2014. július 3.

Nekem több kell (Liam) +18

Ezt a sztorit Csokicsaj kérte! :) Remélem tetszik! :) Ne haragudj, hogy ilyen sokat kellett rá várnod :)
Arra ébredtem, hogy valaki kővel dobálja az ablakomat. Először azt hittem, hogy csak álmodom, de aztán egy nagyobb kővel próbálkoztak, és ijedten felültem. Ez már biztosan nem álom. Nagy nehezen kikecmeregtem a paplan alól és az ablakhoz botorkáltam. Legnagyobb meglepetésemre Liam állt az ablak alatt és éppen egy követ készült elhajítani.
- Te meg mit csinálsz? – nyitottam ki gyorsan az ablakot, mielőtt még a szüleimet is felébresztené. Liam mosolyogva dobta l a követ és sétált közelebb.
- Beszélnem kell veled – ahogyan ezt mondta a szeme elkomorodott. Ijedten néztem rá. Liam pont az a fajta, hogy mindig mosolyog még akkor is, ha éppen nagyon dühös vagy rossz kedve van. Sosem láttam ilyen szomorúnak és ez megijesztett.
- Máris lemegyek – mondtam, majd mielőtt reagálhatott volna, becsuktam az ajtót, és a szekrényemhez siettem. Felkaptam egy farmert és egy pólót, mert ahogyan éreztem nincsen valami jó idő odakint. Nem akarok megfázni. Halkan lelopakodtam az emeletről és elhagytam a lakást. Szerencsémre a szüleim mélyen alszanak, így nem keltek fel se az ablakdobálós incidensre, se a szökésemre. Liam mikor leértem már türelmetlenül járkált.
- Azt hittem már sose jössz – támadott nekem. Furcsállva húztam föl a szemöldökömet, hisz 10 percet voltam csak odabent. Valami nagyon komoly dolog történhetett.
- Bocsi – motyogtam. Idegesített, hogy nem néz a szemembe – Mi a baj Liam? – vettem végül a bátorságot, hogy megkérdezzem. Kérdésemet hallva megtorpant és bizonytalanul nézett rám.
- Azt hiszem jobb lesz, ha leülsz – mutatott egy közeli padra. Engedelmesen odasétáltam és helyet foglaltam. Liam követte a példámat. Egy ideig egyikünk sem szólalt meg. Az volt az érzésem, hogy Liamnek össze kell szednie a bátorságát és éppen ezért nem mertem megszólalni. Végül felemelte a fejét és mélyen a szemembe nézett.
- Én többet akarok – erre a mondatra a szívemben kezdett el dobogni a szívem. Kitől akar többet? Egy kis apró reménysugár villant meg előttem, hogy talán tőlem akar többet, de aztán gyorsan lecsillapítottam magam. Az nem lehetséges. Liam mindig is barátként gondolt rám, m ég akkor is, ha én az utóbbi időben többet érzek iránta barátságnál.
- Kitől akarsz többet? – kérdeztem meg végül visszafojtott lélegzettel. Liam mélyen belenézett a szemembe és úgy válaszolt
- Tőled – annyira meglepődtem a válaszától, hogy teljesen ledermedtem. Liam folytatta – Nem bírok csak a barátod lenni. Többet akarok. Szeretnélek átölelni, s megcsókolni. Szeretném kikiabálni, hogy te vagy a barátnőm – mivel még mindig nem szóltam egy szót sem Liam arcát egy könnycsepp szántott végig. – Szerelmes vagyok beléd. – suttogta, miközben felállt. – Gondoltam jobb, ha tudod – ezzel megfordult és épp indulni készült, mire felpattantam.
- Liam, várj – kiáltottam utána. Meglepetten fordult felém, mire szorosan átöleltem. – Én is szeretlek. Mindennél jobban – csókoltam meg gyengéden, amit készségesen viszonzott. Miután elváltunk egymástól, Liam ajkai széles mosolyra húzódtak. Megfogta a kezemet és visszaindult velem a házunkba. Halkan fellopóztunk a szobámba.
Amint beértünk szenvedélyesen egymás ajkainak estünk. Liam sietősen lerántotta rólam a felsőmet, ami alatt nem volt melltartó, mivel még nem akartam ezzel is húzni az időt, mikor Liam megjelent a háznál.
- Nincs rajtad melltartó – fedezte fel csillogó tekintettel, majd ráhelyezte nagy kezeit, és gyengéden gyúrni kezdte őket. Mikor ezt megunta az egyik mellemre helyezte ajkát. Erősen szívni és nyalni kezdte a mellbimbómat, míg a másik mellemet kézzel gyűrkölészte. Az élvezettől felsóhajtottam. Még soha senki sem okozott nekem ilyen gyönyört. Bár igazság szerint még nem is volt dolgom senkivel. Mikor Liam ajkaival lejjebb kezdett haladni, megállítottam.
- El kell mondanom valamit – néztem mélyen bele szemeibe, ami most aggodalmasan csillogott.
- Túl messzire mentem? – kérdezte remegő hangon. Gyorsan megráztam a fejemet, hogy megnyugtassam, majd vettem egy mély lélegzetet és kiböktem azt, ami a szívemet nyomta.
- Még szűz vagyok – amint ezt kimondtam Liam felegyenesedett. Gyorsan a kezembe nyomta a felsőmet és elfordult.
- Megértem, ah nem akarod ilyen rövid idő után, hisz még csak most lettem a pasid. Tudok várni, de takard el magadat.
- A pasim vagy?
- Talán nem? Vagy félre értelmeztelek? – kérdezte összeráncolt szemöldökkel. Halkan felnevettem, mire kaptam tőle egy szúrós pillantást – Ez egyáltalán nem vicces.
- Nem értelmeztél félre. Szívesen leszek a barátnőd – adtam az arcára egy gyengéd puszit, majd a szája felé kezdtem közeledni. Ismét szenvedélyes csókolózásba kezdtünk, de Liam leállított, mikor eldobtam a felsőmet és ismét szabadon rálátott a mellemre.
- ha nem akarsz ma este szeretkezni, akkor jobb lesz, ah eltakarod magadat. Mégiscsak férfiből volnék, és nem tudom, meddig tudom visszafogni magamat – fordult el elkínzott arccal. Mosolyogva fordítottam magam felé az arcát.
- Ki mondta, hogy ma este nem akarok szeretkezni veled? – amint ezt kimondtam Liam arcára önelégült mosoly ült és szorosan magához húzott.
- Nagyon fogok vigyázni. Ígérem – gyengéden szájon csókolt, majd kézen fogott és az ágyhoz vezetett. Lefektetett rá és kigombolta a nadrágomat. Adott a köldökömre egy megnyugtató puszit, majd eltávolította rólam a nadrágot és a bugyimat. Szétfeszítette a combjaimat és közéjük feküdt. Felemelte a fejét küldött felém egy megnyugtató mosolyt, majd rögtön bevetette magát. Eleinte gyengéden simogatni kezdte a csiklómat, majd egyre erőteljesebben, végül pedig bevetette a száját. Erősen szívni és nyalni kezdte nőiességemet, amitől fel kellett nyögnöm. Nem hittem volna, hogy ilyen csodálatos lehet. Mikor már eléggé nedvesnek talált felnyomott először csak egy ujját, majd egy kicsivel később még egyet társított hozzá.
- Fáj? – kérdezte Liam gyengéden. Megráztam a fejemet, mert tényleg nem fájt. Kicsit kellemetlen volt, de minél többet ujjazott egyre kellemesebb volt. A végén pedig már a gyönyörtől sikoltoztam. Nem kellett sok és már el is élveztem. Zihálva szedtem a levegőt. Liam felkúszott hozzám, adott a számra egy puszit, majd felállt az ágyról és megszabadult minden ruhadarabjától. Tekintetemmel férfiasságát kerestem és utána le, sem tudtam róla venni a szememet. Hatalmas. Nem is hittem, hogy be fog-e férni a hüvelyembe. Liam észrevehette az aggodalmamat, mert rögtön hozzám simult és a fülembe megnyugtató szavakat sugdosott. Vettem egy mély levegőt, majd felültem az ágyban és Liam férfiassága után, tapogatóztam. Mielőtt hozzáérhettem volna Liam lefogta a kezemet.
- Nem, muszáj. Neked ez az első. Azt szeretném, ha minden szép lenne – zihálta kifulladva.
- Én szeretném – mondtam végül, mire Liam elengedte a kezemet, így rá tudtam helyezni. Eleinte lassan kezdtem simogatni, de Liam kezével átfogta a kezemet és megmutatta, hogy mit kell tennem. Egyre bátrabban húzogattam férfiasságát, majd egy hirtelen ötlettől vezérelve bekaptam egy kicsit a végét, mire Liam egy nagyot sóhajtott. Egyre jobban belejöttem, de mielőtt folytathattam volna Liam felhúzott magához és szenvedélyesen megcsókolt.
- Nem bírok tovább várni – fordított a hátamra. Bepozicionálta magát a két lábam közé, majd gyengéden elkezdett beljebb nyomulni. Fájdalmamban felsikoltottam, mire Liam gyorsan a számra tapadt.
- Felébreszted a szüleidet – suttogta – Abbahagytam? – kérdezte utána aggódva. Megráztam a fejemet, és csendesen biztattam, hogy folytassa. Egy hitelen lökéssel tövig belém nyomult. Várt egy kicsit, míg meg szokom méretét és csak aztán kezdett el bennem mozogni. Eleinte még egy kicsit fájt, de aztán idővel egyre jobb érzés volt.
- Gyorsabban – lihegtem, mire Liam azonnal teljesítette a kérésemet. Nem sokkal később fura remegést éreztem az alhasamban, szólni akartam Liamnek, de mielőtt kinyithattam volna a számat egy nagy nyögés kíséretében, elélveztem. Liam amint megérezte, hogy elélveztem rögtön után ő is követett. Kimerülten hanyatlottunk egymásra.
- Élvezted? – kérdezte Liam zihálva.
- Nagyon. – adtam a szájára egy gyengéd csókot.
- Holnap eljössz velem moziba?
- Nagyon szívesen – adtam a nyakára egy puszit, amitől megremegett.

- Itt meg mi folyik? – hallom meg a hátam mögül apám rideg hangját. Ijedten felülök és a hang felé, nézek ahol a szüleim mérges tekintettel, méregetnek minket. Hát igen, az első alkalom felejthetetlen marad.

6 megjegyzés: