2014. július 12.

Vakrandi (Liam) +18

Ezt a sztorit Yoda kérte! Remélem tetszik! :)
- Légy szí, már mindent megszerveztem. Nem lehetsz ilyen gonosz T/N - vettem egy mély levegőt. Próbáltam nemet mondani az L/B-nek, de lehetetlen. ha ő valamit a fejébe vesz akkor addig nyaggat míg az nem lesz amit ő akar.
- Nem kell férfi az életembe. Megvagyok én egyedül is - próbáltam jobb belátásra bírni, de semmi esélyem sem volt. Ugyanis L/B-m elhatározta, hogy kerít nekem egy fiút ezért a nevemben szervezett nekem egy vakrandit. Még a hátamon is végig szaladt a hideg erre a gondolatra. Nem akarok olyan férfival találkozni akit nem ismerek. Ki tudja milyen férfit szedett össze nekem? Próbálja meg valaki megértetni vele.
- Dehogynem kell. Évek óta egyedül vagy. Biztosan hiányzik már egy kiadós szex - szavai hallatán elpirultam, mire hangosan felnevetett - Ha nem tetszik még mindig eljöhetsz. Nem kötelező ott maradnod - vettem még egy mély levegőt, majd lassan kifújtam. Volt egyáltalán bármi esélyem vele szemben?
- Rendben, de ha ez nem jön össze, akkor örökre békén hagysz ezzel a fiú témával - L/B-m buzgón bólogatott. Nagyon elégedett volt magával, hogy sikerült meggyőznie. Fél órán belül büszkén távozott a lakásomból. Mint kiderült egy romantikus hangulatú étteremben lesz a találkozó, amit a fiú javasolt. Ez sok mindent elárul róla.
Elkezdtem készülődni. Gyorsan lezuhanyoztam, hajat mostam és megszárítottam. Utána odaléptem a szekrényemhez és előhúztam egy dögös koktél ruhát. Ez lesz a megkülönböztető jel. A ruha éppen a combom közepéig ért, ezért örülök, hogy ülni fogok az étteremben, mert biztos vagyok benne, hogy amint lehajolnék kilátszana mindenem. Kisminkeltem magamat és már indulhattam is.
Késve érkeztem az étteremhez, de így is megtorpantam a bejáratnál. Biztosan akarom én ezt? Már éppen vissza akartam fordulni, mikor akaratlanul is L/B-m arca rémlett fel előttem. Soha nem bocsátja meg, ha most megfutamodom. Vettem megint egy mély lélegzetet, hoyg kissé megnyugodjanak az idegeim. Úgy látszik szokásommá vált ez a mély lélegzet. Miután kicsit megnyugtattam  verdeső szívemet beléptem az étteremben. Mikor megláttam a sok elegáns alakot egy kicsit megtorpantam. Azt tudtam, hogy nekem mibe kel megjelennem arról viszont fogalmam sem volt, hogy a ma esti párom, hogyan fog kinézni.
- T/N? - kérdezte egy mély férfi hang közvetlenül mögöttem. Ijedten fordultam hátra és egy gyönyörű barna tekintettel találtam szemben magamat. Megbabonázva néztem rá. - Liam vagyok - nyújtotta a kezét, mire feleszméltem és szélesen elmosolyodtam.
- Szia - Liam közel hajolt hozzám és adott két puszit az arcomra, mire meglepetten pislogtam. Megfogta a kezemet és egy két személyes asztalhoz vezetett. épphogy helyet foglaltunk megjelent egy pincér és felvette az ital rendelésünket. Így kezdődött életem első vakrandija.

Két órával később még mindig az étteremben voltunk. meg kell mondjam, hogy nagyot csalódtam. Azt hittem, hoyg egy bűn ronda és perverz fickóval fog összehozni a sors, de Liam pont az ellenkezője volt. Egész este beszélgettünk és viccelődtünk. nem tudom megmondani, hogy mikor éreztem ilyen jól magam egy vacsorán.
- Ideje haza indulni nem? - fordult felém Liam. Miután bólintottam intett  pincérnek fizetett és kivezetett az étteremből. Úriember módjára besegített az autójába. Amint beszállt megkérdeztem, ami már a vacsora eleje óta motoszkált a fejemben.
- Hogyhogy egy ilyen jó fej srác vakrandira ment? Őszintén szólva azt hittem, hoyg egy perverz alakkal fogok összejönni - erre Liam hangosan felnevetett. Nem sokkal később én is követtem.
- Igazság szerint a barátaim szervezték nekem és nem akartam őket cserben hagyni - mondta végül - De meg kell mondanom, hoyg nagyot csalódtam. Istenien éreztem ma este magamat - éreztem, hoyg az arcomat pír önti el.
- Nekem is a barátnőm intézte - amint ezeket a szavakat kimondtam Liam ismét hangosan felnevetett.
- Valahogy sejtettem.
- Ezt, hogy érted? - néztem rá felhúzott szemöldökkel, miközben Liam befordult abba az utcába, ahol lakom.
- Nem tűnsz olyan lánynak aki vakon találkozik egy férfival - kacsintott rám, majd leparkolt a házam előtt. Egy ideig csöndben ültünk egymás mellett, majd hirtelen ötlettől vezérelve felé fordultam.
- nincs kedved bejönni? - LIam egy ideig szótlanul nézett rám, már azt hittem, hoyg ezzel túl messzire mentem, mikor elmosolyodott és biccentett.
- Szívesen bemegyek - szótlanul nyitottam ki az ajtót és invitáltam beljebb.
- Helyezd magadat kényelembe. - Liam még mindig mosolyogva elhelyezkedett a kanapén.
Elővettem a konyhában egy bort, kinyitottam és két pohár kíséretében bevittem a nappaliba, ahol Liam várakozott. Töltöttem mind a kettőnknek és felé nyújtottam az egyiket. Csendben koccintottunk és kortyoltunk belőle egy kicsit. Liam letette a poharát és kivette az én kezemből is. Az asztalra helyezte, majd egy hirtelen rántással magához húzott.
- Egész este erre vártam - tapadt ajkaimra. Szenvedélyesen csókolóztunk.Liam megfogta a fenekem és lovagló ülésben magára helyezett. Kezdett egyre melegebb lenni a hangulat. Lerántottam róla az ingét. Így most meztelen mellkasát leptem el csókjaimmal, amit ő élvezetes nyögésekkel köszönt meg. Ajkammal egyre lejjebb haladtam, míg el nem értem a nadrágja övrészét. Letérdeltem a szőnyegre, így pont elértem a férfiasságát. Lehúztam róla a nadrágot és az alsógatyát és rögtön bevetettem magam. Mély torkozni kezdtem, mire hangosakat nyögött. megfogta a hajamat és gyorsított a tempón. Nem sokkal később éreztem, hogy megremeg és beleélvezett a számba. Zihálva húzott fel magához. Gyengéden megcsókolt.
- Nem vagy semmi kislány - mondta még mindig zihálva - Ilyen technikával, hogyan lehetsz szingli? - mondta mosolyogva.
- Nem mindig elég, ha jól tudok szopni - kacsintottam rá, mire hangosan felnevetett.
- Igaz - ezzel hanyatt döntött, így most ő került fölém. Felhúzta a ruhámat egészen a hasamig, majd onnan egy rántással eltávolította rólam. mikor meglátta, hoyg nincs rajtam melltartó elégedetten hümmögött. Adott a számra még egy gyengéd csókot, majd minden figyelmét a melleimnek szentelte. Egyik mellbimbómat fogai közé csippentette, míg a másikat kezeivel kényeztette. Mikor ez megunta lejjebb indult. Falatnyi tangámat egy rántással eltávolította, majd rögtön bevetette magát. Erősen szívni kezdte a csikómat és felnyomta három ujját. Nem sokkal később éreztem az alhasamban azt a bizonyos remegést. Nagy nyögés kíséretében elélveztem. Liam tisztára nyalt, majd felhúzott magához és ismét az ölébe ültetett.
- Te sem panaszkodhatsz a technikádra - kacsintottam rá még mindig zihálva.
- Ennek igazán örülök - nevetett fel halkan, majd gyengéden belém hatolt. Először lassan kezdtem el rajta mozogni, de aztán egyre gyorsabban. Mind a ketten nyögtünk az élvezettől.
- Liam... mindjárt - nyögtem ki, mikor már éreztem, hoyg nincs messze a csúcs.
- Engedd el - mondta fennakadó szemmel. Ebben a pillanatban egy sikoly kíséretében elélveztem. Úgy éreztem, hoyg most az egész ház az én számtól zeng. Liam rögtön utánam belém élvezett. Kimerülten hanyatlottunk a egymásra.
- Holnap van valami dolgod? - kérdezte végül Liam.
- Nincs - mondtam bágyadtan.
- Akkor eljöhetnél velem még egy randira. azt hiszem ez a mai, nagyon jól sikerült - nevetett fel halkan.
- Egyetértek - adtam a szájára egy gyengéd csókot.

2 megjegyzés: