2014. július 20.

Meglepetés (Louis) +18

Ezt a sztorit Engi Krisztina kérte. Remélem tetszik. :)
Éppen porszívóztam, mikor két kezet éreztem meg a derekamnál. Ijedten ugrottam egyet, mire Louis hangosan felkacagott.
- Még mindig milyen ijedős vagy. Pedig az ember azt gondolná, hogy ennyi idő után leszoktál már róla - kacsintott rám, majd adott az ajkaimra egy gyengéd csókot. Louis-al holnap lesz három éve, hogy összeházasodtunk, és az óta már van egy két éves kislányunk is, aki éppen az anyukámnál volt. Kettesben szerettem volna leni Louis-al, mert már nagyon hiányzott az életemből egy kis együttlét.
- Holnap van valami programod? - dobta le magát a kanapéra. Mosolyogva ültem le mellé, míg a porszívót arrébb tettem, hogy még véletlenül se essünk hasra.
- Nem terveztem semmit. Darcyt kell elhozni anyámtól.
- Mi lenne, ha egy nappal tovább maradna ott? Van számodra egy kis meglepetésem - húzott közelebb magához. Adott a számra még egy gyengéd csókot, majd várakozás teljesen nézett bele a szemembe.
- Miféle meglepetés? - kérdeztem rá végül. Louis tisztában van vele, hogy mennyire kíváncsi természetem van és az a gyanúm, hogy éppen ezért hozta szóba, ezt a meglepetés dolgot.
- Nem mondom el. Legyél kész holnap este hétre. Rendben? - amint bólintottam felkelt a kanapéról és zuhanyozni indult. Fejcsóválva néztem utána.

Másnap este fél 7:
Idegesen álltam a ruhásszekrényem előtt. Mit vegyek föl? Elegáns helyre megyünk? Miért nem mondott többet Louis erről a meglepetésről? Mindjárt megőrülök.
Végül egy fekete testhezálló ruhát vettem fel. Ez volt Louis kedvence, mivel ez idomult legjobban az alakomra. Még ennyi idő után is szerette rajtam legeltetni a szemét, ami engem nagy örömmel töltött el. Mindig azt hallottam, hogy egy idő után elhidegülnek egymástól a házastársak, főleg miután megszületik a gyerek, de mi Louis-al ugyanolyan szenvedélyesen szeretjük egymást, mint régen.
- Megjöttem – hallom meg Louis hangját a földszintről. Izgalmamban megdobbant a szívem. Louis még mindig ilyen hatást tud kiváltani belőlem. – Kész vagy kicsim? – nyit be a hálószobánkba. Amint meglát tátva, marad a szája. – Hű, nem vagy semmi – jött oda hozzám és adott az ajkamra egy gyengéd puszit – Gyönyörű vagy – mért végig még egyszer. Belepirultam a bókjába, mire hangosan felkacagott. – Indulhatunk? – kérdezte meg végül. Beleegyezően bólintottam, mire Louis megfogta a kezemet és kivezetett a házból.
Fél órán keresztül utaztunk, mire végre Louis fékezett és megálltunk. Egy hatalmas hajó előtt álltunk. Elképesztően gyönyörű volt. Elképedve éreztem Louis-ra. Mosolyogva nézett rám, majd kacsintott egyet és kiszállt az autóból. Átjött az én oldalamra és szélesre tárta az ajtót. Megfogta a kezemet és kisegített.
- Az egész hajót kibéreltem, szóval kettesben leszünk – adott a homlokomra egy puszit. Összeráncolt szemöldökkel néztem rá.
- Nem kellett volna ennyit költened – mondtam végül mosolyogva.
- Azt akartam, hogy ez a mai nap tökéletes legyen. – húzott magához. Szeretetteljesen magához ölelt, majd szenvedélyesen megcsókolt. Hangosan felnyögve viszonoztam, mire Louis belemosolygott a csókunkba.
- Talán menjünk be – kacsintott rám. – Ne itt essünk egymásnak. Bent kényelmesebb – húzott beljebb a karomnál fogva. Amint beértünk ismét ajkaimnak esett. Kezeit melleimre vezette és keményen beléjük markolt. Nem telt bele sok időbe és már attól is megszabadított. Az egyik mellbimbómat szájjal, míg a másikat kézzel kezdte el kényeztetni. Addig nyalogatta és csipkedte, míg fel nem meredtek.
- Imádom mikor szoknyát, viselsz – lihegte nyakamba, miközben egyik kezével benyúlt a ruhám alá. Egy hirtelen mozdulattal eltávolította rólam. Elégedetten mért végig, majd szélesen elmosolyodott. Lerántotta rólam a bugyimat, és rögtön feldugta három ujját. Hangosan felsikoltottam, mire még szélesebben elmosolyodott. Imádta mikor hangokat, adtam ki, miközben ujjazott. Sosem értettem az ez iránti vágyát, viszont jó érzés volt nézni az elégedett arcát. Nem kellett sok és Louis ujjai köré élveztem. Elvette onnan ujjait és lenyalogatta a rá kerülő nedvet. Annyira szexin csinálta mindezt, hogy úgy éreztem, menten elélvezek megint. Louis észrevette elaléló tekintetemet és halkan felnevetett. Most eszméltem csak fel, hogy Louis még mindig fel van öltözve.
- Azt hiszem egy kicsit túl vagy öltözve – kacsintottam rá. Lerántottam róla a zakóját, majd rögtön utána az ingét is szétszakítottam rajta. Louis megint halkan felnevetett, de amint ajkaimat a nyakához nyomtam hangosan felnyögött. Egyre lejjebb kezdtem el puszilgatni. Mikor már a hasánál voltam megfogta a fejemet és egyenesen lenyomott a nadrágjához, ezzel is jelezve, hogy mit kíván tőlem. Kicsatoltam az övét és letoltam a nadrágját. Louis farka büszkén meredezett előre.
- Nem vettél fel alsót? – nézek rá csodálkozva. Eddig erre nem volt még példa. Louis mindig vett föl, akármi is történt sosem vált meg az alsóitól.
- Csak a te kedvedért – kacsintott rám – Így jobban hozzá férsz – húzta még közelebb a fejemet hatalmas férfiasságához. Nem húztam tovább az időt, elkezdtem húzogatni rajta a kezem, mire Louis előre nyomta a csípőjét, miközben a fejemet egyre közelebb tolta. Hirtelen bekaptam hosszúságát, mire jólesően felsóhajtott. Gyors iramban kezdtem ki-be mozgatni hatalmas farkát, majd lassítottam. Louis durván megragadta a fejemet és ő kezdte el diktálni az iramot. Nem kellett sok és Louis a számba élvezett. Engedelmesen lenyeltem, majd felálltam és szenvedélyesen megcsókoltam. Louis a fenekemnél fogva felkapott és a legközelebbi asztalhoz vitt. Letett rá és a combjaim közé furakodott.
- Kész vagy? – kérdezte zihálva, miközben ajkait a nyakamhoz nyomta.
- Igen – mondtam kínlódva a szavakkal. Louis egy hirtelen mozdulattal már bennem is volt. Mind a ketten egyszerre nyögtünk föl. Gyors iramban kezdett el mozogni. Minden egyes lökéssel úgy éreztem, menten szétrobbanok. Már nem sok volt hátra az orgazmusig.
- Louis,….
- Várj még egy kicsit. – összeszorítottam a szememet és azon erőlködtem, hogy ne élvezzek el, pedig mindennél jobban erre vágytam, de Louis kedvéért visszafogtam magamat.
- Most – kiáltotta Louis, mire egy sikoly kíséretében Louis farka köré élveztem. Louis rögtön utánam, ürítette ki minden csepp magját. Lihegve borulunk az asztalra.
- Ez nem volt semmi – törte meg végül Louis a csendet. Szélesen elmosolyodtam.
- Az biztos.
- Gyere, együnk – húzott fel az asztaltól, majd egy szépen kivilágított asztalhoz vezetett. Leültünk, majd utána Louis ismét megszólalt – Te voltál az előétel – mosolygott rám – Remélem nem vagy túl fáradt a desszerthez – mért végig, mire elpirultam. Még mindig meztelen voltam, így Louis simán zavarba tudott hozni.
- Nem leszek fáradt – hajoltam át az asztalon és adtam egy csókot a szájára.

- Remélem is.

3 megjegyzés: