2014. július 31.

Vígasz (Zouis) 18+

- Kérlek T/N! Beszéljük meg! Sajnálom, szeretlek!- kiabált utánnam Jason, a barátom, a volt barátom. Megcsalt. Méghozzá a legjobb barátnőmmel. Mind a ketten elásták magukat a szememben. Elsiettem Jason házától. Majd otthon sírva borultam az ágyamba.
***
Pár nap elteltével sem ettem, és csak sírtam. Anya és a tesóm sem tudott sehogyan sem jobb kedve deríteni. Nem akartam mosolyogni azok után, amit Jason és LB/N tett velem. Halk kopogás hallatszott és belépett Louis és Zayn. Ők nagyon jó barátaim és mindketten tetszenek, de Zayn-nek van barátnője, Louis-nak meg tetszik egy Eleanor nevű lány.
- Ó, T/N! Annyira sajnálom!- ölelt meg Louis. Zayn is megölelt és a fejemre egy puszit is adott.
- Mit kerestek itt?- kérdeztem szipogva.
- Tesód mondta, hogy szar állapotban vagy, jöttünk megnézni...meghát...
-...Féltünk! Nem akarjuk, hogy hülyeséget csinálj!- fejezte be Zayn mondanivalóját Lou.
- Köszi skacok!- mosolyogtam rájuk halványan. Egymásra néztek, s egyszerre bólintottak. Louis hirtelen megcsókolt, visszacsókoltam. Nyelve érzékien táncolt az enyémmel. Elvált tőlem, és Zayn felé fordított, aki rámmosolygott, egy hajtincset a fülem mögé simított, majd Ő is megcsókolt. Valamivel vadabb volt, mint Louis, de ez is tökéletes csók volt. Louis a jobb oldalamon, Zayn bal oldalamon ült. Megfogták pólóm alját, s levették rólam. Mivel két napja ki sem keltem az ágyból nem volt rajtam semmi csak az a póló meg egy bugyi. Melleimre nézve Zayn felnyögött, Louis ajkát harapdálta. Elmosolyodtam reakciójukon, majd levettem először Louis-ról, majd Zayn-ről a pólót. Lehúztam Zayn nadrágját, s ráfeküdtem.
- Hmm...T/N...tudod Te, hogy mennyiszer képzeltem el már, ahogyan puha ajkaid a farkam körül vannak? Keményen szopsz le majd amikor belédhatolok felnyögsz...hmm...ahogy elélvezel, összeszűkülsz körülöttem, és nedved végigfolyik rajtam...ahh!- suttogta Zayn. Nőiességem nedvesedni kezdett, nem is kicsit, de "a kicsi Zayn" is keményedett rendesen. Lehúztam Zayn alsóját, majd számba vettem merevedését. Zaynt nem érdekelte, hogy ki hallja, vagy ki nem, nagyokat nyögött, ami egyben önbizalmat adott, s egyben felizgatott.
- Basszus!- mondta Louis, majd levette magáról a nadrágod és a bokszert, azután mellém ült. Megfogtam méretes péniszét és verni kezdtem neki. Zaynhez hasonlóan, Ő is hangosan reagált tetteimre. Kicsivel később egyszerre élveztek el, Zayn a számba, amit lenyeltem, bár kicsit kellemetlen volt, Louis pedig fenekemre élvezett.
- Ez fenomenális volt, T/N!- zihált Zayn. Louis elégedetten mosolygot, majd maga alá gyűrt. Szenvedélyesen megcsókolt, majd eltávolította az utolsó ruhadarabot is, ami testem takarta.
- Gyönyörű vagy!- szólaltak meg egyszerre a fiúk.
-Az a Jason egy idióta, hogy megcsalt- mondta Louis.
- Egyet értek, nem tudja mit veszít.- bólogatott Zayn.
Nagyon zavarba hoztak, mert ilyen szépeket még senki sem mondott nekem. Louis felnevetett zavaromon, majd megcsókolt, s ezzel egyidőben belém lökte magát. Testünk most már teljesen egybeforrt, amit mindketten egy jóleső nyögéssel díjaztunk. Lassan mozgott, nagyon gyengéd volt. Zayn eközben a nyakamhoz hajolt, és apró puszikkal lepte el minden egyes szögletét. Olyan aranyosak voltak velem. Louis kihúzódott belőlem, mielőtt elélveztünk volna. Feltérdeltettek, s Zayn előlről, Louis pedig -síkosító segítségével- hátulról hatolt be testembe. Azt hittem szétszakadok, annyira fájt. Mondanom sem kell, hogy mindketten hatalmas mérettel rendelkeztek. Könnyeimnek utat engedtem. Zayn előttem édesen mosolygot, de láttam az aggódást szemeiben. Louis puszilgatta a nyakam, simogatta a hátam, és mindezek mellett nyugtató dolgokat mondott. Zayn megcsókolt, majd mozogni kezdett. Észre sem vettem, hogy a fájdalom már megszünt és testem most már élvezettel fogadta a két fiút. Louis is mozogni kezdett. A hirtelen jött, fantasztikus élvezettől hangosan nyögtem. A két fiú gyorsan mozgott bennem, de nem durvultak el. Már mindhárman az orgazmus kapujában voltunk, Zayn lelassított, kicsit később Louis is így tett, majd egyszerre lövelték belém örömnedvüket, s ennek hatására sikítva éltem át az orgazmust.
Azt hittem összeomlok, ha Zayn nincs előttem összeestem volna. Leborultunk az ágyamra, én a két fiú közzé kerültem.
- Szeretlek!- mondták ki egyszerre, s mind ketten meglepve néztek egymásra, majd feloldódtak, s elmosolyodtak.
- Én is nagyon szeretlek titeket!- mondtam, mire kérdően néztek rám.
- Mindkettőnket?- kérdezte Louis.
- Mindketten nagyon bejöttök nekem.-vallottam be mire felnevettek és arcomra egy-egy puszit adtak.

Azóta már jó pár év eltelt. A fiúkkal megbeszéltük, hogy csak barátok leszünk. Így is lett, legjobb barátok vagyunk még most is. Nekem van egy férjem, Zaynnek egy felesége, Louisnak pedig egy mennyasszonya.
De azt a délutánt soha sem fogjuk elfelejteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése