2017. március 20.

Szeretlek kicsim!

Újra itt vagyok Pipikéim! Kedves Jenny, ezt a történetet az unokatestvéred Lorette T. kérte neked, szóval boldog szülinapot!
Hamarosan újra jövök
Addig is 
Puszi
Gwen.xx
- Ne sírj kicsim. Nem számít mit mondanak mások. Szeretlek és veled akarok lenni. - hajolt le hozzám és csókolt meg. Ajkaink összeértek, kinyitottam a számat, mire nyelvével befurakodott és körbetapogatta a számat. Kezeivel kettőnk közé nyúlt és áthúzta a fejemen a pólómat.
- Én is szeretlek Louis. - nem láttam, de a nyakamon éreztem mosolyát, majd apró puszikat hintett a nyakamra. Egyre hátrébb haladt és amint elért a füle mögötti érzékenyebb részhez, rátapadt és szívni kezdte. Kezeimmel a hajába túrtam és még jobban magamhoz húztam. Halkan sóhajtoztam, nyögdécseltem a kezei között, ajkaival vonalat húzott a vállamon, majd elidőztek a kulcscsontomon. Felhúztam magamhoz, újra megcsókoltam, kezeimmel végig simítottam a hátán, megkerestem a pólója alját, áthúztam a fején és elhajítottam. Lassan végig fektetett az ágyon, automatikusan csúsztam följebb, ő pedig engedelmesen jött utánam. A hátam mögé nyúlva csatolta ki a melltartómat, a pántokat a fogával húzta le és az ágy mellé ejtette. Kis figyelmet szentelt a melleimnek, amitől egyre hangosabb sóhajtások, már már nyögések csúsztak ki a számon. Hirtelen felemelkedett rólam, a sarkaira ült és csak bámult rám. Mindketten erősen lihegtünk, de tekintetünk végig egymásba fúródott. Nem csináltunk semmit, csak néztük egymást, majd egyszerre mozdultunk és mindketten gyorsan a saját nadrágunkhoz kaptuk a kezünk. Kicsatoltuk az öveket, szétpattintottuk a gombot és lehúztuk a cipzárt. Én is felültem és amilyen gyorsan csak tudtunk, megszabadultunk a felesleges ruháktól. Fél perc múltán ismét a hátamon találtam magam, Louis a fejem két oldalán támaszkodott. Behajlította a karjait, mintha fekvőtámaszt akarna lenyomni és megcsókolt. Csípőjével teljesen az ágyhoz szorított, jobb kezével végig simította a testemet, majd meg sem állt a puncimig. Lágyan cirógatni kezdett, majd óvatosan belém dugta egy ujját, amitől ismételten egy nyögést produkáltam.
- Imádom, hogy mindig ilyen nedves vagy nekem kicsim. - mondta csodálattal a hangjában. Meg sem tudtam szólalni, mert pár mozdulattal később mellézárt még egyet és hamarosan megkaptam a harmadik ujját is, ami kicsit feszített, de nem volt vészes. Egyre gyorsuló ütemben kezdett ujjazni, de hirtelen minden mozdulattal leállt és elhúzódott tőlem. Elővett a fiókból egy óvszert, felgörgette magának és újra a lábaim közé feküdt.
- Biztos, hogy akarod? Még megállhatunk, ha mégsem.
- Teljesen biztos vagyok benne. Kérlek. Összekulcsolja a kezeinket, majd belém hatol. Percekig nem mozdul, hagy időt arra, hogy hozzá igazodjak. Gyengéd tempóban kezdd el lökni, de lökései mélyek voltak, így minden mozdulattal eltalálta a g-pontomat. Megemeltem a csípőmet, hogy lökései elé menjek és fokozzuk a tempót, de csak mosolyogva leszorított az ágyra és tartotta a tempót.
- Kicsim, nem sietünk, így is ugyanoda jutunk. - kacsintott rám mire elnevettem magam. Ugyanilyen lassan tolta belém a farkát, de egyre erősebben, amitől egyre nagyobbnak éreztem a csomót a gyomromban. Egyre jobban feszített, de ő is egyre közelebb került az orgazmushoz, mert néha- néha megcsúszott a ritmusban és ilyenkor az ajkába harapott. Egy nagyobb lökése után úgy áradt szét bennem a megkönnyebbülés, ahogy kipukkad egy vízzel teli lufi. Szinte eszméletemet vesztettem ettől az érzéstől, de azt még hallottam, ahogy a nevemet nyögve csatlakozott hozzám.
- Még sosem volt ilyen jó. - szuszogtam hangosan, mintha most jöttem volna ki edzésről. Mire újra magamhoz tértem, már mellettem feküdt, gyorsan megcsókolt, majd szemeit lehunyva húzott a mellkasára és halkan szuszogni kezdett. Szemeimet lehunyva én is csatlakoztam hozzá. Hirtelen ébredtem fel, nem tudom mire, de a szerelmem karjai közt feküdtem, így behunytam a szemem és újra álmodni kezdtem.










2 megjegyzés:

  1. Kedves Gwen, és persze drága Lor!
    Köszönöm neked bubus, amiért ezzel a mesés történettel megleptél, komolyan sikerült felejthetetlent összehoznod :) És persze, Gwen, imádtam minden betűjét, csak úgy faltam a sorokat! :) Csodálatos volt, na meg persze kellően romantikus, köszönöm! :)
    Xx Jenny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Örülök, hogy tetszett, még egyszer boldog születésnapot.<3
      Puszi
      Gwen.xx

      Törlés