt, áttett az ágyára és fölém mászott.
- Remélem nem baj, ha a kínzást most kihagyjuk? - kérdeztem miközben levette a melltartómat és már a nadrágomat vette célba. Kigombolta és húzta is lefelé.
- Nem. Pont ezt akartam kérni. - s közben a nadrágja gombjaival bíbelődtem. Mikor sikerült kigombolni nem húztam le, hanem a kezem kalandozott be a bokszere alá, megmarkoltam, mire egy meglepett nyögést engedett ki az ajkai közül.
- Most mondtad, hogy nincs kínzás!
- Mert nincs is. - mondtam, s közben nevetve néztem, ahogy rugdalja le magáról a bokszert. 
- Kinevetsz? Ezt még nagyon meg fogod bánni. - Kezeivel le csúsztatta hasamon, ujjait a bugyim szélébe akasztotta és őrjítő lassúsággal lehúzta azt. Feldugta egy ujját, majd a következő mozdulattal mellézárt még egyet és gyorsabb tempóban kezdett el ujjazni. Két ujját a nyelve váltotta fel. Mikor éreztem, hogy közeleg az orgazmusom jeleztem Harry-nek a neve hangosabb nyögdécselésével. Majdnem elélveztem, amikor abbahagyta az előbbi tetteit és lassan felcsókolta magát a testemen. Kicsit dühösen néztem rá, mire nevetve suttogott izgatóan a fülembe:
- Nem ettől fogsz elmenni. - mosolygott és megcsókolt.
- Így már biztos nem! - Csípője köré fontam a lábam és egyetlen mozdulattal átfordultam fölé. A nyakától kezdve végig csókoltam az egész testét, majd a v vonalán húztam egy vastag csíkot a nyelvemmel.
- Ne szórakozz! - a hangja tiszta könyörgés volt, ezért kezeim közé vettem méretes péniszét, párszor végig húztam rajta a kezem, és végignyaltam annyit, amiről azt gondoltam, hogy befér a számba. Becsúsztattam ajkaim közé és gyorsan kezdtem mozgatnia fejemet. Kezét a fejemre tette és ő kezdte el diktálni magának a tempót.  Ahogy beljebb került, súrolta a torkomat, amitől öklendezni kezdtem, de nem törődött vele, ezért megpróbáltam még jobban ellazítani. Tovább mozgatta a fejemet és a csípőjével is rásegített az örömére. Éreztem, ahogy egyre közelebb kerül a gyönyörhöz, megremegett a számban, de még idő előtt kicsúsztattam a számból, ezért nyögései egy bosszús sóhajba torkolltak. Végig fektetett az ágyon,majd rám hasalt, felhúzott egy óvszert, és egy hirtelen mozdulattal belém hatolt. Egyszerre nyögtünk fel élvezetünkben, ő pedig azonnal mozogni kezdett egy állandó tempóban. Se nem lassan, se nem gyorsan nem csinálta, pont tökéletesen használta a csípőjét. Közben néha a nyakamat szívogatta, vagy csak harapdálta és pedig erre válaszul a hajába túrtam. Lökései közben ha nem a haját szorongattam, akkor a hátát és a vállát karmolásztam. A hajánál fogva magamhoz húztam egy csókért. Nyelvét végig futtatta az alsó ajkamon, amitől kirázott a hideg. Aztán hirtelen már nem csak bizsergett a testem, hanem tetőtől talpig forróság öntött el. Harry megremegett bennem, majd belső izmaim összehúzódtak, ami mindkettőnk élvezetére rátett. Egyszerre élveztünk el egymás nevét nyögve. Harry kihúzódott belőlem levette magáról az óvszert, görcsöt kötött rá és az ágya melletti szemetesbe dobta. Magunkra húztam a takarót és elfordultam, ő pedig addig fészkelődött, amíg a karjai között nem feküdtem, így talált rám az álom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése