2014. július 31.

Szívdöglesztő terrorizáló (Zayn) 18+

Egy újjabb nap a suliban. Jajj, hogy mennyire utálom ezt! Mindenki levegőnek néz, mintha ott se lennék. Mindez azért, mert az igazgató lánya vagyok, tele ötössel, dícsérettel meg ilyenekkel. Azt mondják rám, hogy "apuci pici lánya" vagy "a diri kölyke" vagy "a túl jó kislány". Rühellem ezt!
Lassan sétáltam a folyosón a fiúöltöző melletti szekrényem felé. Mindenki bámult, lenézően méregetett vagy éppen az egyik "becenevemen" szólított. Amikor odaértem megláttam a suli legmenőbb pasiját a szekrényem előtt. Zayn a neve. Haja fekete és mindig tökéletesen fel van állítva, szeme pedig barna. Nem nagyon csípem, mert Ő is piszkálni szokott, elég durván. Miatta kezdtek el csesztetni, még elsőben.
- Arrébb mennél, kérlek?- léptem elé, majd felnéztem rá.
- Mert mi lesz? Szólsz apucinak?- röhögött az arcomba. Mielőtt vissza akartam volna szólni megszólalt a csengő, így mindenki bement egy terembe... Őt kivéve!
Még mindig egyhelyben állt. Gondoltam itt az alkalom a visszavágóra, ezért közel léptem hozzá és idegesen suttogtam:
- Na ide figyelj! Attól, hogy vagány vagy nem vagy más senkinél! Tudod, én sem lennék más, ha Te el nem kezdessz piszkálni még anno elsőben. Szóval a pofád lapos legyen, mert úgy széttöröm a mogyoróidat, hogy sohatöbbet nem lesz gyereked!
Zayn szeme felizzot a dühtől.
- Te velem így nem beszélhetsz T/N! Nem tennél Te velem semmit, mert félsz apucitól, de én meg merem tenni...ha még egyszer visszaszólsz úgy megbaszlak, hogy egy hónapig fel sem állsz!
Leblokkoltam. A vágy és a düh kavarodott, a már fekete tekintetében. Kicsit megijjesztett, de nem tántorodtam el.
- Nem félek Tőled!
Gonosz mosolyra húzta száját majd behúzott a mellettünk lévő öltözőbe. Bezárta az ajtót, majd nekinyomott és ajkaimra tapadt. Falta őket, mintha az élete múlna rajta. Reflexből csókoltam vissza, ezen felbátorodott és elfektetett az egyik padon, majd lekapta a felsőmet. Durván csókólta, szívta, harapta nyakam, kulccsontom és egyre lejjeb haladt. Melltartómat is eltávolította és keményen markolt melleimre, ami miatt fájdalmasan felnyögtem. Elengedte testem, s magáról is levette a pólót, övét kicsatolva húzta le farmerját és bokszerét egyszerre, majd eldobta valamerre. Lehúzta szoknyám majd bugyin keresztül durván dörzsölt, ami fájt egy kicsit, de azért élveztem. Felültetett és hajamnál fogva térdre kényszerített, Ő pedig leült a padra. Erőszakosan nyomta számba hatalmas férfiasságát és mozgatta fejem. Lenyomta a torkomon, ami nagyon kellemetlen volt, de túl erőssen fogott, nem tudtam mit tenni. Könnyek sokasága gördült le arcomon, de ez Őt nem érdekelte. Vad morgással élvezett a számba. Ki akartam köpni édes-ragadós spermáját, de nem engedte; befogta az orrom és a szám, nem kaptan levegőt, ezért nedvét lenyeltem. Felemelt és felültetett egy kisebb szekrényre, combjaim szétfeszítette és keményen nyomta magát belém. Teljes mérete bennem volt, ami nagyon fájt. Nem engedte, hogy megszokjam, őrült tempóban kezdett lökni, teljesen a g-pontomig. Kezdtem élvezni. Körmeim a bicepszébe mélyesztettem.
- Ahh..ezaz!- nyögött egy férfiasat, majd belém élvezett. Pár másodperc múlva sikítva menten el. A fájdalom nem szűnt, akkor sem, amikor már kihúzta magát belőlem. Nehezen, de sikerült felöltöznöm. Mielőtt kibiceghettem volna visszahúzott és megcsókolt.
- Tanuld meg, szépségem, hogy velem nem lehet szórakozni! Ja és könyörögj Az Égieknek, hogy következő alkalomkor ne legyek ilyen durva, aranyom!
Újra megcsókolt, majd utamra engedett.
Hogy értette, hogy következő alkalom?
Nem volt neki elég egyszer megerőszakolnia?
Ettől a pillanattól kezdve rettegtem; vajon mikor csap le rám megint?

6 megjegyzés:

  1. Tetszett :) Imádom a rosszfiús történeteket és tudjuk, hogy ez Zaynnek áll a legjobban. Ez folytatásért kiált!! Puszi.

    VálaszTörlés
  2. Egyet értek folytatást :)) xxx

    VálaszTörlés
  3. Újat mondok, ha azt kérem: Legyen folytatása? :D

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindenkinek! :)
    Dolgozom a folytatáson! :)
    xx .J.~

    VálaszTörlés