2014. július 10.

Nem bírom tovább (Liam) +18

Ezt a sztorit Csilla kérte! :) Remélem tetszik :)
Éppen a konyhában főztem, mikor egy nagy ajtócsapódással megjelent Liam. Mosolyogva léptem oda hozzá, hogy adjak a szájára egy puszit, de zord tekintete visszatartott.
- Mi a baj? – kérdeztem egyre idegesebben. Nem értettem mi baja, hisz Liam nem az a fajta, hogy könnyen dühbe jönne.
- Igaz, hogy megcsaltál? – ledermedve néztem rá. Miről beszél? Honnan veszi ezt?
- Nem – nyögtem ki végül rekedtes hangon – Honnan veszed ezt? Soha nem lennék képes téged megcs…. – mielőtt befejezhettem volna Liam dühösen félbeszakított.
- Ne hazudj. Jack azt mondta, hogy amíg én turnén voltam, te nem egy férfinak az ágyában kötöttél ki – annyira megdöbbentem ettől a gyanúsítgatástól, hogy nem is bírtam megszólalni, így Liam sarkon fordult és felrohant az emeletre. Kétségbeesetten siettem utána. A közös hálószobánkban találtam rá, éppen a ruháit vette ki a szekrényből. Szememből könnyek kezdtek el csorogni.
- Liam, esküszöm az életemre, hogy nem csaltalak meg – mondat végére elhalkult a hangom. Legszívesebben térdre rogytam volna, ha Liam csak felém fordult volna, de úgy tett mintha ott sem lennék. – Szeretlek – nyögtem ki végül az utolsó mentsváramat. Erre már felém fordult és kétkedve nézett végig rajtam. Mielőtt folytattam volna a bizonygatást magához rántott és ajkait az enyémekre tapasztotta. Akaratlanul is felnyögtem LIam érintésére. Még mindig fel tudta lobbantani bennem a szenvedélyt. Ez sosem változott.
- Én is szeretlek - suttogta végül, miután zihálva elvált ajkaimtól.
- Soha nem lennék képes téged megcsalni - mondtam könnyes szemmel, mert még mindig úgy éreztem, hogy bizonygatnom kell. Liam mosolyogva hajolt ajkaim fölé.
- Tudom, ne haragudj, de mikor Jack így jött oda hozzám teljesen elvesztettem az eszem - nézett rám bűnbánóan. Szélesen elmosolyodtam és szenvedélyesen megcsókoltam. Liam nem tétovázott felkapott és egészen a hálószobáig cipelt. Ott gyengéden lefektetett az ágyra és csillogó tekintettel hajolt fölém. Gyengéden megcsókolt. Egy idő után zihálva el kellett válnunk egymástól, majd egy szívdöglesztő mosolyt küldött felém és ajkaival a számról egyre lejjebb kezdett csókolgatni. Végig puszilta a nyakamat, amitől megborzongtam, majd elérte a pólóm nyakát. Kezét felemelte és gyengéden kibújtatott belőle. A melltartómmal már ne volt ennyire gyengéd. Egy hirtelen rántással eltávolította rólam a melltartót és ott folytatta a csókolgatást ahol abbahagyta. Lassan közelítette meg melleimet, majd mikor végre odaért felemelte a fejét rám mosolygott és csak utána vetette be magát. Egyik mellemet a nyelvével, míg a másikat kézzel kényeztette. Miután ezt megunta lejjebb haladt, míg el nem érte a nadrágom derekát. Ott egy pillanatra megállt, mintha tűnődne, de aztán folytatta amit elkezdett. Kigombolta és lehúzta a cipzárt a nadrágomon. Megfogta a derekát és a bugyimmal együtt és eltávolította rólam. Szétfeszítette a combjaimat és közéjük térdelt. Elkezdte a combom belső oldalát csókolgatni. Egyre feljebb haladt, mire végre elérte azt a pontot, ahol érezni szerettem volna, de nem adta meg nekem azt amire vágytam. Eltávolodott a combomtól és most a másikat kezdte el puszilgatni.
- Liam, kérlek - nyögtem végül fel, mikor már úgy éreztem nem bírom tovább. Liam felemelte a fejét rám kacsintott és ráérősen folytatta a kínzásomat. Felemeltem a csípőmet ezzel is kimutatva mit szeretnék, de ő csak mosolyogva megrázta a fejét és tovább puszilgatta a combomat. A frusztrációtól könnyek szöktek a szemembe. Úgy éreztem, ha nem élvezhetek el akkor menten felrobbanok. - Kérlek - mondtam még egyszer elfúló hangon. Liam a jelek szerint megsajnált, mert forró leheletét ott éreztem, ahol mindennél jobban vágytam rá. Liam egyből belevágott a dolgok közepébe. Erősen szívni kezdte a csiklómat, miközben feldugott egyszerre három ujját. Erősen pumpálni kezdett. Nem sokkal később éreztem a remegést az alhasamban.
- Liam - nyögtem és ebben a pillanatban elélveztem. Felkúszott hozzám adott a számra egy gyengéd csókot és mellém feküdt. Fel akartam ülni, hoyg most én kényeztessem őt, de lefogta vándorló kezemet és mélyen a szemembe nézett.
- Ez most csak rólad szólt. Kárpótlásul amiért úgy neked estem - adott a számra mégy egy csókot. Mosolyogva viszonoztam. Liam kotorászni kezdett a fiókban és amint megtalálta azt amit keresett megint fölém kerekedett. Fölhúzta magára az óvszert és egy hirtelen lökéssel már bennem is volt. Lassan kezdett el mozogni, hogy hagyjon időt arra, hogy megszokjam méretét. Mikor úgy vélte ez bekövetkezett egyre gyorsabban kezdett el lökni. Mind a ketten élvezetünkben felnyögtünk. Mindig is imádtam Liammel szeretkezni és ez most sem volt másképp.
- T/N... mindjárt - lihegte Liam ajkaimba, mire elmosolyodtam. Ebben a pillanatban megéreztem magamban Liam örömnedvét. Még tolt egy párat és én is éreztem, hogy eláraszt az orgazmus mámorító érzése. Kimerülten hanyatlottunk egymás mellé. Liam szorosan magához húzott és betakargatott. Egy ideig csendben feküdtünk egymás mellett, majd Liam törte meg a csendet.
- Mit szólnál hozzá, ha legközelebb nem védekeznénk? - erre a kérdésre meglepetten vontam fel a szemöldökömet és néztem föl rá.
- Gyereket szeretnél? - éreztem, hoyg a szívem kétszer gyorsabban kezdet el verni erre a gondolatra. Liam csillogó tekintettel nézett rám.
- Igen, de ha ezt te túl sürgetőnek találod nem muszáj. Csak gondoltam csodálatos lenne, ha lenne egy közös gyerekünk.
- Nagyszerű ötletnek tartom - adtam a szájára egy puszit, mire szélesen elmosolyodott.
- Akkor ideje gyakorolni, de ezúttal gumi nélkül - fordított a hátamra.

4 megjegyzés:

  1. Viiiii ez nagyon jóóóó!! Fojtasd!! Ezt folytatni kell inenn!!

    VálaszTörlés
  2. Ahwwwwww!!!!!! Isteeeniiii folytasd!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szió kérhetek egy sztorit Bogi névre Niall-el? :D

    VálaszTörlés
  4. Bogi felírtalak! Csak akkor lesz folytatása, ha ezt a többiek is megszavazták. Majd kirakok az oldalra egy szavazást! Örülök, hogy tetszett :)

    VálaszTörlés