2014. július 11.

Ki vagy te? (Harry) +18

Ezt a sztorit Bori kérte a barátnőjének Alexának születésnapja alkalmából. Én is ezúton szeretnék neki nagyon sok BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT kívánni! Remélem tetszik a sztorid! :) Ne haragudjatok, hogy nem időben hoztam. Még annyit szeretnék, hogy innentől kezdve a sztori kérés szünetel. 58 sztori várat magára, hoyg megírjam és nem győzöm őket. Szóval a következő 2-3 héten nem fogadok semmilyen kérést. Megértéseteket köszönöm! Hamarosan hozom a következő sztorit :)
Késő este éppen a munkából sétáltam haza mikor hirtelen valaki elém ugrott és az utamat állta. Megpróbáltam kikerülni, de ismét elém állt. Felemeltem fáradt tekintetemet és megnéztem magamnak a kötekedő fiút. Barna göndör haja volt, a szeme színét nem láttam, de azt meg tudtam állapítani, hogy borzasztóan jóképű. Nem szólt egy szót sem csak nézett rám, mintha az emlékezetébe akarna vésni. Megint megpróbáltam elmenni mellette, de csak úgy mint az előtt megint az utamat állta. Kezdte egyre jobban feldühödni. Fáradt és éhes voltam. Semmi szükségem arra, hogy egy idegen még itt az utca kellős közepén szórakozzon velem.
- Mit akarsz? - buktam ki végül, mire felhúzta a szemöldökét. Végig mustrálta az egész testemet, amibe belepirultam. Mi van ebben a fiúban, ami ennyire megbabonáz? Nem tudom elkapni róla a tekintetemet.
- Hol voltál? - kérdezte végül számon kérő hangon, amitől rögtön magamhoz tértem. Mintha kaptam volna egy jó hideg zuhanyt, ami visszatérít a valóságba. Hogy jön ő ahhoz, hogy ellenőrizzen? Nem is ismerem. Még soha nem láttam.
- Mi közöd hozzá? - kérdeztem végül flegmán. Felhúzta a szemöldökét és tovább várakozott. Volt egy olyan érzésem, hogy nem fog egy hamar elengedni. Fáradtan megdörzsöltem a szememet és csak utána válaszoltam - Munkába voltam és éppen ezért fáradt vagyok. Nincs most hangulatom a szórakozásodra - ezzel megint el akartam menni mellette, de mikor közvetlenül mellé értem megragadta a karomat és magához rántott. ijedtemben egy kisebb sikoly hagyta el az ajkamat. Mielőtt ellökhettem volna ajkaimra tapadt. Annyira édesen és egyben tüzesen csókolt, hogy eszembe se jutott ellökni. Végül zihálva elváltunk egymás ajkaitól. Homlokát az enyémnek támasztotta és úgy nézett bele a szemembe. most már azt is tisztán láttam, hogy zöld szeme van.
- Ki vagy te? - kérdeztem még mindig nehezen véve a levegőt.
- Harry vagyok. Sokszor láttalak már erre és úgy döntöttem ideje megismerkedni - kacsintott rám és ismét magához húzott. Mikor ajkunk ismét összeért akaratlanul is felsóhajtottam, mire Harry belemosolygott a csókunkba. Most azt kívántam bárcsak örökké ennek a férfinek a karjaiban lehetnék, holott még csak most ismertem meg, de mégis. Olyan jó érzés volt ahogyan szorosan a testéhez húzott és úgy csókolt, mintha mindig is erre vágyott volna.
- Téged, hogy hívnak? - kérdezte végül zihálva.
- T/N
- Nos T/N, van kedved velem tölteni az éjszakát? - kicsit furcsálltam ezt a kérdését, his itt csókolózunk és elég nyilvánvaló, hogy mennyire kívánom. Viszont nem biztos, hoyg jó ötlet, ah elmegyek most vele. Miért mennék? Most találkoztam vele először. Nem tudok róla semmit csak a nevét, mi van akkor ha egy baltás gyilkos aki arra vár, hogy eltüntesse a fejemet a nyakamról? Valamiért mégis vele szerettem volna menni a vesz ellenére. Lehet, hogy nem éppen a legjobb ötlet, de egy kis izgalom kell a mindennapokba és úgy érzem Harryvel meg lesz azaz izgalom amire vágyom. Így hát megfogtam a kezét és mélyen a szemébe néztem.
- Nagyon szívesen veled töltöm az éjszakát - amint ezt kimondtam arcán széles mosoly terült el. Nem mondott semmit csak a kezemnél fogva kezdett el húzni egy ház felé - Te itt laksz? - kérdeztem rá végül, mivel még mindig nem szólt egy szót sem.
- Igen - válaszolta végül, mikor kinyitotta - majd később megmutatom, ah érdekel - ezzel ismételten magához húzott és lecsapott ajkaimra. Szenvedélyesen csókolóztunk, még azzal sem fáradtunk, hogy az ajtót becsukjuk. Elkezdtem lecibálni Harryről a pólót. Halkan felnyögtem mikor megláttam izmos felsőtestét. Lassan végig tapogattam, amit Harry jóleső nyögésekkel díjazott. Elkezdtem a nyakát csókolgatni, egyre lejjebb haladva. Mikor elértem a nadrágját egy gyors mozdulattal lerántottam róla. Fehér bokszer alsó volt rajta, ami kihangsúlyozta hatalmas férfiasságát. Felnéztem Harryre aki izgatottan várta, hogy mi lesz a következő lépésem. Csábítónk szánt mosollyal az ajkamon húztam le a bokszer alsóját. Gyengéden megfogtam férfiasságát. Lassan végignyaltam, majd bekaptam egy kicsit a végét. Harry türelmetlenül megfogta a tarkómat és belém nyomta férfiasságát. Egy kicsit öklendeztem, de nem volt olyan vészes. Mikor felvettem a tempót elengedett és hagyta, hadd diktáljam én az iramot. Nem kellett sok és a számba élvezett. Harry zihálva húzott fel magához. Adott a számra egy gyengéd csókot.
- Nagyon jó voltál - kacsintott rám, majd megfogta a kezemet és bevezetett a nappaliba. Nem éppen kényelmes a továbbiakhoz az előszoba. Harry nem szórakozott sokáig. Hanyat döntött a kanapén és felém mászott. lerángatta rólam a pólómat, melltartómat, majd rögtön utána a nadrágomat. egy szál tangabugyiban feküdtem előtte. Elégedett mosollyal az ajkán mért végig. Gyengéden szétfeszítette a combomat és közéjük dugta a fejét. Bugyin keresztül megnyalta nőiességemet, amitől jólesően felnyögtem. Erre félre húzta a bugyimat és rögtön felnyomott két ujját. Gyors tempóban kezdett el ujjazni és nyalni egyszerre. Nem sok kellet és éreztem azt a bizonyos remegést az altestemben.
- Harry - nyögtem kéjesen a nevét. Ebben a pillanatban elélveztem. Harry felkúszott hozzám és adott egy puszit a homlokomra.
- Mehet? - kérdezte csillogó tekintettel. Bólintottam, mire egy erőteljes lökéssel már bennem is volt. Egyből gyors ritmus kezdett el diktálni, amit igyekeztem fölvenni.
Minden egyes lökésnél érintette a legérzékenyebb pontomat, tudtam, hogy nem sok van hátra, ezért jeleztem Harrynek is.
- Harry... mindjárt - nyögtem ki nagy nehezen, miközben a hátát végig szántottam a körmeimmel.
- Engedd el kicsim. Hadd érezzem - ennyi kellett és elhatalmasodott rajtam az orgazmus. Sikítva értem föl a csúcsra. Harry még lökött egy párat és ő is felért a csúcsra. Kimerülten hanyatlottunk egymásra.
- Ez eszméletlen volt - szólalt meg végül Harry. Mosolyogva fordultam felé.
- Egyetértek. Rég volt részem ilyen felemelő dugásban - bújtam oda csupasz mellkasához. Most már hülyeségnek tűnt, hoyg azt hittem egy baltás gyilkos.
- Megismételhetnénk - javasolta Harry. Erőtlenül bólintottam, majd a következő pillanatban átléptem az álmok birodalmába.

1 megjegyzés: